Hey..
Prøvede noget ret fucked i fredags.
Jeg tog 200mg mdma i en capsel. Havde ikke spist de sidste 4-5 timer, men drukket en masse champange og øl.
Kl. 01.00 tager jeg capslen, hvor efter jeg spiser 2 skiver rugbrød og 3 bananer, for at få lidt næring til kroppen og få noget i mavern da jeg synes det plejer at være bedre at trippe med noget der nede.
En lille time efter kan jeg godt mærke jeg har indtaget noget, men slet ingen lykke følelse og musikken lød overhovedet ikke godt, helt normalt. Blev faktisk bare ret træt og afslapped.
En halv time efter der vælger jeg så at tage 150mg mere oralt, fordi jeg bliver så negativ over det ikke virker. Prøver så os at ryge en god tjald bønne, bliver bare pisse skæv og for endnu mere nedern over at mdma'en ikke virker.
Så sidder jeg helt til kl halv 4 og er ret negativ og situationen, og så pludselig er det som der springer en bobbel i min tarm, og så skal jeg bare skide, sådan en rigtig følelse af tynd mave.
Sætter mig ud på wc og kan ikke komme af med det kan jeg mærke med det samme. Så sidder mig ind til computeren igen, 1 min efter skal jeg bare skide igen, men kan ikke..
2-5 min. efter den falske alarm om toilet besøg, BANG!! Så rammer mdma'en for fuld gas og jeg bliver bare fucked og vender det hvide ud af øjnene og tripper!

ENDELIG!
Tripper til kl 9..
Så kommer spørgsmålet så. Hvad har den capsel lavet i min mave så lang tid på standby?