Ja onsdag???
Jeg synes at det kan du kun finde ud af ved at prøve.
Jeg kan, men jeg ved kun at jeg kan, fordi jeg engang har prøvet det.
Min egen erfaring her + hvorpå jeg lidt om hvad jeg har oplevet når folk har røget kontra ikke røget.
Jeg er 30 idag og har, arbejdet med - arbejdet FOR - gået i skole - kørt i passagersædet med folk der har været skæve på stort set alle plan.
Min erfaring er at når folk er vant til at ryge, og situationen er intressant for dem at der intet som helst er at komme efter, folk virker som om de ikke har røget overhoved.
Være er det når folk ikke er så vant til det, og får lidt for meget røg end beregnet.
Jeg har lagt mærke til at når det røde i øjnene mere eller mindre forsvinder selv om folk har røget, det vil sige de er pænt immune overfor selve rusen, men kan godt lide bare det "at være skæv" og bare lave det der er sjovt for dem, der kan folk stadig trives, arbejde, studere og hvad ved jeg.
Men når det røde viser sig, puha jeg kan jeg endda huske mine egne tanker:
Nøøøøøøøøøøj-------------- jeg er skæv - - hihi - - - - - !!!!!!!!!!!!!! - - - - - Også kom man væk fra spejlet....
Jeg var 33 gange så langsom i opfattelsen, helt uden tanker, og selv om jeg kan huske jeg havde dansk på skemaet, jeg kan huske jeg var "til stede", er det et stort sort hul det læreren sagde??????
Anderledes var de i matematik, det et fag jeg synes er sjovt, og her følte jeg ingen probs i at følge med.
Folk er det stadie også imponerene langsomme i alt de foretager sig, har en gang set en der brugte over et halvt min. på at binde snørrebånd???
De gange jeg har røget nok til at være så at sige immun overfor rusen, og ikke fik røde øjne har jeg også kunnet huske hvad der skulle huskes til f.eks en eksamen.
Du siger du ikke er vant til at ryge, eller du ryger "kun" et par gange om ugen(i mine øjne ryger du faktisk slet ikke i forhold til hvad en morgenjokker indhalerer kl 8. 2 km fra O3 motorvejen i kbh.)
Så mit råder ikke at ryge..
Også igen, du skriver du du ikke kan mærke noget efter en rygerweek????
Så som sagt kan du kun finde ud af dit spørgsmål ved at prøve.

????? Tænk lige over hvor mange der tænker: buhauaua jeg har ingenting.
vi andre har så meget vi ikke kan komme af med det..