Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg håber det her er en joke:

http://www.nejtilstoffer.dk/pdf/Joints.pdf

Hvordan kan man udgive materiale med så mange fejl?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, tror ikke du skal regne med, at det er en joke... Det er Narconon, der udgiver det... Eller, hmm, jo så er det jo alligevel en joke på sin helt egen måde :D

Medlem

Det er startet af Scientology...

Scientology har ingen humor.

EDIT:
Jo, vent - deres beretning om hvordan verden hænger sammen er faktisk yderst humoristisk.

Dedikeret medlem

"Hash skader immunforsvaret. Det gør alkohol ikke". YEAH RIGHT! Det er sku lige omvendt, fuckhoveder ;)

Også feks det, de skriver med "Hvis du ryger hash 2 gange om ugen, er du faktisk påvirket hele tiden" .. ville sku være billigt at ryge hash hvis det var så vel ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Det der, det er fandeme råddent. Jeg havde helt glemt, hvor farvede de brochurer man fik losset i fjæset i folkeren er. Men det har jeg da lige fået genopfrisket. Jeez Louise.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Haha sjovt. Tak for dagens optur.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Når jeg selv læser det kan jeg kun grine af det, men bliver harm når jeg tænker på alle de mennesker der bliver vildledt af sådan noget løgnagtigt bullshit.
Citat:
Alkohol består af ét stof: ethanol. Hash indeholder over 400 forskellige giftstoffer og kræftfremkaldende kemikalier.
Alkohol udskilles som regel af kroppen inden for et døgn. THC sætter sig i fedtvævet og bliver der i måneder og muligvis længere. Hjernen er stort set fedtvæv. Ryger man hash to eller flere gange om ugen, er man faktisk påvirket uafbrudt.
THC skader immunsystemet. Det gør alkohol ikke.

Altså, ethanol er et stof og ikke et giftstof, fordi organismer ELSKER nemlig organiske opløsningsmider! Kræftfremkaldende kemikalier? Ja acetaldehyd er under mistanke for at give kræft, men det er i stort set alt plante materiale. Og er i øvrigt også et biprodukt fra metaboliseringen af alkohol, et af dem der medvirker til tømmermænd. Og har man ikke lidt flere tømmermænd fra en tur på flasken end en aften hvor der har været smokeoff? :hm:
Well, THC har lang halveringstid, det kan spores men ikke i så store mængder at det har nogen som helst at sige. Og måneder? muligvis længere?!? Damn, det sgu billigt at have et hashmisbrug så. Og ja, hjernen er stort set fedtvæv, det sgu godt med nogle fedt opløsende opløsningsmidler så!!!
Tja, jeg ved sgu godt hvornår jeg oftest er blevet ramt af sygdom, efter en tur på flasken eller piben?

"Nej til stoffer, ja til livet" :roll: Ja det godt i kan have det sjovt på religion.
Ja til stoffer, ja til livet! :joint:

Medlem

Pointen er vel at virkeligheden er for folk der ikke kan tåle stoffer...

Medlem
Brugeravatar

jeg er igang med at skrive en email til dem, bare for at høre hvordan de vil forsvare alt det bullshit de skriver. jeg har bare ige nogle spørgsmål jeg vil være sikkr op inden jeg skriver, det ville sku være træls hvis eg sender en mail og ender med at lyde ligeså dumme som dem :D

1. kan det passe at tjald er et hallucinogen ?
2.på side fem står der at en joint svarer til 5 ciggaretter hvad angår kræftfremkaldene kemikalier, paser det? og er der overhovedet nogle kemikalier i fed?
3.de påstår også at thc niveuet i skunk er op til 70 %, jeg mener da at den stærkeste strain er på onkring 25-30 %?
4. er der overhovedet nogle giftstoffer i cannabis?
5.skader thc immunsystemet? og gør alkohol?
6. steg forbruget at weed i holland efter de legaliserede? mener da det faldt?
7. bliver thc oplagret i organer ?? (milt,lever/testikler/lunger)
8. skader marijuana luftvejene mere end tobak? hvis du vel og mærke ryger det rent.
9. kan marijuana ændre ens sædceller?
10.kan cannabis foresage unormal celledeling, som kan føre til arvelige defekter?
11.kan cannabis foresage:færre mandlige kønshormoner?,permente skader på hjernen?nedsat seksuel formåen?

de spørgsmål er valgt fordi jeg i tror jeg godt kender svarerne på dem, men vil være helt sikker! hvis i har kilder på noget kunne eg meget godt tænke mig dem osse :D
hvis det har interesse kan jeg ligge min email op herinde og deres svar, HVIS de svarer selfølgelig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
”Sig Nej til Stoffer, Sig Ja til Livet” er en forening,
som blev startet af en gruppe scientologer i 1991
på grund af de stigende problemer med stoffer
blandt unge, og kun lidt reel information om stoffer
og deres bivirkninger.
"

Hvad fanden? Dette dokument er en stor omgang bæ.

Jeg vil også gerne anbefale http://www.nejtilstoffer.dk/pdf/LSD.pdf

I LSD 'informationen' står der blandt andet dette:
"Jeg kunne holde mig vågen flere dage i træk. Efterhånden havde jeg tabt mig så meget, at jeg var tyndt som et skelet, og alle de mennesker der virkeligt holdt af mig, skammede sig over mig"

Det lyder som en beretning om Methamfetamin. Lidt senere laver de sammenligningen "LSD er 4000 gange stærkere end Meskalin". Forventer de at det er normalt at indtage samme doser?

Der står SÅ meget pis i det hæfte at det er unødvendigt at udpege flere.

Men god læsning :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
-haaning- skrev:
jeg er igang med at skrive en email til dem, bare for at høre hvordan de vil forsvare alt det bullshit de skriver. jeg har bare ige nogle spørgsmål jeg vil være sikkr op inden jeg skriver, det ville sku være træls hvis eg sender en mail og ender med at lyde ligeså dumme som dem :D

Ja, et mildt et af slagsen. Mange rapporterer om CEV's. Og i store doser, især oralt kan virkningen bestemt betegnes som psykedelisk/hallucinogen(isk!?).

Citat:
2.på side fem står der at en joint svarer til 5 ciggaretter hvad angår kræftfremkaldene kemikalier, paser det?

Som i alt andet der ryges, så udvikles der også kræftfremkaldende stoffer ved afbrænding af cannabis.
Citat:
og er der overhovedet nogle kemikalier i fed?

Hvad mener du? ALT er kemi.

Citat:
3.de påstår også at thc niveuet i skunk er op til 70 %, jeg mener da at den stærkeste strain er på onkring 25-30 %?

Det tror jeg du har ret i.

Citat:

Alt er gift, det kommer kun an på dosis. THC er dog et utroligt ugiftigt rusmiddel.

Citat:
5.skader thc immunsystemet?

Fra wikipedia.:"The CB1 receptor is found primarily in the brain and mediates the psychological effects of THC. The CB2 receptor is most abundantly found on cells of the immune system. Cannabinoids act as immunomodulators at CB2 receptors, meaning they increase some immune responses and decrease others. For example, nonpsychotropic cannabinoids can be used as a very effective anti-inflammatory." Så cannabis påvirker ihvertfald immunsystemet.
Citat:
og gør alkohol?

Dunno. Sikkert, men gider ikke lede efter kilder.

Citat:
8. skader marijuana luftvejene mere end tobak? hvis du vel og mærke ryger det rent.

Så vidt jeg husker, så sker der ved afbrænding af cannabis en større udvikling af bl.a. tjære og CO, end ved afbrænding af tobak. Til gengæld ryger en gennemsnitlig tobaksryger en større mængde tobak, end den gennemsnitlige cannabisryger ryger cannabis.

Citat:
10.kan cannabis foresage unormal celledeling, som kan føre til arvelige defekter?

Det mener jeg bestemt ikke. Faktisk mener jeg at have læst, at visse forsøg tyder på at cannabis kan hæmme kræftcellers (som er celler med unormal celledeling) udvikling. Men igen, jeg har ikke lige nogen kilder på hånden.

Citat:
11.kan cannabis foresage:færre mandlige kønshormoner?,permente skader på hjernen?nedsat seksuel formåen?

http://cannabismyter.dk/cm/cannabismyter.php#xtocid3825092

Læs eventuelt hele Malkavians fantastiske skrift Cannabismyter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Forstår ikke hvad Scientology har imod stoffer, man skal da være monsterblæst for at tro på deres lort.

Medlem
Brugeravatar

eelmand skrev:
-haaning- skrev:

Ja, et mildt et af slagsen. Mange rapporterer om CEV's. Og i store doser, især oralt kan virkningen bestemt betegnes som psykedelisk/hallucinogen(isk!?).

Citat:
2.på side fem står der at en joint svarer til 5 ciggaretter hvad angår kræftfremkaldene kemikalier, paser det?

Som i alt andet der ryges, så udvikles der også kræftfremkaldende stoffer ved afbrænding af cannabis.
Citat:
og er der overhovedet nogle kemikalier i fed?

Hvad mener du? ALT er kemi.

Citat:

Det tror jeg du har ret i.

Citat:

Alt er gift, det kommer kun an på dosis. THC er dog et utroligt ugiftigt rusmiddel.

Citat:
5.skader thc immunsystemet?

Fra wikipedia.:"The CB1 receptor is found primarily in the brain and mediates the psychological effects of THC. The CB2 receptor is most abundantly found on cells of the immune system. Cannabinoids act as immunomodulators at CB2 receptors, meaning they increase some immune responses and decrease others. For example, nonpsychotropic cannabinoids can be used as a very effective anti-inflammatory." Så cannabis påvirker ihvertfald immunsystemet.
Citat:
og gør alkohol?

Dunno. Sikkert, men gider ikke lede efter kilder.

Citat:

Så vidt jeg husker, så sker der ved afbrænding af cannabis en større udvikling af bl.a. tjære og CO, end ved afbrænding af tobak. Til gengæld ryger en gennemsnitlig tobaksryger en større mængde tobak, end den gennemsnitlige cannabisryger ryger cannabis.

Citat:

Det mener jeg bestemt ikke. Faktisk mener jeg at have læst, at visse forsøg tyder på at cannabis kan hæmme kræftcellers (som er celler med unormal celledeling) udvikling. Men igen, jeg har ikke lige nogen kilder på hånden.

Citat:

http://cannabismyter.dk/cm/cannabismyter.php#xtocid3825092

Læs eventuelt hele Malkavians fantastiske skrift Cannabismyter.

tusind tak :D glæder mig sku til at høre de Scientology faggots forsvare deres dumme usandheder om den dejlige urt :joint:

Junior medlem

Hvis de ikke svare må vi jo bare ringe til dem :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
jim fear skrev:
Forstår ikke hvad Scientology har imod stoffer, man skal da være monsterblæst for at tro på deres lort.

L. Ron Hubbard har da helt klart haft noget sjovt i kroppen da han fandt på det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arturo Bandini skrev:
jim fear skrev:

L. Ron Hubbard har da helt klart haft noget sjovt i kroppen da han fandt på det.

Det håber jeg ihvertfald for ham, for det er noget wack shit :P
What scientology actually believe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha. Det er sgu da dagens griner. Jesus fucking christ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]