Lige en lille tilføjelse

Jeg lider af GAD (Generaliseret Angst) og for 90mg Cymbalta (SNRI) om dagen.
Der udover lider jeg osse af ADHD/ADD. Som jeg har fået både Ritalin og nu Modiodal for.
Skal siges jeg har selv medicineret mig selv med amfetamin igennem 8 år. Dog ikke på dags basis.
Det resulterede dog i en amfetamin psykose og paranoia. Nok til 5 dage på den lukkede.
Det er nu ca 1½ år siden, og lider stadig af angst.
Af hvad jeg har læst og hørt, så minder Ritalin utrolig meget Amfetamin/Kokain. Dog mere fokuseret på dopamin release. Ret mig hvis jeg tager fejl, men mener at have læst et sted, at Ritalin virker meget kraftigere end kokain på dopamin release.
Og det er så åbenbart iorden at tage det sammen med antidepressiva

Også kan jeg fortælle en af mine egne erfaringer.
Jeg har været på Efexor osse (SNRI) var trappet ud af dem, mener der var gået ca 14 dage uden.
Da jeg besluttede mig for at en lille hygge aften med en god ven.
Tror jeg indtog ca 500mg amfetamin nasalt i alt. Jeg kunne tydeligt mærke fysisk stimulation, men ingen "rus" følelse. Så der var åbenbart stadig noget der blokerede. Hvad ved jeg ik.
Derimod 3x10mg ritalin knust og indtaget nasalt, gav mig en kokain lignende rus.
Hjernen er en kompleks ting.
Og jeg er kommet til den beslutning at stimulanser i den aftegnelse er slut for mig.
Nu hedder den kaffe en gang imellem :p
Hvis du er psykisk ustabil på nogen som helst måde. Så drop rus midlerne og koncentrer dig om at komme oven på. Det bider dig bare i røven i sidste ende.
Var hvad jeg havde.