Jeg kiggede lige rundt på nettet efter det, eftersom jeg også har bekendte og selv til tider har migræne, var jeg også ret interesseret i det. Der er en del, som har erfarring med at det at det mindsker migræne anfaldenes hyppighed, men dagligdags medicinering er nok ikke at foretrække. Mht. at dulme smerterne under migrænen, var de fleste enige om at noget indica-domineret var at foretrække, hvilket virker rigtigt nok.
Fandt en liste med sorter, og hvad de kan bruges til.
http://forum.grasscity.com/stash-jar/45 ... train.html Ofte er det kryds, men i nogen tilfælde vil en af forældrene også kunne bruges, imod f.eks. migræne. Hvis du er meget opsat på at lave noget der hjælper til hende, skal du nok have fat i flere forskellige af sorterne, selvom sorten hjælper på en person, er det ikke nødvendigt betinget at det også hjælper imod en anden. Selv blandt den enkelte sort, kan der være nogle pheno-typer, der virker, og andre der ikke gør.
Disse sorter skulle ifølge listen hjælpe imod migræne (Desværre står der ikke frø-producent ved de fleste):
Bonzo Bud, Burmaberry, Green Spirit x Timewarp x Herijuana, Ice princess x Bubblegum, Magic Crystal, Mountainberry, Lemon Chemo, Lollipop, Purple Kush, Sensi Star (Paradise Seed), Shiskaberry x Dutch Treat