weedwhopper skrev:
ren indica kief virker meget meget godt for mig hrhr
2 hoveder og jeg kan ikke mere

Det skal lige siges, at det er de færreste det hjælper på!

hmm okej? hvad virker bedre end det da?
jeg kan i hvert fald love at ligemeget hvad jeg har indtaget at efter max 4 hoveder rent indica guf ligger jeg og sover efter max 3/4 time nok hver eneste gang!
Du får lidt svært ved at bilde mig ind, at du kan opleve et badtrip, og så bare ryge 4 store bonghoveder, og så få det godt eller falde i søvn uden problemer.
Er du sikker på du læste trådstarters indlæg ordentligt?
Hurtigt offtopic, men ellers mine ord ud fra egen erfaring!
1. Der kan jeg (ud fra egen og et par (

et 'par' er blevet et slidt, over/undervurderet ord og tæller efter min mening kun tallet '2'. Dog tager jeg det på min kappe at jeg ofte tager mig selv i at misbruge det

Dette er beklageligvis også sket i denne post

) og med et par mener jeg omkring 5 trip-buddies' erfaring) kun give dig ret! Og ret venligst min post hvis jeg tager fejl!, men er næsten sikker på at den hovedsaglige årsag er at thc er psykoaktivt, og dermed ihvertfald i mit tilfælde forstærker virkningen af et syre eller svampetrip.
Jeg beklager hvis jeg er dårlig til at udtrykke mig, men jeg mener ud fra egen erfaring at thc'en sætter gang i tankerne. Såvel 'gode' som 'dårlige' tanker og visuals.
2. Som svar på tråden om at slå trippet ihjel, eller forsøge at dæmpe det værste, er mit bedste bud (som jeg tror er nævnt tidligere, men af egen erfaring kan anbefale) at indtage 10-50mg valium, nogle stesolid- kan desværre ikke huske hvad mg de kan være på. Eller ½-2mg rohypnol. Hvis det ikke er tilgængeligt vil jeg anbefale F1, F2, krydser eller hvad de bliver kaldt rundt om i landet, dog ikke over ½-1mg ad gangen!. Som nævnt i punkt 1. ville jeg aldrig anbefale hash, skunk, pot eller andet indeholdende thc, da jeg personligt kun har negative erfaringer med dette stof i forsøg på at få trippet under kontrol. (trippet meget blev vildere da jeg røg et par hiv af en pind, eller tog et bonghovede i håb om at falde i søvn. Dette er sket 4-5 gange, og vil under ingen omstændigheder ikke udelukke at det kan være min hjerne der ikke kan tåle kombinationen af de to ting, men derfor vil jeg stadig ikke anbefale det til at falde ned på
3. Har ikke taget LSD eller svampe i lang tid pga bad-trips, fik 4 i træk, det ene værre end det andet så følte jeg skulle holde mig væk fra det. Nu har jeg læst:
Anarkrig skrev:
Jeg har 2 gange taget benzoer, mens trippet var på sit højeste.
1. Gang tog jeg svampe, velvidende at jeg ikke havde mentalenergi til det(hvorfor er irrelevant). Derfor nuppede jeg 20 mg diazepam 2-3 timer inde, og det var faktisk underholdende. Satte sideways på og så hvordan deres hoveder og fingre svulmede ud og ind. Det var et fantastisk syn, og sad som et retarderet barn og smågrinte af det resten af aftenen. Havde lidt trip tilbage, men på et meget lavt niveau, og jeg var for ligeglad til at tage noget seriøst. Denne oplevelse var mere frivillig, og det spiller jo ind på hvordan det blev oplevet.
2. Gang var vi i sommerhus, men alt for meget knark og alt for meget at flygte fra(sjovt som det kan hænge sammen) Efter dagen i forvejen at have indtaget store mængder hydracondon, havde vi på dagen for vores syretrip rigtig dårlig morf-mave. Efter 5-6 timers ekstrem syretur blev det simpelthen for meget. Vi kunne ikke holde til det mere, og vi fandt nogle råppere frem.
Det var det sygeligste, jeg har prøvet til dato. Der kom mærkelige lyde fra hjernen, somom kemien deroppe var helt fucked. På trods af den gode mængde Flunitrazepam, var resten af oplevelsen præget af dårlig samvittighed. Flunitrazepam er efter min erfaring for hissig en omvæltning, det føles meget ekstremt at lukke ned på den måde.
Mvh
Anarkrig
Og ovenstående har fået mig til at overveje at spise svampe igen, imens jeg hygger på lidt valium eller andet beroligende. Nogen andre der har gode/dårlige erfaringer? Evt PM. Ret mig hvis jeg er helt gal, håber min post kan bruges.