Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

nu ved jeg ikke hvordan jeg skal forstå dit sidste indlæg CoA. Men håber ikke du mener, at du hader når folk smider lort i kroppen ( roids ). For der har jeg da den forståelse at du har haft din tid. men men men

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk skal hygle så meget over alt det med krudt. Det er pisse dumt for den uerfarne som ikke gider og læse og pis og lort JA. og som ikke har forstand på PCT / nolva. men lad dog dem om det.

I for det til at lyde som om man er HELT skudt af hvis man har kørt et par kurer. Der er altså mange der har styr på alt, også er det måske ikke så ekstremt farligt som de fleste tror.

Og drop nu de kommentarer med det er vand og jeg ved ikke hvad. selvfølgelig er det ikke det. du kan IKKE vokse på krudt, hvis du ikke Spiser fucking meget. så kan ikke klarer de kommentarer. Alle tror så snart du tager krudt bliver du pisse stor og for flotte muskler, men sådan går det sku desværre ikke. 80% af det ÆDE!!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nej det ikke helt korrekt - det 40% ædning 20% træning og resten af tiden går med at skide og læse...

Har ikke noget imod folk fylder roids i kroppen - bare de holder sig til "high-end" roids'ene - så jeg ganske tilfreds - ana og primo gør man nogenlunde beholder sin størrelse men stadigvæk opbygger en forfærdelig styrke - man ser rippet ud, hårde muskler, men stor bliver man ikke, hvilket også er lamt da det stjæler en del behændighed, hellere lille senet, rippet og sygt stærk - det i sig selv tager også røven på folk når de vil danse udenfor diskotektet - ikke at det er noget der sker tit - men der er nu grineren at se en halvstor gut i fjæset når han vælter efter et skub.
Dog skal man SLET ikke bruge roids hvis man vil ud og slå på tæven - hvis man har nogle aggressioner og det er derfor man bliver stor - bad combination - hvis man er godt sur i forvejen så hjælper det sgu ikke særlig meget at øge test indholdet i kroppen eller få grandiøse illusioner om man er superman - i den sidste ende - der ender det sgu galt - men hey man kan også tage roids i spjældet eller noget - det jo skidesmart.. og alle pigerne elsker bare en fyr der går mere op i blod end kys og kram....
Roids er til at få en flot krop og gaine styrke andet MÅ det simpelthen ikke bruges til.
En anden ting er hvis man er helt ny i at træne - som jeg nævnte tidligere - så skal man altså bruge ca 12 måneder på at vænne muskler, led og knogler til at træne - det er ikke ligesom at arbejde hvor man, ved hårdt fysisk arbejde, gerne bruger hele kroppen og ikke individuelle muskelgrupper, deres stabilisatorere og synergister - når man træner, kan man træne sådan man faktisk kun træner 1 muskel, hvis det er det man ønsker, det gælder vist ikke alle muskler da nogle simpelthen bare har synergister og/eller stabilisatorer vi ikke helt ved hvordan vi skal isolere 100% endnu. Så hvis man hopper igang med at træne og smadrer roids i blodet med det samme, så regn selv resten ud... Nej jeg vil egentligt godt hjælpe... Pga roidsene kan du yde betydligt meget mere, du kan finde på at presse dig selv psykisk fordi du virkelig kan mærke din styrke er forøget - nogle kan efter de har stukket sig første gang, men det ren placebo - men med dette ekstra pres på en krop der ikke engang er vant til presset fra normal træning, der vil led, knogler og måske endda musklerne tage skade - hvis du så ikke restiturer korrekt oveni, indtager en blanding af langsomt og hurtigt optagelige proteiner, sammensat af de korrekte aminosyrer og et kreatin tilskud + du æder som et svin, holder dig fra for mange hurtige kulhydrater, medmindre det er ligefør eller efter træning - spiser magert kød (medmindre du gerne vil være tyk) holder dig fra stimulanser især koffein da det påvirker musklernes evne til at optage kreatin... Det ikke bare sådan at pumpe sig stor - det jeg kalder psykoroids - oxy'er - test - Tren - deca og andet i den stil - det er til når man har nået sit fysiske max og stadigvæk ønsker at være størrer - men selv der skal kosten passe - der skal ædes som en dinosaur og man slipper ikke udenom gainers for rigtig mange penge hvis man skal bibevare en sådan størrelse - det kræver noget protein at holde så meget muskelmasse kørende...

Tænk dig om inden du tager roids - kan ikke rigtig sige andet - fordi de fleste der tager dem - tænker ligeså meget med pikken i træningscentret som de gør når de er sammen med en tøs - en anden ting - steroider er ikke til unge mennesker, det er til ældre mennesker hvor test og andre ting er på vej til at gå den anden vej, så booster man sig for at holde sig fit og i form - holde kroppen ung - fordi med en ung krop er ens energi også ung - med den balance der lever man længere. Den anden måde med at smadre steroider i kroppen i en ung alder - ender som regl i det modsatte... Arnie havde et stroke - noget med det var noget arveligt.. jepperdi.... guvenøren skal jo ikke lyde til at have dummet sig med roids - men alle ved sgu da at arnies krop var så kemiskpumpet at det var for vildt - men respekt der - har da aldrig set en krop hvor alle muskler fra så fremhævet - altså man kunne sgu bruge hans krop til at undervise efter........ hmmmmmmm

P.L.U.R der

og drop det der diskopump..... det for latterligt - begynd og træn - find ud af om det er dig - hvis det ikke er - nytter roidsene intet alligevel - det er hele livet man træner - ikke bare nogle år - men hele livet - ellers går ideen af det......

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

WORD CoA! Kunne ikke have sagt det bedre selv, selv har jeg trænet clean i over et år og jeg kan se klare resultater blot man har styr på kosten, og jeg bliver så sur over at se diskopumpere nede i centeret med 45+cm guns men så et par lårbasser på 35+.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså jeg træner clean lige nu - men der går ikke fucking lang tid - så hamrer jeg roids i blodet - det har jeg intet problem med at indrømme.... Det bliver dog kun Primobolan og Anavar - har ikke rigtig brug for andet end cutmidler - æder mig nemlig en lille vom på her iløbet af de næste par måneder - for at have energi nok til at træne igennem:) Noget af det ryger ved konditræning, resten, det ryger lige inden næsten sommer vha roids - jeg kan ikke se noget forkert i det....

Det jeg kan se noget forkert i er folk der tager roids for at få andet end en god krop ud af det - f.eks at bruge det for at kunne intimidere folk - nej - det holder sgu ikke.

Og så burde man ikke røre roids før man er gammel nok.

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man skal godt nok sætte sig grundigt ind i sagerne før man begynder på Roids, jeg synes det er super ringe at tage roids medmindre man har opnået et fysiologisk max, her snakker vi 5-6 års seriøs træning med korrekt bulk og cut.

MEGET kan lade sig gøre clean på 5 års træning med korrekt kost, der er slet ingen grund til at hamre roids i blodet før man er nået dertil.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

oxandrolone gives blandt andet til folk der har lidt pludeslig vægttab - det har jeg ret så kraftigt - lægerne i DK er som sædvanligvis langt bagud så jeg ser intet problem i at "ordinere" det til mig selv :)

Men ellers ja - der skal trænes rigtig inden roids...

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Child of Aum skrev:
Altså jeg træner clean lige nu - men der går ikke fucking lang tid - så hamrer jeg roids i blodet - det har jeg intet problem med at indrømme.... Det bliver dog kun Primobolan og Anavar - har ikke rigtig brug for andet end cutmidler - æder mig nemlig en lille vom på her iløbet af de næste par måneder - for at have energi nok til at træne igennem:) Noget af det ryger ved konditræning, resten, det ryger lige inden næsten sommer vha roids - jeg kan ikke se noget forkert i det....

Det jeg kan se noget forkert i er folk der tager roids for at få andet end en god krop ud af det - f.eks at bruge det for at kunne intimidere folk - nej - det holder sgu ikke.

Og så burde man ikke røre roids før man er gammel nok.

PLUR

Var det ikke en ide lige få styr på dit ellers så kæmpe brug af diverse stoffer, som jeg har fået en kraftigt fornemmelse af du har, inden du kaster dig ud i roids?

Som du selv så klart beskriver så er det for de diciplinerede og seriøse at bruge roids.. Altså for folk som tager træning, kost, pct, søvn og livstil 100% seriøst. Derved ikke for folk som har et større eller mindre forbrug af diverse stoffer... Og slet ikke alkohol som er særligt nedbrydende for den optrænede muskel masse.

Ved ikke hvor meget du bekymre dig om dit sind og velvære... Men Oxy er nok en af de mest skadelige steroider, en af mine kammerater er blevet pænt fucked up af dem så lige en advarsel herfra. Kan slet ikke anbefales hvis du samtidig har gang i en masse nedbrydende stimulanser.

Nu virker du til at være ok informeret om dette emne, men det der sikkert mange andre der ikke er så pas på med roids de kan fucke det kraftigt op hvis du ikke er inde i reglerne!

Been there...off for good

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cosmicmind: Oxandrolone - det anavar - tydligvis aner DU ikke hvad du snakker om - så mon ikke du skulle lade være med at kommentere hvad jeg skriver.
Gider heller ikke finde mig i du sidder og gør dig klog på hvad jeg har af forbrug - der er en tråd om ketamin - der er datoen for min sidste dag på dope i år - det er flere måneder siden - jeg ryger lidt hash til hverdag - 1-2g.
Jeg drikker sjældent.
Træner 1½ time om dagen og har gjort det siden februar - jeg har tænkt mig at bruge et svagt hormon - jeg kan slet ikke se hvor dine argumenter kommer fra - kan slet ikke se hvorhenne jeg på noget tidspunkt har givet udtryk for at jeg er midt i noget vildt forbrug - jeg har derimod givet udtryk for det modsatte. Tager det ret meget som et angreb - men det temmelig sikkert ikke ment sådan - det bare meget udtrykt sådan.

8 timers søvn i døgnet - spiser på faste tidspunkter - bruger kreatin - protein shakes - gainers - jeg har ret meget styr på min krop - men du har ikke læst hvad jeg har skrevet - fordi så vil du jo også have set det med mit vægttab fra sidste år - du er ikke inde i roids - slet ikke når du kan tage fejl af Oxymetholon og Oxandrolone - det to forskellige ting - meget forskellige. Det har jeg også skrevet i diverse posts - synes alle dine påstande og din store indsigt i mit liv er lidt malplaceret - får jeg en undskyldning? Syntes det ret meget på sin plads.

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Nej jeg er færdig med krudt for good som du kan læse.. Men jeg glemmer aldrig hvor stor smerte det var at se min ven gå kold efter et misbrug af krudt.

Nu skimmede jeg lige tråden og my bad tog fejl af oxy de to, men pointen er netop at lige meget hvad du propper i dig af forskellige roids så skal man behandle det med stor ansvarlighed både overfor sig selv og sine med mennesker. Det var ikke mit udmiddelbare indtryk af dig, nok fordi jeg gang på gang har læst indlæg hvor du tydeligtvis ikke har haft en ansvarsfuld beskrivelse af dit indtag af stoffer. Kan sagtens finde eksempler!

Hvis du har ændret dig siden vil jeg ønske dig tillykke, men det ændre ikke på at steroider kan være skadelige i større omfang end man lige tror og derfor ikke er noget man bare hamre i blodet heheh , og heller ikke når man fyre op for weeden eller tager ketamin. Som nævnt nedbryder THC--> test

Desuden var det ikke et angreb, blot en advarsel til folk om at man ikke skal mixe steroider med andre stoffer da det kan have store konsekvenser på krop og sind.. så nej det ser jeg ingen grund til at undskylde for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cosmic mind - Igen - jeg har ikke taget nogen sindssyge doser siden sidste år i august og så har jeg taget ca 1g ketamin og 3 mærker i år.

THC nedbryder ikke test - det gør bare sådan du producere lidt mere østrogen end normalt - derfor mange pumpere de også ryger den fede - for at holde sig lidt i ro.

Din pointe er så langt ude med det er ligemeget hvilke roids - det ligesom at sige at det er ligemeget hvilket narko du tager - det er det samme...

Oxymetholone er ret giftigt for leveren - Oxandrolone begynder først at blive gifitig når dosis når ca 40mg ED.

Tror du ikke det er dig der mangler respekt overfor stofferne - folk har det med at dømme ud fra deres eget liv - synes du skal finde de der steder hvor jeg er uansvarlig... Jeg kan tælle 2 weekender sidste år hvor jeg var lidt slem ved mig selv - det var der hvor jeg henholdsvis tog 1600mg MDMA og omkring det samme - i to forskellige weekender - ellers har den stået på Keta/Syre/svampe det meste af tiden suppleret med små mængder methamfetamin eller MDMA alt efter humør.
Jeg har ikke nogen uansvarlig tilgang til stoffer cosmic mind - det dig der er dum - jeg har taget stoffer i ret mange år - ikke hele tiden - men sådan on/off - med kontrol - når jeg indtager heftige doser - er det ikke noget jeg kommer til - det er noget der er planlagt og trust me - har aldrig indtaget en dosis jeg ikke har kunne håndtere - har aldrig været på skadestuen/lægen/syghuset pga stoffer.

Men du mener ikke jeg skal have en undskyldning.... ok cosmic mind - jamen - så jeg din personlige politimand de næste par uger - skal med glæde læse dine posts - google om et er rigtigt og hvis det ikke er - så skal jeg fandme nok gøre dig opmærksom på det - snothvalp.

"
Var det ikke en ide lige få styr på dit ellers så kæmpe brug af diverse stoffer, som jeg har fået en kraftigt fornemmelse af du har, inden du kaster dig ud i roids?

Som du selv så klart beskriver så er det for de diciplinerede og seriøse at bruge roids.. Altså for folk som tager træning, kost, pct, søvn og livstil 100% seriøst. Derved ikke for folk som har et større eller mindre forbrug af diverse stoffer... Og slet ikke alkohol som er særligt nedbrydende for den optrænede muskel masse."

Hvis det ikke er et angreb hvad er det så? IRL havde jeg smasket en flaske i hovedet på dig hvis vi var i byen - du sidder og kalder mig narkoman - det skal jeg altså ikke have en undskyldning for - jo synes du skal vise ud har så store nødder at du godt kan indse dine egne fejl - men det er jo en af de store fejl ved folk som dig - i simpelthen for snotdumme til at fatte noget.

Tydligvis er du bare endnu en halvhjernet smartass der kommer med nogle historier der IMO er helt ude i hampen - du har ikke forstand på krudt - alligevel snakker du med.

NEWS for you - jeg vil SKIDE din ven et langt stykke - vil da håbe han aldrig bliver normal igen - fordi man kan jo godt høre at hvis han kun havde lige så meget styr på det som dig - DAMN - så det jo derfor - latterlige spade - du skylder mig en undskyldning - jeg skal nok få den - fordi enten så får jeg et ban - eller også bliver DU træt af jeg er der samtlige steder - bare lige for at rette dig.

Oxandrolone/Oxymetholone - altså MDMA og SVAMPE det er det samme - GODMORGEN - du fandme da dum - på den anden side - drop den undskylning der - kan ikke bruge undskyldninger fra lavere stående væsner til en skid....

Nu har jeg også svinet dig - så vi even...

PLUR

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Syntes du skal slappe af CoA

Cosmicmind har jo fat i den lange ende...Man skal behandle steroider ligesom generelle stoffer med en form for respekt

Han giver jo egentligt bare hans råd, til dig og menneskerne på dette boad. Vær dog taknemmelig istedet for at se det som et angreb og reagere som en der er på steroider. Jesus Christ

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Child of Aum skrev:

NEWS for you - jeg vil SKIDE din ven et langt stykke - vil da håbe han aldrig bliver normal igen - fordi man kan jo godt høre at hvis han kun havde lige så meget styr på det som dig - DAMN - så det jo derfor - latterlige spade - du skylder mig en undskyldning - jeg skal nok få den - fordi enten så får jeg et ban - eller også bliver DU træt af jeg er der samtlige steder - bare lige for at rette dig.

PLUR

Gear da lige lidt ned ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg bad manden om en undskyldning - når man/jeg beder en anden person om en undskyldning er det fordi man føler sig trådt på - det afslår han, selvom jeg lige har fortalt ham at jeg følte mig trådt på....

Så inden jeg gearede op - så prøvede jeg faktisk på at undgå det - men det lykkedes ikke.

Det med han sidder og giver råd - han kan ikke give råd - MAN/JEG/ANYBODY med forstand på roids tager ikke fejl af oxy'er og anavar - hvis man kan det - altså tage fejl af et bulk og et cut middel - såeh - er man simpelthen ikke kompetent nok til at give råd med roids - dette pointerede jeg ganske roligt overfor manden i samme post hvor jeg beder om en undskyldning - istedet for at acceptere at han ikke har kompetence til at udtale sig om roids - så prøver han at argumentere væk fra hans fejl vha nye postulater som han så forventer at jeg argumentere imod og måske forventer jeg glemmer hans inkompetence af den grund - det gør jeg ikke - det vil være det samme som hvis jeg spillede helt vildt kong smart på f.eks methamfetamin og måske påstod at processen var en syntese og ikke en reduktion og samtidig var lidt nedladende overfor personen jeg skrev det til - for derefter at blive rettet af personen som sagtens kunne bevise jeg tog fejl og bad om en undskyldning pga personen følte sig forudrettet... Ehm så vil min reaktion ikke være at forsøge at undskylde min inkompetence med latterlige argumenter omhandlende noget andet, dog under samme emne - desuden skrev jeg vi var even så jeg er da helt nede i gear - gider bare ikke finde mig at skulle behandles sådan fordi jeg beder om en undskyldning.

PLUR

Trixzadelic skrev:
Child of Aum skrev:

PLUR

Det handler slet ikke om dig det her!
Kan ikke se hvorfor du blander dig - han synes åbenbart han vil starte med at diskutere mit liv offentligt - det er der kun EN der starter op og det mig.

Hvis du har noget at indskyde - så sæt dig i min situation først...... Overvej derefter om du gad "geare ned" - jeg var ikke engang ordentligt i gear - jeg var lige stået op og skulle starte min dag med at drikke min shake til sådan en omgang opkast - nej nej nej - jeg har nogle ret gode dage for tiden - skal ikke trækkes ned af nogen - skal ikke svines af nogen og skal da ha en undskyldning når jeg beder om det - hvilket jeg ret sjældent gør.

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Child of Aum skrev:

Trixzadelic skrev:
Child of Aum skrev:

PLUR

Det handler slet ikke om dig det her!
Kan ikke se hvorfor du blander dig - han synes åbenbart han vil starte med at diskutere mit liv offentligt - det er der kun EN der starter op og det mig.

Hvis du har noget at indskyde - så sæt dig i min situation først...... Overvej derefter om du gad "geare ned" - jeg var ikke engang ordentligt i gear - jeg var lige stået op og skulle starte min dag med at drikke min shake til sådan en omgang opkast - nej nej nej - jeg har nogle ret gode dage for tiden - skal ikke trækkes ned af nogen - skal ikke svines af nogen og skal da ha en undskyldning når jeg beder om det - hvilket jeg ret sjældent gør.

PLUR

Det kan da godt være det ikke handler om mig det her, men derfor synes jeg stadig ikke der er nogen grund til at komme med den udtalelse at du er fuldstændig ligeglad med hans ven, og du endda håber at han aldrig får det bedre igen. Det er sku ikke en moden måde at føre en samtale på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej den er ikke moden - jeg er bare den type menneske som godt vil lade sig trække ned på andres niveau - fordi jeg spiller bolden tilbage hvor den blev spillet fra - han pissede på min sukkermad - jeg pissede tilbage på hans.....

Hvor modent det er... jeg er ikke nogen frugt - jeg bliver ikke moden - jeg udvikler mig vha handlinger..... ikke ved at hænge i et træ og suge sol og næring til mig - det der udtryk modent - det så skabt af samfundet - jeg er ret ligeglad med du synes jeg er barnlig, eller hvad det modsatte af modnet frugt er for dig - han bitchede over mit liv - det eneste ammunition han gav mig var hans ven - geværet var ladt - trykkede blot på aftrækkeren.... Gør mig ikke mindre skyldig - heller ej mere rødæblet... eller det der moden noget... Child of Aum... ender med jeg skal til at lave mit nick om - altså jeg er blot et barn af universet - ingen mennesker bliver "voksne" i universel forstand - så hvorfor stræbe efter det umulige?

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Nu er det her ikke en tråd om hvem der er sejest til at debattere eller om hvem der er klogest. Stop det mudderkastning!

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Morgen - Vågner op, ret groggy, men uret er stillet til klokken 7, man får mere ud af dagen, hvis man faktisk oplever den. Slammer så et bonghoved eller 2. Suger lidt n2o hvis jeg har noget (hvilket er ret sjældent om morgenen, men det kommer vi til senere på dagen). Kan godt finde på at suge ganske lidt keta inden jeg tager n2o. Hvis jeg så ikke har gas, så skal jeg lige have en streg keta, lige til at vågne op på. Så man fresh. Så op til bageren og hente noget morgenmad - guf - spise morgenmad - ryge noget mere hash - træne lidt, lave lidt musik, tegne lidt. Så er klokken ved at være 12.00 - så kommer der sikkert gæster - så der nogen at blæse med:) Har sniffet mere keta inden klokken 12.00 måske en enkelt tur i noget K-hole lignende tilstand, men ikke K-Hole, kan jeg ikke håndtere så godt, sidder fast i lortet, der kan man godt lide at være. Så ryger vi en masse hash - de andre tager nogle stoffer - det være sig svampe, lsd, speed/meth, mdma og enkelte tilfælde kokain. Guffer noget mad op af dagen, sniffer noget mere keta. Rydder Kop og Kande for n2o når de har noget - de svin har endda hævet prisen med 10 kroner pr kasse, men ok, de tjener godt på mig. Så skal folk hjem og ha aftensmad og sådan, ligesom mig - spiser noget aftensmad. Om aftenen er det ikke altid jeg har gæster - nogle gange sidder jeg bare mig i flere timer - men så det godt man bare kan suge noget n2o og sniffe keta sammen med, måske lidt mdma i ketaen for at give en rigtig god feeling (selvfølgelig lidt mdma og ikke ret tit, serotonin syndrom og det shit der, bad karma for helbredet) Om aftenen når jeg er alene, så tramper jeg lidt til noget god progressive, nyder min tilstand. Tegner en del, mest tatoveringer og sådan - har også tegnet nogle syrede mystisk tegninger - men det mest på LSD det sker.... Ender så ud i jeg koger rundt på ketamin til sidst - ikke sådan vælter rundt, men skal ikke gå alt for hurtigt fordi min krop vil helst bare sidde ned og stene til musikken.. Når klokken så bliver en 23-24 stykker... sniffer en dosis ketamin der ligger lidt under mit K-Hole, venter en 5-6 minutter og suger så et par dobbel blasts af min NOS-fætter.
Ligger allerede i min seng når jeg suger n2o - så ligger jeg og summer i en times tid og falder i søvn. Tit så forsvinder alt gassen i det sidste ketastød der, deraf har i grunden til der ikke altid er gas om morgenen. Spiser selvfølgelig vitamin-piller og alt muligt sundt pis og lort.

Child of Aum har indtaget følg. siden April:
1g Meth
50g Amfetamin
5g Grå-lilla MDMA
3g Krystal Klar MDMA
1g Blålige Keta-Chunks
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10 Ecstasy Piller (Labtested i Holland til at være MDMA+MDA)
50 1mg Tafil
50 5mg Stesolid
25 0.5mg Alprox
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10g Brun/gul MDMA
8g Ketamin i små krystaller
50g 1:2 kreatin-cuttet meth
Dragonfly
80g Hawaii Svampe
10g Koreanske Svampe
10 Blå Valium
10 Rohybnol

Det var hvad jeg fandt frem i første tråd jeg læste hvor du var lidt depri, og hvad der fik mig til at reagere, hvilket et hvert logisk menneske ville gøre når de har en form for respekt for stoffer.

Og nej jeg har ikke kaldt dig en narkoman men nu når du selv nævner det, så lad os da kalde dig det. Det vil jeg gerne gå med til efter set denne liste

Jeg skrev mit indlæg på baggrund af dette og alle de andre tråde jeg har set.. For at advare folk imod at blande steroider og stoffer men også bare gerneralt at holde sig fra steroider da det kan give bivirkninger og meen for livet.

Men nu er jeg sku lige glad med dig, den dag du ligger og lider og tænker hvorfor lyttede jeg ikke da advarsels lamperne blinkede. Vil jeg glæde mig over du endeligt har indset det som mange folk herinde har prøvet at få dig til at indse. At behandle stoffer og sig selv med respekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Hold nu bare jeres kæft og kom ned og flyt noget skrot.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej jeg vil ej psyklon..... Det her er alt alt for sjovt. og flytter nok skrot her om 8½ time - det bliver NICE.

ONTOPIC
Hvis MAN generelt skal holde sig fra roids - fordi de KAN give varige men - så skal MAN generelt også holde sig fra stoffer - ford de KAN også give varige men.

OFFTOPIC - LIDT ON
Har du tjekket datoen på den post - den fra sidste år....

Du lidt et svin (det her er sagt ironisk med et smil på læben) fordi den der dag du beskriver - den savner jeg bare - det sådan livet det fucking skal være når man har fri - total væk fra det her samfund... ITS THE SMELL.. der gik der lige matrix i den..... Nej jeg fritidsnarkoman når baseline er til det.

Tilbage til det ander der....
Og det tog mig ca ½ år+, så vidt jeg husker - at indtage det + hvad jeg har givet ud af snitter - amfen og methen var mest bare for at skyde gang i andre + det hjælper med mit fokus når den er helt slem - men det sætter altid gang i en fest at smide 5-10g snitter på bordet og bare bede folk om at suge i sig. Lortet kostede jo ikke en fucking skid. Så regn 85g af amfetaminerne fra (det ene ret rene meth, det var mit)
MDMA'en, jamen gud ved da ikke hvor mange søde og rare mennesker jeg har hældt emma på - det blev nærmest en vane - sådan - ska du lige ha en krystal? og folk vil sgu altid gerne ha en krystal - men tog sgu det meste selv - det samme med ketaen, hader at dele mit keta... Syren derimod, yum yum, alt den lucy er havnet i lille søde mig og hold da kæft det var sjovt - trippet sluttede bare da jeg ikke havde styr på min hverdag længere - så bliver det badtrip på badtrip på badtrip fordi baseline er fucked.
Derfor stoppede jeg, ellers havde jeg da kørt den indtil 13 september som jeg plejer og startet op i påskeferien i år - som skik og brug nu er her i den omsluttende skov på hawaii.... Ambient woods...LOL
Hvis jeg ikke var stoppet havde jeg været den der uansvarlige narkoman som du snakker om - men jeg har altså ikke rigtig taget noget dope i år - sniffede en 5-6g ketamin tidligere på året - og så var jeg med til et enkelt open air progressive, bare for også at have lavet noget i år - ellers har jeg bare røget den fede og har virkelig hygget mig med det - er ved at bygge noget op som aldrig bryder sammen, sådan at min baseline aldrig igen fucker up - så kan jeg trippe som jeg altid har gjort - når solen skinner smiler nicklas i mit ansigt, men når vinteren kommer tager han tilbage til hawaii for at danse lidt. Nej jeg ikke skitzo - jeg bare blæst raverfuckup, og det jeg også glad for.

Har været der hvor alarmklokkerne bjældede - det 6½ år siden ca - mig og min x - 2 buddies og en waaaaaaay for stor pose speed..... endte ud, fy for satan en neder og det en anden historie som jeg sgu ikke helt har lyst til at fortælle. Men den er skyld i 5½ års næsten total pause for at finde baseline og det var sgu bare speed - men når hjernen fucker up, så fucker den up - og det var klart den gjorde det, fordi havde ikke været på baseline i....4-5 år eller sådan noget.

HADER FLASHBACKS
Var lige tilbage i continued og kigge - CHOK!!!! Nåede til det hvor jeg psykisk aflyser fragmental - for kun at deltage i fragmental med fuld skrald på - damn det var en fed festival og fuck hvor var jeg da småpsykotisk sidste sommer. Fik heldigvis aldrig 2c-x'erne, aco-dmt'en og GT svampene.... De røg helt andre steder hen, så indtaget blev de da... Men fatter ikke hvorfor satan jeg kan glemme jeg går på vinterpause... plejer jeg at huske.... altså ikke at glemme... jeg var nok fucked sidste år.... FEDEST!!!
Men tror altså der skal skrives en 30g+ ketamin og 15g mdma mere på listen og ca 30 nitrazepammer og 30 valler mere - så er den ved at passe med hele sidste år - ja og så 1 mærke nytårsaften.

Og jeg stadigvæk ikke et hardhead - jeg kan bare tage ret så meget syre sammen med de rigtige mennesker under de rigtige forhold.

PLUR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]