Vil anbefale dig at kigge forbi
http://www.coffeeshop.freeuk.com/ hvor du kan finde reviews på nærmest samtlige coffeeshops i hele Holland.
Undgå de alt for turistede steder, der er det tit lidt for pebret og kvaliteten følger desværre ikke med prisen, men langt de fleste steder i A'dam er et besøg værd.
Har I råd og er I erfarne rygere, så rul jer en isolatorjoint - det er det stærkeste der findes med et THC-niveau på op i mod 50 %, men det ligger også fra 20 til 60 euro grammet afhængig af kvalitet, men det kan man ikke få overalt.
Derudover er min personlige erfaring at flg. sorter (som også er i et rimeligt prisniveau 8-12 euro grammet) er pengene værd, men det er igen forskelligt fra CS til CS.
Weed:
White Widow (En ikke særlig dyr og rigtig behagelig plante - giv ikke mere end 9 euro grammet, så er det ripoff. Går også under navnene "Snowwhite" og "Scneewitje")
Silver Haze (Kvalitetsplante, som skal nydes i små doser, kan nemt koste 12 euro, men er som regel pengene værd fordi dosen ikke behøver, at være så stor)
Afghaan (En god klassiker, elsker den skævert

)
Hash:
Isolator - læs ovenfor.
Nepal - det er helt sort og næsten gummiagtig i konsistensen, ligesom sort maroc, jeg gav 9 euro grammet for det sidst, men det var heller ikke i A'dam, men en mindre hollandsk by - rigtig god ryger.
Ovenstående er kun personlige erfaringer, og jeg har lagt fra prøvet alt. Kan I købe en joint med pure weed, så gør det, men pas på, for det slår utrolig hårdt.
God tur - Jeg er slet slet ikke misundelig.