Tusind tak for alle de gode og hurtige svar!

Jeg skal trippe sammen med to af mine gode venner, men vi er dog alle first-timers.
Den ene af dem har erfaring med weed, og mig og den anden har også prøvet en lille smule af det, så vi er ikke helt nye til stoffer.
Vi har tænkt os at trippe ude ved en sø i et omklædningsrum (frit, så man kan kigge op til himlen) hvor der er tag og bænke man kan sidde på.
Jeg har netop downloadet Bob Marley, Jimi Hendrix, Beatles, Vivaldi, Stereophonics, Harry Potter 1 Soundtracket (nogen der har erfaring med det?

), Pink Floyd, Shpongle, Boards of Canada, Liquid Tension Experiment, Tenacious D, A Perfect Circle, Beethoven, Ringenes Herrer soundtracket (jeg tror at soundtracks er grinern, fordi man forbinder dem med film

), Led Zeppelin, tidligt Incubus (funk), Ah Nee Mah (et new-age 'indianer' band der bruger native sounds i deres musik, det er rimelig fedt), 1200 Micrograms, og en masse, masse bunke klassisk musik. Nårh ja, og så har jeg også tænkt mig at høre Lateralus af Tool, altså albummet.
Jeg hører dødsmetal, klassisk og specielt Tool i hverdagen, men dødsmetal er nok ikke ideelt for det første trip.. Hvis overhovedet nogle trips, haha.
Men det at vi skal trippe udenfor, har det nogen indflydelse? Det er i en skov, men den er ikke aflukket ligesom andre. Vi er der tit, specielt om sommeren når vi bader der, så vi kender området godt.
Men når vi skal derfra og efter vi har trippet, og det er overstået, så er det vel ikke for creepy eller sygt at gå igennem en skov ved 22-tiden, er det?

Nå, det fyldt godt nok meget.. Tak for svarene, igen!

EDIT: Specielt tak for tippet om en lighter, og det med at skifte 'omgivelser'. Det lyder som nogle gode tips

.
EDIT 2: Hvis jeg ikke har nævnt det, så tager vi 1 gram hver. Vi faster før vi tager svampene, og vi spiser svampene på en pizza. Altså, vi går sådan at vi er sikre på at vi kun får 1 gram hver.