Klaus Trier Tuxen skrev:
Hej hej
Her er Tuxen.
Hey dér tuxen
Jeg synes du gør et fedt stykke arbejde.
Du og malkavian er nok de mest prominente aktører på det politiske område, som rent faktisk gør noget konstruktivt på den front, og det fortjener ros. Så en meget stor thumbs-up herfra
Der er mange 'fronter' i 'cannabis-sagen', hvis man ka' sige det sådan, og den front der går på politisk anerkendelse fra det brede etablerede samfund, af hash som acceptabelt nydelses-middel, kommer man kun igennem med politiske virke-midler, som feks hampe-partiet og høringer osv. Så selvom det næppe bli'r værdsat ofte, Utak er jo trods alt verden's løn

, så er jeg sikker på at mange sætter pris på det rundt omkring i danmark. De fleste si'r nok bare ikke noget højt, fordi det jo stadig er forbundet med et stort stigma at mene hash-brug er iorden.
Keep on trucking!
Klaus Trier Tuxen skrev:
Der var et år hvor jeg var rigtig sur på Fogh, og talte meget om ham, men han havde også lige gennemført nul-tolerancen. Jeg var meget jeg var sur på ham som cannabisnyder.
(...)
Men jeg skal tale pænt om ministrene, det ved jeg godt, og jeg vil heller ikke mere stå og skælde ud på navngivne personer, fra talerstolen.
Det ska' jeg heldigvis ikke: fogh er et kriminelt krigs-forbryder svin der burde sendes til domstolen i hagh og sættes for retten. Sådan er det, og det ændrer sig ikke bare fordi han gemmer sig bag nato.
Man bør være lige for loven, men som vi igen og igen og igen ka' se, så tillader politikerne sig konstant at fritage sig selv. Det er så ækelt at se på.
Fogh er med-skyldig i drabet på over 100 tusinde civile Uskyldige i irak, og det har ingen danske medier eller politikere noget væsentligt problem med. De har intet problem med at gi' en sådan morder hånden til diverse top-møder. Det er klamt.
Når medierne ikke vil fortælle befolkningen hvad der er sandt, så må andre gøre det. Fogh er en forbryder der fortjener at side i spjældet.