Child of Aum skrev:
Morgen - Vågner op, ret groggy, men uret er stillet til klokken 7, man får mere ud af dagen, hvis man faktisk oplever den. Slammer så et bonghoved eller 2. Suger lidt n2o hvis jeg har noget (hvilket er ret sjældent om morgenen, men det kommer vi til senere på dagen). Kan godt finde på at suge ganske lidt keta inden jeg tager n2o. Hvis jeg så ikke har gas, så skal jeg lige have en streg keta, lige til at vågne op på. Så man fresh. Så op til bageren og hente noget morgenmad - guf - spise morgenmad - ryge noget mere hash - træne lidt, lave lidt musik, tegne lidt. Så er klokken ved at være 12.00 - så kommer der sikkert gæster - så der nogen at blæse med:) Har sniffet mere keta inden klokken 12.00 måske en enkelt tur i noget K-hole lignende tilstand, men ikke K-Hole, kan jeg ikke håndtere så godt, sidder fast i lortet, der kan man godt lide at være. Så ryger vi en masse hash - de andre tager nogle stoffer - det være sig svampe, lsd, speed/meth, mdma og enkelte tilfælde kokain. Guffer noget mad op af dagen, sniffer noget mere keta. Rydder Kop og Kande for n2o når de har noget - de svin har endda hævet prisen med 10 kroner pr kasse, men ok, de tjener godt på mig. Så skal folk hjem og ha aftensmad og sådan, ligesom mig - spiser noget aftensmad. Om aftenen er det ikke altid jeg har gæster - nogle gange sidder jeg bare mig i flere timer - men så det godt man bare kan suge noget n2o og sniffe keta sammen med, måske lidt mdma i ketaen for at give en rigtig god feeling (selvfølgelig lidt mdma og ikke ret tit, serotonin syndrom og det shit der, bad karma for helbredet) Om aftenen når jeg er alene, så tramper jeg lidt til noget god progressive, nyder min tilstand. Tegner en del, mest tatoveringer og sådan - har også tegnet nogle syrede mystisk tegninger - men det mest på LSD det sker.... Ender så ud i jeg koger rundt på ketamin til sidst - ikke sådan vælter rundt, men skal ikke gå alt for hurtigt fordi min krop vil helst bare sidde ned og stene til musikken.. Når klokken så bliver en 23-24 stykker... sniffer en dosis ketamin der ligger lidt under mit K-Hole, venter en 5-6 minutter og suger så et par dobbel blasts af min NOS-fætter.
Ligger allerede i min seng når jeg suger n2o - så ligger jeg og summer i en times tid og falder i søvn. Tit så forsvinder alt gassen i det sidste ketastød der, deraf har i grunden til der ikke altid er gas om morgenen. Spiser selvfølgelig vitamin-piller og alt muligt sundt pis og lort.
Child of Aum har indtaget følg. siden April:
1g Meth
50g Amfetamin
5g Grå-lilla MDMA
3g Krystal Klar MDMA
1g Blålige Keta-Chunks
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10 Ecstasy Piller (Labtested i Holland til at være MDMA+MDA)
50 1mg Tafil
50 5mg Stesolid
25 0.5mg Alprox
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10g Brun/gul MDMA
8g Ketamin i små krystaller
50g 1:2 kreatin-cuttet meth
Dragonfly
80g Hawaii Svampe
10g Koreanske Svampe
10 Blå Valium
10 Rohybnol
Det var hvad jeg fandt frem i første tråd jeg læste hvor du var lidt depri, og hvad der fik mig til at reagere, hvilket et hvert logisk menneske ville gøre når de har en form for respekt for stoffer.
Og nej jeg har ikke kaldt dig en narkoman men nu når du selv nævner det, så lad os da kalde dig det. Det vil jeg gerne gå med til efter set denne liste
Jeg skrev mit indlæg på baggrund af dette og alle de andre tråde jeg har set.. For at advare folk imod at blande steroider og stoffer men også bare gerneralt at holde sig fra steroider da det kan give bivirkninger og meen for livet.
Men nu er jeg sku lige glad med dig, den dag du ligger og lider og tænker hvorfor lyttede jeg ikke da advarsels lamperne blinkede. Vil jeg glæde mig over du endeligt har indset det som mange folk herinde har prøvet at få dig til at indse. At behandle stoffer og sig selv med respekt.