Arthur Spooner skrev:
Absolut ikke hashens skyld. Det er nok dig der har røget for meget hash, og din krop der ikke længere kan holde til det
Det er ikke hashen skyld men det er mig der har røget for meget hash ?
ta en pille mere konrad

Spooner vil du ikke godt holde din kæft hvis du ikke har noget ordenligt at sige-
jeg er så træt af at folk jeg bliver lidt uvenner med herover, skal være de første til at skrive en eller anden latterlig besked i mine tråde for at nedgøre eller være hånlig... få dig nu et forpulet fucking liv.
tak..
Citat:
Ved du hvad, det har jeg altså også prøvet.
Jeg købte noget forfærdelig hash af en gut i forrige uge. Det smagte ringe, det virkede meget kort tid og så blev jeg skidt tilpas af det. Oven i købet var det knastørt, som du også nævner.
Jeg fik det virkelig dårlig dagen efter jeg havde røget det første gang. Sådan næsten feberagtigt, smerter i nakken osv. Jeg overvejede meget, om det kunne have noget med røgen at gøre, men slog det hen.
Det fortsatte i nogle dage. Jeg fik det bedre og bedre i løbet af dagen, men ikke længe efter jeg havde røget den første joint, fik jeg det smådårligt igen. Jeg blev faktisk rigtig syg til sidst. Det hele kulminerede forrige onsdag, hvor jeg virkelig var dårlig. Heldigvis kom Ariaji forbi og vi lavede hampesmør med et mix af det ringe hash, og noget ret lækker pot. Hampesmørret lavede vi kakao af. Da fik jeg det faktisk virkelig godt. Jeg følte mig næsten rask! Da vi så lige røg en ret lille troldmand med den samme pot og (heldigvis meget lidt af) skodhashen, fik jeg det rigtig dårligt igen, og vi drak så lige en kakao mere, hvorefter jeg igen havde det rigtig, rigtig dejligt.
Dagen efter var jeg fuldstændig rask, og har slet ikke været dårlig siden.
Ved sgu ikke, om det bare er helt tilfældigt, men var virkelig meget som om, at min dårligdom havde en sammenhæng med den ringe, ringe tjald.
Hvis jeg skal give dig et råd, så køb lækker hash. Altid! Det er efter min mening aldrig en god ting at købe dårlig hash. Køb noget god røg, og lad så bare være med at ryge så meget, som du plejer.
Det er vel egentlig logik?

Ja jeg har også prøvet det et par gange før nu med den dårlige tjald og det er sku mærkeligt, ja som du siger, feber symptomer og smerte i led osv..
Men " my man " har ikke sit gode tjald hjemme for tiden.. så han har kun den her tjald han normalt sælger til bumserne, og så æg... psycho ægte fucking æg... og det blir jeg så lam af at ryge, næsten uanset hvor lidt jeg ryger

halvt gram til 2 smøger er nok !.. altså bong..
men ryger sku nok på den gode tjald igen... og begynder på joints istedet.. er træt af bong..
tak fordi du delte din erfaring