DR-D det skulle kun være cuttet med kreatin, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad de har udkystaliseret basen med - så kan faktisk ikke svare på om det er HCL eller hvad - så det er muligt at HCL ikke er hygroskopisk - det meth jeg havde, var ihverfald stærkt hygroskopisk, men er way not super-kemi nørd - er bare rigtig god til at samle data og drage konklusioner derfra.
Men det vil da egentligt være ret fedt at vide om HCL ikke er hygroskopisk når det gælder meth, personligt hader jeg at skidtet bliver fugtigt, vil meget hellere sniffe meth end spise den - med den viden kunne man jo bede idioterne om at bruge noget andet til at udkrystalisere med, hvis det tilfældet

En anden ting - kom lige til at tænke på det, kan måske have noget at sige - efter det havde lagt i x antal tid, begyndte det at få nogle sjove røde striber/streger inden i - men ikke udenpå + at når man fik det på fingrene (cuttet 1:2) så fik man det der bløde hud - ligesom om at skidtet var lidt mere basisk end det burde være - men igen, jeg ikke kemi-nørd, så ved ikke hvordan meth der er hygroskopisk bliver at få på fingrene - da det meth jeg snakker om kun var mit andet sammenstød med så ren meth - og det eneste jeg har haft at bedømme renheden på har været: At se de startede udkrystyliseringsprocessen - At se det blive knust og cuttet, marquis teset (instant orange/rød noget) - men det siger jo intet - vil så gerne have haft extremen - så kunne jeg have sagt med meget større sikkerhed at det var meth - nu ved jeg så ikke lige om der er nogle analoger af meth som også er en olie i sin freebase form, da det kun er meth jeg er gået sådan rigtig meget op i.
PLUR
PLUR