Halugenlampe skrev:
det siger vel mere om den danske musikscene generelt end om medina.
Arh, det er nok at gå lidt for bredt til værks vil jeg tro. MTV er jo ikke synonym med alle typer musik, men kun med populær-musik. Hver genre har jo sine egne helte.
Halugenlampe skrev:
du er sgu en spøjs en JEL. Det ene øjeblik harcelerer du over populisme og leflen for laveste fællesnævner i danske medier
Gør jeg? Det var jeg ikke klar over. Hvad er det jeg har sagt du tolker i den retning, for det vil jeg da gerne lige rette op på så?
Jeg har rigtigt nok kritiseret en del af de propaganda-serier der forherliger brug af tortur og vold, som feks "24", og hvad de nu ellers hedder alle sammen.
Men det er kun pga deres budskab, som jeg mener er dybt amoralsk.
Det er det samme med regeringen's politik, jeg kritiserer den ikke fordi den tilsyneladende har vælger-flertal, men fordi den er ond-sindet og led.
Halugenlampe skrev:
og næste øjeblik hylder du Medina, der om nogen går målrettet efter pikken. og det er ikke engang fordi det er nogen super mundguffer hun disker op med. det lader ikke til at du er klar over hvornår du tænker med det lille og det store hovede.
Jeg håber ikke jeg har givet indtryk af at være kunst-'arrogantiker', hvis det ord findes, for det er jeg ikke.
Jeg har ikke noget imod at nogen går efter pikken, tværtimod, det er da kun skønt

(Kom ikke og sig du er Uenig)
Men jeg mener dog alligevel du skyder forbi målet (pun intended). Klart at der er seksuelle toner tilstede, alene et ord som 'stripper' viser jo dette. Men, der er tonsvis af andre populære sange der ikke rører mig overhovedet, selvom de har video'er af langt mere seksuel karakter end medina-video'en (den hvor hun er i tv-studiet)
Så at sige at det kun er sex der driver interessen i medina-sangen mener jeg ikke holder. Men det er da klart at det heller ikke hæmmer interessen.
Halugenlampe skrev:
jeg vil i hvert fald begræde den dag Søren Ryge må vige pladsen for letbenet ungdomsmusik.
Jeg ser også søren ryge's programmer når jeg ser dem. De er hyggelige og afslappende (åh-åh, det burde jeg nok ikke ha' sagt, nu bli'r de nok snart gjort forbudt, for hash er jo også hyggeligt og afslappende, og den slags ER jo forbudt i VKDF's puritaner-vælde, selvom du i en anden tråd har sagt man er paranoid hvis man tror de rent faktisk håndhæver denne forbuds-lov (mener du stadig det? Og var dit tilbud om hjælp kun tom snak? (som vi jo i forvejen har så Ulideligt meget af i feks diverse nyheds-programmer når politikerne åbner munden) Undskyld hvis min prikken til dig virker lidt provokerende, men du faldt jo fra i den anden tråd.))
Men det ene behøver vel ikke udelukke det andet?
Det er vel ikke sådan at vi ska' vælge mellem KUN at se enten have-programmer, eller techno-pop?
Jeg synes ihvertfald ikke det er noget problem at være interesseret i begge ting.