Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Kristian12 skrev:
Brown skrev:
Kristian12 skrev:
Brown:

I det her tilfælde har det slet ikke noget med fængslerne at gøre. Bong er bare ikke toleret, eller det er det bare til en hvis grænse i min omgangs kreds. Vi ryger joints.

I min yngre dage kendte jeg mange mennesker. Alt for mange, og nogen gange nogen rigtige hårde typer. Det er dog fortid nu. Jeg har selv set med mine egne øjne, at "de" her folk direkte ville klappe dig en ordenlig en og sige du var en fucking junkie hvis du sad med en bong.

Undskyld hvis jeg misforstår dig...
Hvad mener du med at bong er bare ikke toleret, eller det er det bare til en hvis grænse...
Er det ikke en selv modsigelse?

Hvorfor skulle jeg klappes en, fordi jeg kommer med et bud på hvorfor jeg tro at der er nogen der ser ned på bong rygere?

Grunden til jeg mener at det har noget at gøre med at det ofte er den måde der ryges på i fængsler, er at de folk der bliver nødtil at ryge i fængslet ofte er junkier og narkomaner...

Undskyld, det var heller ikke ment at den skulle være direkte til dig eller nogen andre, det var blot en lille historie. Havde da også lavet et mellem rum men... kan godt se det nu. Ingen skal klappes en, hvad mener du.

Så lad mig omformulere det. Bong er tolereret til en hvis grænse. Nu gider jeg ikke det her mere :) :peace:

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Helt ærligt Kristian, jeg har ikke brug for din "warining". Jeg er 25, har røget bong siden jeg var 14 og fungere stadivæk bedre i min daglig dag end så mange andre hash rygere...så plz mate, lad nu vær med at bestemme om du har stødt mig og plz lad vær med at gi mig disse her "nu har jeg advaret dig", det provokere mig grænesløst.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg er bare en gammel mand på snart 55 så jeg har set hvad jeg skulle se. Du bestemmer ven, dit liv. :whogives:

Medlem
Brugeravatar

whatever man...i din verden er bong lig med taber, junkie og div skældsord. du fatter åbenbart ikke at man godt kan ryge bong med stil og fungere i sin dagligdag. Jeg vil lade dig blive i din lille drømmeverden hvor du ved bedst og er herre over hvad der er rigtig og forkert...der har du det åbenbart bedst. Slf er der negative effekter ved bong, men det er der fandme ved tjald generalt og jeg ryger altså minde hash når jeg ryger bong end når jeg ryger joints. Så kom nu over dine fordomme som du har på grund af nogen oplevelser du har haft for mange år siden da du var ung. Fat dog at jeg fungere som jeg skal selvom jeg ryger bong og det gør de fleste sku jeg kender...for at sige det kort sagt kan jeg ikke li folk som dig, i tror i mange sammehænge i er en tand bedre end os andre...det er til at brække sig over, jeg kan virkelig lige forestille mig din tybe...AD!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Forkert ! I min verden, er bong toleret til en hvis grænse. Daglig rygning på bong er simpelthen ulækkert, min mening.

Det jo det fede ved et debat forum, specielt når man angriber andre personligt, ikk? Selvom man faktisk slet ikke kender personen bag skærmen. Jeg kunne jo i princippet være hvem som helst. Men man fanger altså mange erfaringer op igennem årene ven. Nu har jeg været på planeten i dobbelt så lang tid som dig selv. Det betyder dog ikke at jeg ved mere end dig, men den måde du beskriver mig er helt rigtig, i hvert fald i dine øjne.. Så hold den tanke og tænk på at jeg er en gammel nar. For det er jeg fandme os. And I don't give a fuck to be honest.

Jeg har bare set skævt på bong-(MIS)brugere. Det kommer helt sikkert an på min daværende omgangskreds i sin tid. Det var både rockere, skumle pushere, stor kriminelle polakkere og andre sjove mennesker. Det er nok der, jeg har min hårde tone. Jeg siger det jeg vil lige ud, hvem skal forhindre mig i det? haha, jeg er fandme os så meget bedre end alle jer andre. I følge DrGreenThump i hvert fald. Hold da kæft man, tag dig sammen.

- Sug videre i bongen som du agter, jeg gider virkelig ikke det her latterlige pis mere. Og specielt ikke hvis det begynder at blive personligt. Det synes jeg simpelthen ikke Psychedelia skal udsættes for. Sådanne nogen ting burde ordnes face to face.

Du rør' mig slet ikke, kun et smil på læben herfra.

SLUT herfra.

Insane psychedelia user!

Jeg ryger personligt ikke bong af følgende årsager:

1) Jeg NYDER cannabis. Jeg gider ikke stenhård hash som smager af muggen gnu. Man bæller ikke en flaske vin til 500 kr, og man afbrænder ikke sin gode hash i et hug. Jeg kan godt li smagen af skunk, og nogle varianter er ligefrem karakteriseret ved deres gode smag. Det er ikke noget som skal overståes at ryge.
2) Bong-effekten er ligesom at blive slået i hovedet med en hammer. Instant tåger. Hvis det er den rus man søger, fint nok. Det er ikke den rus jeg søger. Der er forskel på at drikke nogle øl og føle sig en smule mindre hæmmet og så på at bunde en flaske vodka, og blive til en larmende idiot. Ved joints kan man vælge dosen og styre rusens karakter.
3) Bonger er ikke så mobile eller diskrete som joints. Jeg kan godt lide at tage ud på eventyr og opleve ting når jeg ryger. En bong lægger typisk op til at man sidder og sumper.

Det er op til den enkelte hvad man vil, men jeg vil personligt ikke anbefale en ny indenfor cannabisen at søge mod bongen. Jeg tror de fleste erfarne rygere har set med egne øjne, at der let opstår en bumset kultur omkring bongrygning, og så er det ellers ligemeget hvordan, at DrGreenThump administrerer sin bongrygning.

Medlem
Brugeravatar

Kristian12 skrev:
Forkert ! I min verden, er bong toleret til en hvis grænse. Daglig rygning på bong er simpelthen ulækkert, min mening.

Det jo det fede ved et debat forum, specielt når man angriber andre personligt, ikk? Selvom man faktisk slet ikke kender personen bag skærmen. Jeg kunne jo i princippet være hvem som helst. Men man fanger altså mange erfaringer op igennem årene ven. Nu har jeg været på planeten i dobbelt så lang tid som dig selv. Det betyder dog ikke at jeg ved mere end dig, men den måde du beskriver mig er helt rigtig, i hvert fald i dine øjne.. Så hold den tanke og tænk på at jeg er en gammel nar. For det er jeg fandme os. And I don't give a fuck to be honest.

Jeg har bare set skævt på bong-(MIS)brugere. Det kommer helt sikkert an på min daværende omgangskreds i sin tid. Det var både rockere, skumle pushere, stor kriminelle polakkere og andre sjove mennesker. Det er nok der, jeg har min hårde tone. Jeg siger det jeg vil lige ud, hvem skal forhindre mig i det? haha, jeg er fandme os så meget bedre end alle jer andre. I følge DrGreenThump i hvert fald. Hold da kæft man, tag dig sammen.

- Sug videre i bongen som du agter, jeg gider virkelig ikke det her latterlige pis mere. Og specielt ikke hvis det begynder at blive personligt. Det synes jeg simpelthen ikke Psychedelia skal udsættes for. Sådanne nogen ting burde ordnes face to face.

Du rør' mig slet ikke, kun et smil på læben herfra.

SLUT herfra.

wtf dude som om jeg gider "røre" dig!? Det er jeg sku da godt klar over jeg ikke gør ( for du fatter ikke at der findes mange tyber bongrygere, præcis som der findes mange tyber jointrygere ) men igen det VIL du ikke forstå!? jeg gider slet ikke bruge tid på din latterlige kommentar om at det skal ordens "face 2 face"...skal jeg tage det som en fysiks trussel eller hvad!? hvis ja, ja så er du da for langt ude :lol: Du fatter det du VIL fatte og har aldrig gidet bruge tid på folk som dig, og det gider jeg sku heller ikke her...og for øvrigt har din alder INGEN betydning for min mening om dig, jeg kender folk i din alder der er way more ungdommelige i deres holdninger end deres yngre artsfæller, så lad nu vær at spille det der "ganle nisse" kort, det holder ingen steder. og lige en anden ting, jeg blir ikke imponeret over de tyber du kender eller har kendt eller whatever, ligeledes blir jeg heller ikke skræmt hvis det var det du ville opnå!? tværtimod syns jeg bare det siger lidt mer om dig end hva det gør om mig...

Medlem

DrGreenThump skrev:
hvad er der nu i vejen med at være et bonghoved i forhold til en kæderygene jointryger? syns tit man er stemplet som en "andenrangs" ryger bare fordi man ryger bong...det er SÅ belastene. Det er nærmest som om der blir set ned på os?! altså hvis vi vil fucke vores lunger op så lad dog os om det, men lad vær med at se ned på os fordi vi ryger vores hash på en anden måde end joint...sry for det sure opstød men har haft en ret smertefuld og halv dårlig dag ;)

Fordi i er andenrangs rygere som jeg ser det. Sure man på bongen hver dag, ved man den er gald. Bong er skam fint nok, men kun brug den en gang imellem.

Den dag du går over til joints, vil du forstå det.

EDIT: Havde ikke læst emnet igennem - ønskede slet ikke at komme ind i denne diskussion ... :|

Men til emnet: Bare ryg som du nyder det!

Medlem
Brugeravatar

Hvad for dig til at konkludere at jeg ikke har røget Joints? Det har jeg skam i stor stil, det siger mig bare intet ( ´man må jo ryge med på hva folk nu gider ryge på hvis det er deres tjald ik ;) ) anyways du har allerede lagt ud med at "vi" ( altså os bongrygere ) ER "andenrangs" rygere, og lige præcis dér røg min respekt for dig mate. Prøv dog at indse at ikke alle der ryger bong er tabere, uden job, uden kæreste, uden noget som helst ud over deres bong ( ja jeg gætter mig frem til det er såen du ser på den typiske bongryger ) prøv dog at forstå at der er folk der ryger bong HVER dag som fungere upåklagligt i div sammenhænge, det må være job, socialliv, forhold osv. At du kan komme langt ud på bong benægter jeg slet ik, men det kan du altså også på pinde ligemeget hvor meget du vender og drejer det. og vil du ikke nok droppe dit "det vil du forstå når du går over til joints" Jeg kan ikke bruge det til noget og blir totalt provokeret af det...Du lyder som om du ved hvad der der vil ske i mit liv ( hvis jeg begynder på jeres vamle joints, ja det syns jeg om smagen efter 3 hvæs ) og lover mig næsten frelse hvis jeg bare ville lytte til dig og dine gode råd...måske hænger det ikke såen sammen men det er såen jeg opfatter det og det tror jeg de fleste mennesker med respekt for sig selv ville gøre. Men at skære alle bongrygere over én kam er let, og det gir sikkert et lille trip for jer at ku se ned på os og føle at jeres måde at ryge hash på er det eneste rigtige valg hvis man ikke vil være en taber...Get over it, og find noget andet og tilfredstille jeres selvopfattelse med...i mine øjne er det jer der er tabere, ikke fordi i rygere joints men fordi i sikkert har så lavt selvværd at det er fedt at ku stå sammen med andre joint rygere og ha en fælles opfattelse af "vi er da lidt bedre end dem"...fedt for jer, keep it up, i har åbenbart brug for det :wink:

Medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Jeg ryger personligt ikke bong af følgende årsager:

1) Jeg NYDER cannabis. Jeg gider ikke stenhård hash som smager af muggen gnu. Man bæller ikke en flaske vin til 500 kr, og man afbrænder ikke sin gode hash i et hug. Jeg kan godt li smagen af skunk, og nogle varianter er ligefrem karakteriseret ved deres gode smag. Det er ikke noget som skal overståes at ryge.
2) Bong-effekten er ligesom at blive slået i hovedet med en hammer. Instant tåger. Hvis det er den rus man søger, fint nok. Det er ikke den rus jeg søger. Der er forskel på at drikke nogle øl og føle sig en smule mindre hæmmet og så på at bunde en flaske vodka, og blive til en larmende idiot. Ved joints kan man vælge dosen og styre rusens karakter.
3) Bonger er ikke så mobile eller diskrete som joints. Jeg kan godt lide at tage ud på eventyr og opleve ting når jeg ryger. En bong lægger typisk op til at man sidder og sumper.

Det er op til den enkelte hvad man vil, men jeg vil personligt ikke anbefale en ny indenfor cannabisen at søge mod bongen. Jeg tror de fleste erfarne rygere har set med egne øjne, at der let opstår en bumset kultur omkring bongrygning, og så er det ellers ligemeget hvordan, at DrGreenThump administrerer sin bongrygning.

Se dét kan jeg forholde mig til, Du ( som jeg ser det ) kan ikke lide bong på grund af at du foretækker en længere nydesle og blidere smag, det er totalt forståligt nogen har det såen, og i forhold til at være skæv på bong så er det da anderledes end joints og det er bare ikke for alle at være skæv på den måde...Jeg elsker også at opleve ting når jeg er skæv, det kan være at tage i skoven med hunden eller lign og dér er det rigtigt at en bong ikke er så handy ( man kan kan dog få nogen ret gode bongtasker, men stadivæk er en joint slf 1000gange lettere ) Jeg ville skam heller ikke selv anbefale folk der har i tankerene at starte med at ryge hash at ryge bong i starten, det kommer helt an på hvilken tybe man er om man "går ned" på bong og hash generalt ( som jeg ser det ) men hvis man kan fungere i hverdagen samtidig med at ryge pinde hver dag syns jeg sagtens man kan prøve at gå over til bong et par dage og se hvordan det går...men det er jo slet ikke det som dét her handler om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]