Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hey..

Prøvede noget ret fucked i fredags.

Jeg tog 200mg mdma i en capsel. Havde ikke spist de sidste 4-5 timer, men drukket en masse champange og øl.

Kl. 01.00 tager jeg capslen, hvor efter jeg spiser 2 skiver rugbrød og 3 bananer, for at få lidt næring til kroppen og få noget i mavern da jeg synes det plejer at være bedre at trippe med noget der nede.

En lille time efter kan jeg godt mærke jeg har indtaget noget, men slet ingen lykke følelse og musikken lød overhovedet ikke godt, helt normalt. Blev faktisk bare ret træt og afslapped.

En halv time efter der vælger jeg så at tage 150mg mere oralt, fordi jeg bliver så negativ over det ikke virker. Prøver så os at ryge en god tjald bønne, bliver bare pisse skæv og for endnu mere nedern over at mdma'en ikke virker.

Så sidder jeg helt til kl halv 4 og er ret negativ og situationen, og så pludselig er det som der springer en bobbel i min tarm, og så skal jeg bare skide, sådan en rigtig følelse af tynd mave.

Sætter mig ud på wc og kan ikke komme af med det kan jeg mærke med det samme. Så sidder mig ind til computeren igen, 1 min efter skal jeg bare skide igen, men kan ikke..

2-5 min. efter den falske alarm om toilet besøg, BANG!! Så rammer mdma'en for fuld gas og jeg bliver bare fucked og vender det hvide ud af øjnene og tripper! :D ENDELIG!

Tripper til kl 9..

Så kommer spørgsmålet så. Hvad har den capsel lavet i min mave så lang tid på standby?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Du har i maven blandet din mdma med en solid gang fiberholdig, langsomt fordøjeligt mad. Det er derfor det bliver optaget langsomt, og derfor virkningen kommer snigende over meget længere tid.

Næste gang så spis nogen timer før du tripper, eller vent mindst en halv time efter du har intaget kapslen før du spiser noget (det virker for mig, så bliver stoffet nærmest hurtigere optaget end hvis jeg ikke spiser noget).

Det med at du ikke kunne skide kan måske skyldes jointen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok tak for svaret. Det giver mening.. Spiser aldrig igen når lige inden eller samtidig med jeg skal tage mdma, for det er da virkelig for nedern at vente SÅ længe på det virker hehe..

Peace

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dum idé... Spis altid inden du tager drugs.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:

Bare ikke rugbrød og banen ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har ALTID mad i maven, når jeg indtager stoffer. Det føles helt forkert for mig, ikke at have næring i kroppen når jeg tripper. Jeg plejer altid at spise et stykke groft rugbrød med rullepølse, spegepølse whatever .. Og en time efter jeg har indtaget stoffer, plejer jeg som regel at supplere med en drikke youghurt, de er nemme at få ned og fylder rigtig godt i maven :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dextrose skrev:

Det nemlig fuldstændigt korrekt - godt være det føles bedre at faste - men personligt går jeg totalt fysisk død efter en 5-6 timer synes jeg at jeg går så total i smadret flue tilstand pga næringsmangel - men mit stofskifte er vist også ret højt....

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Dextrose skrev:

Det nemlig fuldstændigt korrekt - godt være det føles bedre at faste - men personligt går jeg totalt fysisk død efter en 5-6 timer synes jeg at jeg går så total i smadret flue tilstand pga næringsmangel - men mit stofskifte er vist også ret højt....

PLUR

Jamen er fuldstændig enig, det var os derfor jeg spiste det rugbrød og banen sammen med mdma'en. Næste gang bliver det bare 45 min efter jeg spiser.!

Forstil jer, i har ikke taget mdma i over halvandet år, og har gjort det rigtig meget før hen. Og så bestemmer man sig for nu skal det sku være sådan en af de aftener igen. OG SÅ virker det kraftedme ikke hehe. Men det gjorde det så alligevel ;)

Forstil jer hvor negativ jeg har været de timer der

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeps men du blev så også dobbelt så wasted pga det....

Kender godt det der delayed effekt.... det mange år siden, men kender det godt - der kunne godt gå en time - så skulle man lige ud og skide og mit i sit skideri så rammer mdma'en - så man gik normal ind på lokummet og vælter totalt fucked ud derfra på vej direkte i peak tilstand - det så grineren....

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Jeps men du blev så også dobbelt så wasted pga det....

Kender godt det der delayed effekt.... det mange år siden, men kender det godt - der kunne godt gå en time - så skulle man lige ud og skide og mit i sit skideri så rammer mdma'en - så man gik normal ind på lokummet og vælter totalt fucked ud derfra på vej direkte i peak tilstand - det så grineren....

PLUR

Hehe, god griner. "Jeg går lige på toilet" .. 10min efter ... "Fåååårk maaaayyyyn, det var slemt!!" ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså så kan man da snakke om det behageligt at skide - bare megatræls når dosen der rammer er så stor at man bliver så snotforvirret at det tager 5-10 minutter at finde ud af toiletrullen - og efter man har tørt sig 3-4 gange stadigvæk ikke er sikker på om man har husket det, idet man vil rejse sig fra lokummet - så der håndvasken - 2 vandhaner? wow og der kommer vand ud - alt imens at man står og ser på sig selv i spejlet - for mig kan det godt være ret overvældende svært at finde ud af midt i en koger.

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har det lidt på samme måde .. Bliver mega eftertænksom. Hvis jeg f.eks. lige skal lave en mad eller ha' noget at drikke, så går jeg tilbage til køleskabet måske 5-6 gange for at tjekke at det er lukket ordentligt. Det kan godt blive lidt belastende i længden!!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hvad er det dog for nogen doser i roder med, synes aldrig jeg bliver så snotforvirret som i snakker om, måske hvis man ryger hash i slutningen af et mdma trip, ellers ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For mit vedkommende er dosen ligegyldig, hvis vi snakker MDMA. Jeg vil ikke sige snotforvirret, men "Meget - Eftertænksom" :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

150mg+

Men det var dengang - nu det kun 60-80mg ad gangen - kan sgu ikke helt holde til at blive så smadret i hovedet af emma mere...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]