Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Jeg har 2 gange taget benzoer, mens trippet var på sit højeste.

1. Gang tog jeg svampe, velvidende at jeg ikke havde mentalenergi til det(hvorfor er irrelevant). Derfor nuppede jeg 20 mg diazepam 2-3 timer inde, og det var faktisk underholdende. Satte sideways på og så hvordan deres hoveder og fingre svulmede ud og ind. Det var et fantastisk syn, og sad som et retarderet barn og smågrinte af det resten af aftenen. Havde lidt trip tilbage, men på et meget lavt niveau, og jeg var for ligeglad til at tage noget seriøst. Denne oplevelse var mere frivillig, og det spiller jo ind på hvordan det blev oplevet.

2. Gang var vi i sommerhus, men alt for meget knark og alt for meget at flygte fra(sjovt som det kan hænge sammen) Efter dagen i forvejen at have indtaget store mængder hydracondon, havde vi på dagen for vores syretrip rigtig dårlig morf-mave. Efter 5-6 timers ekstrem syretur blev det simpelthen for meget. Vi kunne ikke holde til det mere, og vi fandt nogle råppere frem.
Det var det sygeligste, jeg har prøvet til dato. Der kom mærkelige lyde fra hjernen, somom kemien deroppe var helt fucked. På trods af den gode mængde Flunitrazepam, var resten af oplevelsen præget af dårlig samvittighed. Flunitrazepam er efter min erfaring for hissig en omvæltning, det føles meget ekstremt at lukke ned på den måde.

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fik med succes stoppet et bad trip på LSD vha. Clonazepam 2 x 2mg, lidt M&M og Friends på tv'et

Det var et meget kraftigt bad trip, men det stoppede heldigvis.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Har kun ''bremset'' et trip én gang, det var på roskilde, jeg havde taget et mærke LSD, for sjov (whatever, jeg vil bare se farver) - tænkte jeg, det slog så hårdere end forventet :P

Det begyndte så at blive lidt underligt, altså, det rodede virkeligt rundt i min tankegang, alle de andre i min camp var vidst edru og et par stykker der var skæve.
Ingen af dem vidste ret meget om psykedeliske stoffer, dem der var tilstede der var nogle af mine venners venner, så jeg kendte dem ikke specielt godt - udover en gammel klassekammerat som jeg dog stolede godt på.

Trippet startede og jeg begyndte at få et viiildt manisk udsving i mit humør, så på græsset der var blevet ekstremt grønt, hvilket fik mig til at smile fuldstændig psykotisk, syge grineflip osv..

Dem jeg var sammen med vidste jo godt at jeg havde taget LSD, og en af dem fra campen spurgte så om jeg var ok, da jeg så ret paranoid ud.
Det hele var totalt chillet, undtagen mig, som var rastløs og forvirret som ind i helvede!
Det endte så med at jeg, ca. en time inde i trippet allerede, tog 350 mg kodein - hvilket fjernede paranoiaen fuldstændigt, og fik mig til at slappe helt af :)

Trippede dog stadig, men det var meget mere afslappet og stille, samtidig med at visualsne stadig var vildt flotte :D

Altså, det sætter styr på den forvirrende tankestrøm, og ''slukker'' faktisk trippet lidt, da det også sætter humøret lidt i ro, hvis man er blevet fuldstændig manisk og paranoid :)

Så har jeg ellers tænkt mig at forsøge mig med ritalin på et LSA trip, - kunne være spænende at sætte ekstra fokus i trippet, tror også at det kan hjælpe i nogle tilfælde af bad trips da man jo samler tankerne på ritalin.

- Abraham Lincoln

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Euforiseret skrev:
Har kun ''bremset'' et trip én gang, det var på roskilde, jeg havde taget et mærke LSD, for sjov (whatever, jeg vil bare se farver) - tænkte jeg, det slog så hårdere end forventet :P

Det begyndte så at blive lidt underligt, altså, det rodede virkeligt rundt i min tankegang, alle de andre i min camp var vidst edru og et par stykker der var skæve.
Ingen af dem vidste ret meget om psykedeliske stoffer, dem der var tilstede der var nogle af mine venners venner, så jeg kendte dem ikke specielt godt - udover en gammel klassekammerat som jeg dog stolede godt på.

Trippet startede og jeg begyndte at få et viiildt manisk udsving i mit humør, så på græsset der var blevet ekstremt grønt, hvilket fik mig til at smile fuldstændig psykotisk, syge grineflip osv..

Dem jeg var sammen med vidste jo godt at jeg havde taget LSD, og en af dem fra campen spurgte så om jeg var ok, da jeg så ret paranoid ud.
Det hele var totalt chillet, undtagen mig, som var rastløs og forvirret som ind i helvede!
Det endte så med at jeg, ca. en time inde i trippet allerede, tog 350 mg kodein - hvilket fjernede paranoiaen fuldstændigt, og fik mig til at slappe helt af :)

Trippede dog stadig, men det var meget mere afslappet og stille, samtidig med at visualsne stadig var vildt flotte :D

Altså, det sætter styr på den forvirrende tankestrøm, og ''slukker'' faktisk trippet lidt, da det også sætter humøret lidt i ro, hvis man er blevet fuldstændig manisk og paranoid :)

Så har jeg ellers tænkt mig at forsøge mig med ritalin på et LSA trip, - kunne være spænende at sætte ekstra fokus i trippet, tror også at det kan hjælpe i nogle tilfælde af bad trips da man jo samler tankerne på ritalin.

I tresserne bruge nogle psykiatere, der arbejdede med LSD, centralstimulerende stoffer (som ritalitin og amfetamin også er) til at forstærke trippets virkning med, hvis man sad fast i et bad trip eller bare ikke kunne komme videre. Det gjorde man for at komme nærmere "problemet" og få det bragt det til "udløsning". Det blev nogle gange gjort med stor succes, men af og til med meget alvorlige følelsesudbrud -eksempelvis voldsomt udadvendt vrede. Jeg tror på det grundlæggende rigtige i en forstærkning og ikke en hæmning, men vil godt advare imod at nogen forsøger sådan noget, med mindre de ved hvad de går ind til.

Jeg vil ikke anbefale det som tripdæmper, tværtimod - tripforstærker.

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

Nu var det også kun ment, i NOGLE tilfælde :)

Hvis man f.eks er træt, men tripper, så vil man ofte få et meget ubehageligt forvirret trip. Her kan ritalin f.eks bruges

- Abraham Lincoln

Junior medlem

(Benzo'er generelt)

Ren Diazepam eller Valium (Same same) under kontrolleret dosering er efter min erfaring det ABSOLUT bedste man kan indtage, for at dæmpe/slukke eks et syretrip. Jeg har minimum brugt det som "sluk" på folk som tripper på LSD, mere end 50 gange, og alle gangene med samme effekt.. Ren Diazepam virker indenfor 10 min, ved en dosering på mellem 10 og 50mg, alt efter personen.. Det er meget individuelt, da resistens overfor benzo'er og mængden af LSD som personen har indtaget, selvfølgelig har en betydning.

Kemikalier som 2cB osv har jeg i sjældne tilfælde oplevet at have udemærket virkning på folk som tripper lidt for Max!

GHB...... Hmmm Ja... Man kan slukke nærmest alt med GHB, men jeg ville så absolut ikke anbefale det, da det kan have katastrofale følger!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Ren Diazepam eller Valium (Same same) under kontrolleret dosering er efter min erfaring det ABSOLUT bedste man kan indtage, for at dæmpe/slukke eks et syretrip. Jeg har minimum brugt det som "sluk" på folk som tripper på LSD, mere end 50 gange, og alle gangene med samme effekt.. Ren Diazepam virker indenfor 10 min, ved en dosering på mellem 10 og 50mg, alt efter personen.. Det er meget individuelt, da resistens overfor benzo'er og mængden af LSD som personen har indtaget, selvfølgelig har en betydning.

Du skriver godt nok det er individuelt, men 10 min? Så hurtigt kan jeg godt nok ikke mærke valium ligemeget hvad.

Men du har jo nok til dels ret, så fuck it :)
medicin.dk siger:
Citat:
Virkningen indtræder efter 15-30 minutter.

http://medicin.dk/Diazepam+%27DAK%27.prp?docid=frameset

Ontopic: Har kun skimtet tråden.
Den gængse tripstopper er vist blevet slået fast som benzodiazepiner, især hurtigtvirkende som Diazepam.
Hurtigt virkende præpærater og hurtigt virkende indtagelsemåder kan hjælpe en når man er ude og skide.

Junior medlem

weedwhopper skrev:
ren indica kief virker meget meget godt for mig hrhr

2 hoveder og jeg kan ikke mere ;)

Det skal lige siges, at det er de færreste det hjælper på! :hm:

hmm okej? hvad virker bedre end det da?
jeg kan i hvert fald love at ligemeget hvad jeg har indtaget at efter max 4 hoveder rent indica guf ligger jeg og sover efter max 3/4 time nok hver eneste gang!

Du får lidt svært ved at bilde mig ind, at du kan opleve et badtrip, og så bare ryge 4 store bonghoveder, og så få det godt eller falde i søvn uden problemer.

Er du sikker på du læste trådstarters indlæg ordentligt?

Hurtigt offtopic, men ellers mine ord ud fra egen erfaring!

1. Der kan jeg (ud fra egen og et par ( :offtopic: et 'par' er blevet et slidt, over/undervurderet ord og tæller efter min mening kun tallet '2'. Dog tager jeg det på min kappe at jeg ofte tager mig selv i at misbruge det :evil: Dette er beklageligvis også sket i denne post :oops: ) og med et par mener jeg omkring 5 trip-buddies' erfaring) kun give dig ret! Og ret venligst min post hvis jeg tager fejl!, men er næsten sikker på at den hovedsaglige årsag er at thc er psykoaktivt, og dermed ihvertfald i mit tilfælde forstærker virkningen af et syre eller svampetrip.
Jeg beklager hvis jeg er dårlig til at udtrykke mig, men jeg mener ud fra egen erfaring at thc'en sætter gang i tankerne. Såvel 'gode' som 'dårlige' tanker og visuals.

2. Som svar på tråden om at slå trippet ihjel, eller forsøge at dæmpe det værste, er mit bedste bud (som jeg tror er nævnt tidligere, men af egen erfaring kan anbefale) at indtage 10-50mg valium, nogle stesolid- kan desværre ikke huske hvad mg de kan være på. Eller ½-2mg rohypnol. Hvis det ikke er tilgængeligt vil jeg anbefale F1, F2, krydser eller hvad de bliver kaldt rundt om i landet, dog ikke over ½-1mg ad gangen!. Som nævnt i punkt 1. ville jeg aldrig anbefale hash, skunk, pot eller andet indeholdende thc, da jeg personligt kun har negative erfaringer med dette stof i forsøg på at få trippet under kontrol. (trippet meget blev vildere da jeg røg et par hiv af en pind, eller tog et bonghovede i håb om at falde i søvn. Dette er sket 4-5 gange, og vil under ingen omstændigheder ikke udelukke at det kan være min hjerne der ikke kan tåle kombinationen af de to ting, men derfor vil jeg stadig ikke anbefale det til at falde ned på :!:

:offtopic:
3. Har ikke taget LSD eller svampe i lang tid pga bad-trips, fik 4 i træk, det ene værre end det andet så følte jeg skulle holde mig væk fra det. Nu har jeg læst:

Anarkrig skrev:
Jeg har 2 gange taget benzoer, mens trippet var på sit højeste.

1. Gang tog jeg svampe, velvidende at jeg ikke havde mentalenergi til det(hvorfor er irrelevant). Derfor nuppede jeg 20 mg diazepam 2-3 timer inde, og det var faktisk underholdende. Satte sideways på og så hvordan deres hoveder og fingre svulmede ud og ind. Det var et fantastisk syn, og sad som et retarderet barn og smågrinte af det resten af aftenen. Havde lidt trip tilbage, men på et meget lavt niveau, og jeg var for ligeglad til at tage noget seriøst. Denne oplevelse var mere frivillig, og det spiller jo ind på hvordan det blev oplevet.

2. Gang var vi i sommerhus, men alt for meget knark og alt for meget at flygte fra(sjovt som det kan hænge sammen) Efter dagen i forvejen at have indtaget store mængder hydracondon, havde vi på dagen for vores syretrip rigtig dårlig morf-mave. Efter 5-6 timers ekstrem syretur blev det simpelthen for meget. Vi kunne ikke holde til det mere, og vi fandt nogle råppere frem.
Det var det sygeligste, jeg har prøvet til dato. Der kom mærkelige lyde fra hjernen, somom kemien deroppe var helt fucked. På trods af den gode mængde Flunitrazepam, var resten af oplevelsen præget af dårlig samvittighed. Flunitrazepam er efter min erfaring for hissig en omvæltning, det føles meget ekstremt at lukke ned på den måde.

Mvh
Anarkrig

Og ovenstående har fået mig til at overveje at spise svampe igen, imens jeg hygger på lidt valium eller andet beroligende. Nogen andre der har gode/dårlige erfaringer? Evt PM. Ret mig hvis jeg er helt gal, håber min post kan bruges. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil gerne anbefale LSD med opioder :) Har selv rigtig god erfaring med LSD og kodein :) (som skrevet ovenfor)

Vil bare sige at det blev et viunderligt trip, - ikke noget der kunne bruges.. Men sådanset bare et meget afslappet LSD trip/ en meget syret kodein lammert! :D

Var ude og svømme i søen på festivalen bagefter(dum idé at svømme på en opiat rus skal det lige siges - i know)
Men havde masser af venner med, det blev til et super nice trip/lammert :D
Da jeg kom ind på stranden/kanten af søen igen, lå jeg og så på den dejlige blå himmel, som pluselig blev dækket af en kæmpe stor bobbleblomst :D altså det lignede en masse sæbebobler som formede en mega blomst som dækkede hele himlen :D

Alt i alt, ikke et trip der kan bruges til noget.. Men hvis man endelig har i sinde at bruge LSD for sjov.. Jamen så kan opiater virkelig anbefales :D

- Abraham Lincoln

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Eufoiseret.... Der snakkes jo om præpærater til at bremse trip med...

Nu er det nok også de færreste der synes det er fedt at trippe LSD sammen med kodein, som i sig selv er noget værre lorte narko, som ikke giver andet end hovedpine IMO. Kan kun bruges imod hoste. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psynized skrev:

Kemikalier som 2cB osv har jeg i sjældne tilfælde oplevet at have udemærket virkning på folk som tripper lidt for Max!

Hvordan kan et psykedelika hjælpe en ud af et badtrip på et psykedelika? :shock:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
LSD er i sig selv et stof med uforudsigelig virkning. Derfor vil det mest sikre selvfølgelig være, at bruge et så forudsigeligt stof som muligt som tripbremser. Folk reagerer trods alt meget forskelligt på opiater og diverse psychedelia.

Indtil videre synes jeg hurtigtvirkende benzodiazepiner med lang halveringstid er det bedste bud. Her må diazepam løbe med førstepræmien, tæt fulgt af nitrazepam. Flunitrazepam er for mig dømt ude, på grund af de paradokseffekter der til tider ses - ellers ville det ha scoret godt på grund af den hurtigt indsættende effekt. Selvom jeg tidligere skrev clonazepam, så er den ved nærmere eftertanke røget længere ned på listen pga. den langsomt indsættende effekt.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]