Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Hej psy.
Jeg har haft et mærkeligt problem i noget tid.. pt er jeg ved at skære ned igen for mit hashforbrug..
og ville prøve at gå ned til noget dårligere hash, en tør 70er... tænkte at jeg måske på den måde ku trappe bedre ned ( da jeg har gjort det sådan før- velykket - og har kunne stoppe i et helt år )
Men ... når jeg ryger standardt fed eller semi eller 70er - får jeg direkte ondt i mine ben, fingre, fødder, og voldsomme spændinger i ryggen, der er så ireterrene at jeg ikke kan sove...
Det sker somregl efter 3 bonghoveder... normalt med en 90er kan jeg ryge 5 -6 hoveder i træk og have det fint og være bankelam, men ikke med standardten.. det føles nærmest som vokseværk, tit efterfulgt af en ret ireterrene pressene hovedpine- og især i tændingerne og bagerst i hovedet...

og jeg bliver da skæv.. men stadig på en underlig måde sydes jeg.. ikke sådan rigtig basker skæv- mere bare mærkelig skæv.. og jeg har haft det sådan i noget tid og kan sku ikke finde ud af hvad det er - normalt hjælper det bare at ligge sig til at sove, så er man frisk igen når man vågner, men det jo ikke fedt at bruge sine skæverter på den måde, når man prøver at trappe ned..

Nogen der har haft symptomer der ligner eller ved hva det evt ku være ?
jeg mistænkte selv at det ku være en tør uren hash med et eller andet i - eller noget - men mine andre venner der ryger det mærker ikke det store

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Absolut ikke hashens skyld. Det er nok dig der har røget for meget hash, og din krop der ikke længere kan holde til det

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Ved du hvad, det har jeg altså også prøvet.
Jeg købte noget forfærdelig hash af en gut i forrige uge. Det smagte ringe, det virkede meget kort tid og så blev jeg skidt tilpas af det. Oven i købet var det knastørt, som du også nævner.
Jeg fik det virkelig dårlig dagen efter jeg havde røget det første gang. Sådan næsten feberagtigt, smerter i nakken osv. Jeg overvejede meget, om det kunne have noget med røgen at gøre, men slog det hen.
Det fortsatte i nogle dage. Jeg fik det bedre og bedre i løbet af dagen, men ikke længe efter jeg havde røget den første joint, fik jeg det smådårligt igen. Jeg blev faktisk rigtig syg til sidst. Det hele kulminerede forrige onsdag, hvor jeg virkelig var dårlig. Heldigvis kom Ariaji forbi og vi lavede hampesmør med et mix af det ringe hash, og noget ret lækker pot. Hampesmørret lavede vi kakao af. Da fik jeg det faktisk virkelig godt. Jeg følte mig næsten rask! Da vi så lige røg en ret lille troldmand med den samme pot og (heldigvis meget lidt af) skodhashen, fik jeg det rigtig dårligt igen, og vi drak så lige en kakao mere, hvorefter jeg igen havde det rigtig, rigtig dejligt.
Dagen efter var jeg fuldstændig rask, og har slet ikke været dårlig siden.
Ved sgu ikke, om det bare er helt tilfældigt, men var virkelig meget som om, at min dårligdom havde en sammenhæng med den ringe, ringe tjald.

Hvis jeg skal give dig et råd, så køb lækker hash. Altid! Det er efter min mening aldrig en god ting at købe dårlig hash. Køb noget god røg, og lad så bare være med at ryge så meget, som du plejer.
Det er vel egentlig logik? ;)

Medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Absolut ikke hashens skyld. Det er nok dig der har røget for meget hash, og din krop der ikke længere kan holde til det

Det er ikke hashen skyld men det er mig der har røget for meget hash ?
ta en pille mere konrad ;)
Spooner vil du ikke godt holde din kæft hvis du ikke har noget ordenligt at sige-
jeg er så træt af at folk jeg bliver lidt uvenner med herover, skal være de første til at skrive en eller anden latterlig besked i mine tråde for at nedgøre eller være hånlig... få dig nu et forpulet fucking liv.
tak..

Citat:
Ved du hvad, det har jeg altså også prøvet.
Jeg købte noget forfærdelig hash af en gut i forrige uge. Det smagte ringe, det virkede meget kort tid og så blev jeg skidt tilpas af det. Oven i købet var det knastørt, som du også nævner.
Jeg fik det virkelig dårlig dagen efter jeg havde røget det første gang. Sådan næsten feberagtigt, smerter i nakken osv. Jeg overvejede meget, om det kunne have noget med røgen at gøre, men slog det hen.
Det fortsatte i nogle dage. Jeg fik det bedre og bedre i løbet af dagen, men ikke længe efter jeg havde røget den første joint, fik jeg det smådårligt igen. Jeg blev faktisk rigtig syg til sidst. Det hele kulminerede forrige onsdag, hvor jeg virkelig var dårlig. Heldigvis kom Ariaji forbi og vi lavede hampesmør med et mix af det ringe hash, og noget ret lækker pot. Hampesmørret lavede vi kakao af. Da fik jeg det faktisk virkelig godt. Jeg følte mig næsten rask! Da vi så lige røg en ret lille troldmand med den samme pot og (heldigvis meget lidt af) skodhashen, fik jeg det rigtig dårligt igen, og vi drak så lige en kakao mere, hvorefter jeg igen havde det rigtig, rigtig dejligt.
Dagen efter var jeg fuldstændig rask, og har slet ikke været dårlig siden.
Ved sgu ikke, om det bare er helt tilfældigt, men var virkelig meget som om, at min dårligdom havde en sammenhæng med den ringe, ringe tjald.

Hvis jeg skal give dig et råd, så køb lækker hash. Altid! Det er efter min mening aldrig en god ting at købe dårlig hash. Køb noget god røg, og lad så bare være med at ryge så meget, som du plejer.
Det er vel egentlig logik? ;)

Ja jeg har også prøvet det et par gange før nu med den dårlige tjald og det er sku mærkeligt, ja som du siger, feber symptomer og smerte i led osv..
Men " my man " har ikke sit gode tjald hjemme for tiden.. så han har kun den her tjald han normalt sælger til bumserne, og så æg... psycho ægte fucking æg... og det blir jeg så lam af at ryge, næsten uanset hvor lidt jeg ryger :D halvt gram til 2 smøger er nok !.. altså bong..
men ryger sku nok på den gode tjald igen... og begynder på joints istedet.. er træt af bong..

tak fordi du delte din erfaring

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øhhh? Kan godt være du lige er vågnet, men den besked var bestemt ment seriøst.

Medlem
Brugeravatar

Og det beviser bare igen hvor fandens lidt du ved om tjald-
kom med noget seriøst info -eller hold dig væk.

Du læser tydeligvis ikke mine spørgsmål ordenligtnok siden du kommer med sådan et lorte agtigt svar
når jeg ryger 90 ka jeg ryge flere bonghoveder i træk...uden at få den på den måde- tværtigmod- slå lige de små grå sammen for fanden !!!
Hvad F er det du ikke fatter !?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fatter ikke hvorfor en tjald med mindre thc indhold skulle få dig til at få ondt i kroppen og led.

Moderator
Brugeravatar

Du har røget hver dag før det ikke? Har du overvejet, om du rent fakisk har problemer med smerter i led og spændinger i ryg? Hvis det var tilfældet kunne det godt give mening at den dårligere hash, ikke dulmer disse problemer, på tilsvarende vis?

Ellers er mit bud at der er blandet, et eller andet i, der ikke burde findes i hash.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det er min pligt at påtale jeres beskidte sprog!
Tal pænt til hinanden!
Hvis jeg selv skulle skrive hvad jeg mener, hver gang der skrives lort herinde, kunne jeg heller ikke bestille andet end at mundhugge - men vi bør være tolerante og fleksible overfor hinanden ;)

@Øglemanden: Jeg forstår slet ikke hvorfor du ikke benytter dig af tilstedeværelsen af "æg", når nu det er der. Ja, så slipper du for at blive dårlig tilpas, hvis det er af ordentlig kvalitet.
Men hvis du har ønsker om at holde op, så tag en "kold tyrker". Spørger du mig, så er nedtrapning slet ikke nødvendigt med tjald, da det ikke giver uoverskuelige abstinenser og man snyder kun sig selv, når man retfærdiggør overfor sig selv at man godt må ryge - imo ;)

Medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Jeg fatter ikke hvorfor en tjald med mindre thc indhold skulle få dig til at få ondt i kroppen og led.

jeg tror bare jeg glemmer lige så stille og rolig at svare dig.. gå ud og dræb noget uskyldigt og få noget af det der børnehaveraseri ud et andet sted : )

BisMann skrev:
Du har røget hver dag før det ikke? Har du overvejet, om du rent fakisk har problemer med smerter i led og spændinger i ryg? Hvis det var tilfældet kunne det godt give mening at den dårligere hash, ikke dulmer disse problemer, på tilsvarende vis?

Ellers er mit bud at der er blandet, et eller andet i, der ikke burde findes i hash.

Jamen ja jeg ryger hash vær dag... men hvis jeg ikke ryger er der jo ikke noget ? slet ikke ?
Og det kun med noget slags tjald jeg får det sådan i kroppen, og ja mit gæt er også der er noget i der ikke skal være- som hvis der er trukket nol på det eller hva ved jeg...
Tror bare jeg begynder at ryge æg igen : ) dog mindre ..

Medlem
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Det er min pligt at påtale jeres beskidte sprog!
Tal pænt til hinanden!
Hvis jeg selv skulle skrive hvad jeg mener, hver gang der skrives lort herinde, kunne jeg heller ikke bestille andet end at mundhugge - men vi bør være tolerante og fleksible overfor hinanden ;)

@Øglemanden: Jeg forstår slet ikke hvorfor du ikke benytter dig af tilstedeværelsen af "æg", når nu det er der. Ja, så slipper du for at blive dårlig tilpas, hvis det er af ordentlig kvalitet.
Men hvis du har ønsker om at holde op, så tag en "kold tyrker". Spørger du mig, så er nedtrapning slet ikke nødvendigt med tjald, da det ikke giver uoverskuelige abstinenser og man snyder kun sig selv, når man retfærdiggør overfor sig selv at man godt må ryge - imo ;)

Det er forskelligt fra menneske til menneske den med abstinenserne .. du kan have psykiske absti - og de kan sku være lige så slemme som det fysiske- jeg personligt ( hvis jeg bare BRAT stoppet med hashen ) så kaster jeg op på 3 dagen, ryster, sveder, er gal, kan ikke spise, blir svimmel osv..
jeg troede det var noget jeg bildte mig ind i starten, til jeg lå og tømte mavesækken ud i kummen...

Jamen jeg har røget æg det sidste halve år.. og sys jeg var begyndt at blive lidt gak gak i låget hvis i forstår... huskede meget meget dårligt og var ved at blive ligeglad i hovedet med alting igen, og så ville jeg gå ned til en lidt mildere hash da jeg tænkte at det måtte skyldes den superhash der- og så fik jeg bare der her ud af det : )

Moderator
Brugeravatar

Det er lettere sagt end gjort, men de psykiske abstinenser skal man bare være "stærk" nok til at ignorere. De er jo "kun" psykiske!

I forbindelse med en 14-dages rejse med familien for 3 år siden, havde jeg ikke andet valg end at stoppe brat efter i hvert fald 10 års bong- og tjubangrygning. Jeg røg HVER dag kun afbrudt af 1-2 dages pauser i eksamensperioder, hvor jeg måtte "nøjes" med benzoer og Gyldne Damer ( :roll: klamt at tænke på ).

Jeg havde fornøjelsen at gennemgå de nævnte abstinenser. Især når jeg børstede tænder måtte jeg lige gylpe lidt den første uges tid...
MEN jeg prøvede at fokusere på alt det positive, som fulgte i kølvandet. At kunne formulere sig overfor andre mennesker, tænke og tale klart etc. etc. Pludselig var jeg naturligt sulten og spiste ikke kun af pligt, kunne sove +30 minutter om natten :D etc. etc...

Når jeg kunne stoppe efter et SÅ omfattende MISbrug, så er jeg sikker på at mange andre personer også kan tackle en lignende situation!
...hmmm, der er sgu ikke for at promovere mig selv, at jeg nævner ovenstående, men blot for at vise at det bestemt er muligt at stoppe med tjalden i ét hug...

Sidenhen har jeg fået det (i mine egne øjne) mest geniale forhold til tjalden. Nu styrer jeg hashen - og ikke omvendt...men hold da kæft hvor jeg nyder at ryge. Jeg vil aldrig stoppe, men sørge for, til stadighed, at opretholde den optimale balancegang mellem pligter og lyster/friheder...
Der skal fokuseres positivt - ikke omvendt!

Medlem

Undskyld for off-topic. Men hvad er "æg" egentlig? :)

Medlem

Pismis skrev:

Tror der bliver snakket om kashmir-hash.??? :hm: Ikke sikker????

Til lizard:
Lyder som om du bliver enten røgmæt eller nikoskæv...

Jeg trapper ned på samme styrke tjald som jeg er "vant" til, ca en god 100krones (hjemmelavet)...

Jo mindre jeg ryger i løbet af dagen, jo nemmere har jeg ved at trappe ned da jeg ikke lige så let glemmer at jeg lige har røget og nærmest ubevidst knalder 3-4 hoveder i træk.
Jeg bliver stadig monsterbaske lige når jeg har røget, men russen holder også længere og længere i takt med jeg ryger mindre og mindre dag for dag, på ca en uge - 10 dage, går jeg gerne ned fra 15 -25 heps pr dag til 1 og sove på*. Jeg sover måske ikke mere end 3, højst 5 timer om natten hele den nedtrappe uge, derefter kommer jeg langsomt op på de 6 til 9 jeg plejer og sove (en lille mnds tid)..

* 1 Nat hoved kan jeg anbefale at skifte med en kinesisk "Godnat" te, hvis man skal ud at rejse eller noget f.eks til nordnorge

Men dine smerter lyder som om du får for meget røg i kroppen, eller CO2.
Min lillebror er brandmand og han snakker om de samme smerter, når de prøver hvordan det føles at der ikke er mere ilt i tankene de har på ryggen. Så kommer de til at indånde den Co2 de egentlig skulle have skilt sig af med og han beskriver som han er blevet kørt over af en rickshaw.

Medlem
Brugeravatar

Chas skrev:
Pismis skrev:

Tror der bliver snakket om kashmir-hash.??? :hm: Ikke sikker????

Til lizard:
Lyder som om du bliver enten røgmæt eller nikoskæv...

Jeg trapper ned på samme styrke tjald som jeg er "vant" til, ca en god 100krones (hjemmelavet)...

Jo mindre jeg ryger i løbet af dagen, jo nemmere har jeg ved at trappe ned da jeg ikke lige så let glemmer at jeg lige har røget og nærmest ubevidst knalder 3-4 hoveder i træk.
Jeg bliver stadig monsterbaske lige når jeg har røget, men russen holder også længere og længere i takt med jeg ryger mindre og mindre dag for dag, på ca en uge - 10 dage, går jeg gerne ned fra 15 -25 heps pr dag til 1 og sove på*. Jeg sover måske ikke mere end 3, højst 5 timer om natten hele den nedtrappe uge, derefter kommer jeg langsomt op på de 6 til 9 jeg plejer og sove (en lille mnds tid)..

* 1 Nat hoved kan jeg anbefale at skifte med en kinesisk "Godnat" te, hvis man skal ud at rejse eller noget f.eks til nordnorge

Men dine smerter lyder som om du får for meget røg i kroppen, eller CO2.
Min lillebror er brandmand og han snakker om de samme smerter, når de prøver hvordan det føles at der ikke er mere ilt i tankene de har på ryggen. Så kommer de til at indånde den Co2 de egentlig skulle have skilt sig af med og han beskriver som han er blevet kørt over af en rickshaw.

Æg er en meget ren hash ( ikke colabadet fusker hash eller den såkaldte 120er fra staden )
Ren hash der derefter har fået en ordenlig omgang nol olie... der har været meget æg de sidste 3 år der har været fusk... bare admindelig god 90er der var rullet og varmet op til et mørkt æg.
Men den her : ) den er sikker.. et bonghoved føles næsten som 4 og man blir sku helt svimmel når den slår ind...

Muligvis røgmæt ja ? men ikke nikoskæv.. jeg gennemrister mine mix - nogle af mine venner mener jeg rister det for meget.. well.. det syndes jeg ikke.. så længe det ikke er sort/forkålet så det fint:)

Av den sidste lyder sku ikke sjov... hmmm... men jeg overvejer MEGET at ekspirementere med DMT ved at købe nogle yopo frø- og så lave noget rygebart ( OFF TOPIC ) ikke så meget for at trappe ned med hashen, men for at finde nogle dybere meninger med hvorfor jeg er her.. du ved nok.. spirituelle ting osv.. jeg ku godt tænke mig at søge nye veje frem for hashen, ikke for at blive fuckt, men for at opleve noget jeg ka tage med mig ud igen... the spirit molocyle : )

Moderator
Brugeravatar

Påstand mod påstand...
Men "rigtig" æg er altså ikke tilsat nol. Det er da netop fusk at købe en blanding mellem trichs og olie.
Nej, det "rigtige" æg er en ren hash, som har fået formen, så den kan smugles i stort antal i røveren!
Kan du fortælle mig hvor i detailledet, at hashen tilsættes nol?

Medlem
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Påstand mod påstand...
Men "rigtig" æg er altså ikke tilsat nol. Det er da netop fusk at købe en blanding mellem trichs og olie.
Nej, det "rigtige" æg er en ren hash, som har fået formen, så den kan smugles i stort antal i røveren!

suk... ikke den igen ;)

den med røven.. er en røver... og har hørt 100 gange før .. bæ-æg er der også nogle der kalder det.
Tror du at et par ... MANGE klumper hash med 10 gram i vær- ville blive smidt op i røven på en person ? det er det slet ikke nok vær til..

Jeg har set med mine egne øjne når det bliver tilsat og fremstillet- kan self ikke sige hvor og nej det kan jeg ikke give dig nogen beviser på, og slet ikke HVOR i detailledet :O men det er somregl en rigtig psycho go tjald der blir mixet sammen med noget olie for at gøre den stærkere... ikke voldsomt meget, men nok til at gøre den så klidstret at man ikke ska stå og varme det op i hånden ret længe, før ens håndflader er ret klamme... tja påstand mod påstand, jeg ska ikke komme og sige jeg har ret osv - det har jeg jo nok ikke, men de mennesker jeg har set tilsætte olien, ved virkelig hvad de gør : )

Medlem

The-Lizardman skrev:
CannaChem skrev:
Påstand mod påstand...

suk... ikke den igen ;)

den med røven.. er en røver... og har hørt 100 gange før .. bæ-æg er der også nogle der kalder det.
Tror du at et par ... MANGE klumper hash med 10 gram i vær- ville blive smidt op i røven på en person ? det er det slet ikke nok vær til..

Jeg har set med mine egne øjne når det bliver tilsat og fremstillet- kan self ikke sige hvor og nej det kan jeg ikke give dig nogen beviser på, og slet ikke HVOR i detailledet :O men det er somregl en rigtig psycho go tjald der blir mixet sammen med noget olie for at gøre den stærkere... ikke voldsomt meget, men nok til at gøre den så klidstret at man ikke ska stå og varme det op i hånden ret længe, før ens håndflader er ret klamme... tja påstand mod påstand, jeg ska ikke komme og sige jeg har ret osv - det har jeg jo nok ikke, men de mennesker jeg har set tilsætte olien, ved virkelig hvad de gør : )

Den rekord jeg kender til var 98 G (jeg var med :shock: ):offtopic:

Anyway en prakkede mig et æg på engang på staden, hun ævlede noget om kashmir, om det var blandet eller rigtigt aner jeg ikke, det var ikke til at få af fingrene (lightertricket virkede dagen efter) Og det slog mig halvt fordærvet da jeg kom hjem.. Tror stadig jeg har noget liggende et sted..
Det var sgu for stærk.
Men vi er pænt sikkre på du får for meget røg. Har vist dit indlæg til brormand og han synes det lyder som de forvarsler de skal lytte til i deres krop, når de har dykkergrejet på.

Et par psylleture om året for mig til at tænke på mit signatur, men det måske ikke lige det du leder efter når du siger spirituel??
DMT (Dimethyltryptamine) har jeg ikke prøvet men jeg ved det er i samme kategori.
Ellers er der de mere gængse som meskalin eller lsd.
Peyotekaktus eller san pedro (lidt bedre synes jeg) er også fine til bevisthedsudvikling..

Medlem
Brugeravatar

Chas skrev:
The-Lizardman skrev:
CannaChem skrev:
Påstand mod påstand...

suk... ikke den igen ;)

Den rekord jeg kender til var 98 G (jeg var med :shock: ):offtopic:

Anyway en prakkede mig et æg på engang på staden, hun ævlede noget om kashmir, om det var blandet eller rigtigt aner jeg ikke, det var ikke til at få af fingrene (lightertricket virkede dagen efter) Og det slog mig halvt fordærvet da jeg kom hjem.. Tror stadig jeg har noget liggende et sted..
Det var sgu for stærk.
Men vi er pænt sikkre på du får for meget røg. Har vist dit indlæg til brormand og han synes det lyder som de forvarsler de skal lytte til i deres krop, når de har dykkergrejet på.

Et par psylleture om året for mig til at tænke på mit signatur, men det måske ikke lige det du leder efter når du siger spirituel??
DMT (Dimethyltryptamine) har jeg ikke prøvet men jeg ved det er i samme kategori.
Ellers er der de mere gængse som meskalin eller lsd.
Peyotekaktus eller san pedro (lidt bedre synes jeg) er også fine til bevisthedsudvikling..

Jeg fik af vide af de gutter jeg kender, at det tjald de "laver" er ik engang til at finde på staden :)
Tja jeg sys faktisk også det blir for voldsomt nogle gange, man blir helt svimmel
DMT SKAL jeg prøve :) faktisk i den her weekend... køber nogle yopofrø.. nogle der ved om det virker at ryge shittet ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]