Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

rbp

så du mener ikke det er væsentligt om han har fået det fra ejn gadedealer eller en han kender i forevejen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
DR-D det skulle kun være cuttet med kreatin, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad de har udkystaliseret basen med - så kan faktisk ikke svare på om det er HCL eller hvad - så det er muligt at HCL ikke er hygroskopisk - det meth jeg havde, var ihverfald stærkt hygroskopisk, men er way not super-kemi nørd - er bare rigtig god til at samle data og drage konklusioner derfra.

Men det vil da egentligt være ret fedt at vide om HCL ikke er hygroskopisk når det gælder meth, personligt hader jeg at skidtet bliver fugtigt, vil meget hellere sniffe meth end spise den - med den viden kunne man jo bede idioterne om at bruge noget andet til at udkrystalisere med, hvis det tilfældet :)

En anden ting - kom lige til at tænke på det, kan måske have noget at sige - efter det havde lagt i x antal tid, begyndte det at få nogle sjove røde striber/streger inden i - men ikke udenpå + at når man fik det på fingrene (cuttet 1:2) så fik man det der bløde hud - ligesom om at skidtet var lidt mere basisk end det burde være - men igen, jeg ikke kemi-nørd, så ved ikke hvordan meth der er hygroskopisk bliver at få på fingrene - da det meth jeg snakker om kun var mit andet sammenstød med så ren meth - og det eneste jeg har haft at bedømme renheden på har været: At se de startede udkrystyliseringsprocessen - At se det blive knust og cuttet, marquis teset (instant orange/rød noget) - men det siger jo intet - vil så gerne have haft extremen - så kunne jeg have sagt med meget større sikkerhed at det var meth - nu ved jeg så ikke lige om der er nogle analoger af meth som også er en olie i sin freebase form, da det kun er meth jeg er gået sådan rigtig meget op i.

PLUR

PLUR

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
MIT NARKO ER BEDRE END DIT NARKO !!!

:whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Extreme skrev:
Hej. Jeg købte for lidt siden 10 gram amfetamin flydende, jeg fik afvide det var rigtig kraftigt og ku cuttes op 2 til 3 gange. nå.. Men jeg smider så 10 gram kreatin oveni og blander det med et hævekort.
Jeg sætter det så i køleskabet( ikke fryseren) og resultatet næste morgen er jeg kun har omkring 5 gram tilbage. Hvordan kan det lade sig gøre?

Konsistensen var som tandpasta og mælkehvid. og vejede 10 gram da jeg fik det.

Jeg regnede med køleskab var nok høj nok temperatur. Men er det muligt at fordampe eller hvad?
eller har han snydt mig?

Jeg ved godt det er blevet skåret meget ud i pap nu, at cutte sin egen stoffer simpelthen er en skam! Men HVORFOR gjorde du det?
Hvad var formålet?

Medlem

jeg fik det fra en Ven som kendte en der havde det.

Men i sikker på det ikke kan fordampe så meget?

Fordi så skal han satme ikke ha ret mange penge

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Der er sikkert fordampet masser af vand fra dit amfetamin, men kreatinen fordamper jo ikke, så du burde mindst have 10 gram tilbage. Hvilken vægt bruger du? Måske den er i stykker, af dårlig kvalitet eller for upræcis.

Medlem

Bl0dpump skrev:
Extreme skrev:
Hej. Jeg købte for lidt siden 10 gram amfetamin flydende, jeg fik afvide det var rigtig kraftigt og ku cuttes op 2 til 3 gange. nå.. Men jeg smider så 10 gram kreatin oveni og blander det med et hævekort.
Jeg sætter det så i køleskabet( ikke fryseren) og resultatet næste morgen er jeg kun har omkring 5 gram tilbage. Hvordan kan det lade sig gøre?

Konsistensen var som tandpasta og mælkehvid. og vejede 10 gram da jeg fik det.

Jeg regnede med køleskab var nok høj nok temperatur. Men er det muligt at fordampe eller hvad?
eller har han snydt mig?

Jeg ved godt det er blevet skåret meget ud i pap nu, at cutte sin egen stoffer simpelthen er en skam! Men HVORFOR gjorde du det?
Hvad var formålet?

jeg kan bedre li og have 20 gram der er halvt så kraftigt hvis det noget voldsomt noget. end 10 gram...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kan bedre lide at have 5g der helt rent - end der er cuttet noget som helst i..... Så det meget lettere at dosere :)

Men der er noget i vejen med din vægt eller dit køleskab:)

PLUR

Wiki Admin
Brugeravatar

Extreme skrev:
Bl0dpump skrev:
Hvad var formålet?

jeg kan bedre li og have 20 gram der er halvt så kraftigt hvis det noget voldsomt noget. end 10 gram...

Løsning: Undlad at cutte og snif/spis halvt så meget ad gangen! :idea:

Junior medlem

prøv at tjekke din roommates næsebord? Tro kun det er køleskabe fra polen der kan suge så meget amf natten over..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Drupe skrev:
At cutte sine egne stoffer er som at spytte i sin egen mad.

Fucking enig! Lad os nu få noget renere narko istedet! :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker skrev:
Drupe skrev:

Men man kan sige, så længe det er til eget forbrug og han ikke sælger lortet videre. Så fuck det!
:lol:

Wiki Admin
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Cooker skrev:
Drupe skrev:

Men man kan sige, så længe det er til eget forbrug og han ikke sælger lortet videre. Så fuck det!
:lol:

Jaja, det er da også fint for mig at folk snotter deres mad, bare de ikke serverer den for andre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

At jeg så virkelig ikke forstår folk gør det, er en anden side af sagen. Hvem gider sniffe sådan noget blandet kreatin pulver, med vilje!?
Det er også MEGET nemmere at dosere ordentligt, når stoffet er forholdsvis rent.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu vil jeg også :D

Fy føj Extreme! Det da godtnok et kæmpe skridt ned af junkie stien når man bevist cutter sit eget lorte narko op!
Har du evt en bror eller en kat som også er glad for kreatin med lidt amf? :lol:
Ellers er du blevet taget ret hårdt i numsen, af 3 brutale læderfyre for de "10" g amf ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skou får sku altid lukket trådene af med manér! Hov, hva sagde jeg ? Lukket? næ!
DU ER BLEVET SNYDT JA EXTREME ..

EEEEXXXTRREEEEMMMMEEEE http://www.youtube.com/watch?v=FO2Abp0FbA0

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]