Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 22:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Paul Muad Dib skrev:
Jeg tror han mener en form for farverige "bøljende" vægmalerier, som folk ville betegne som psykedeliske i udtrykket. Eller farver som man kun kan opleve på høje doser LSD... eller.... fuck det. Hvad fanden er psykedeliske farver egentligt??

Ja hvad fanden mener du? :lol:

Relativistisk båthorn

Lorten skrev:
Jeg har ikke skrevet, at jeg er for et forbud

Hvad si'r du så her?:

Lorten skrev:
Det er energidrikke vi snakker om der kunne forbydes, ikke engang stoffet i sig selv, altså dog bare koffein. Tvivler på at farlige og ulovlige koffein holdige alternativer ville dukke op, eller om nogen at børnene ville ty til alternativer.
I stedet kunne de vælge en traditionel sodavand, hvilket da heller ikke er sundt, men bedre.
Ligeledes kunne ting som Barcadi breezer og smirnoff ice og andre sodavand med alkohol også tænkes et forbud.

Du snakker da om forbud?

Lorten skrev:
Jeg har heller ikke på noget tidspunkt skrevet, at der skulle være coca cola forbud, jeg skrev forbud imod sodavand med alkohol.

Hvad si'r du så her?:

Lorten skrev:
Det er energidrikke vi snakker om der kunne forbydes, ikke engang stoffet i sig selv, altså dog bare koffein. Tvivler på at farlige og ulovlige koffein holdige alternativer ville dukke op, eller om nogen at børnene ville ty til alternativer.
I stedet kunne de vælge en traditionel sodavand, hvilket da heller ikke er sundt, men bedre.
Ligeledes kunne ting som Barcadi breezer og smirnoff ice og andre sodavand med alkohol også tænkes et forbud.

Du snakker da om forbud BÅDE mod almindelig energi-drik, uden alkohol, og alkohol-sodavand.

Og tidligere har du endda sagt at cocacola er en lige så stor synder som energi-drik:

Lorten skrev:
Loven i Danmark siger at energidrikke højest må indholde 150 mg/l koffein. Hvilket der er i Cult Cola.

I Coca Cola er der 120 mg/l.

Så kan i selv regne ud hvor meget rus man kan få. Jeg forstår slet ikke folk køber energidrik, da mængden af koffein er ret lav i Danmark og da slet ikke at folk får ondt i røven over det, cola er en lige så stor synder.

Find nu lige ud af hvad du egentlig mener. Det er bare en venlig opfordring.

Lorten skrev:
Udover det er det faktisk ret irriterende, at se på små drenge gå og drikke den ene energidrik efter den anden.

Men hvorfor er det din hovedpine? Ka' du ikke bare kigge den anden vej? Hvis de børn's forældre ikke har noget problem med det, så er det vel ikke noget der vedrører dig? Og eftersom energi-drikke er vanvittig dyre, så må det vel være godt for økonomien at de bli'r købt og drukket. Vi har en regering der si'r "sving dankortet", så de børn er jo nærmest helte når de bruger så mange penge på de energi-drikke der er minimalt ekstra pumpede i forhold til almindelig cocacola og pepsi (30 mg (pr liter) er jo latterligt lidt. I 1 almindelig kop senseo-kaffe er der mellem 70 og 90 mg. Så den ekstra koffein der er i en energi-drik svarer til omkring 1 tår kaffe, ikke engang 1 hel kop kaffe, men kun 1 tår, 1 slurk. Og det hidser du dig op over og snakker om forbud pga???) Kapitalisme er da vidunderlig, når man ka' tjene så mange ekstra kroner på så lidt ekstra indhold!
Måske børnene bare får for meget i lomme-penge, siden de har råd til at tylle så mange at du ligefrem bli'r irriteret over det? (men igen; det rager ikke andre end forældrene, det er deres børn så det er dem der bestemmer over dem. Ikke dig og ikke mig)

Lorten skrev:
Jeg har ikke skrevet, at jeg er for et forbud, jeg argumenterer bare imod dit argument:

Citat:
forbud skaber skader

Det skader altså mig at jeg ikke selv må vælge hvilke produkter jeg vil købe og drikke.

Det skader virksomhederne at de ikke må fabrikere og sælge de produkter folk efterspør'.
I tyskland må man feks godt sælge energi-drikke med større indhold af koffein, så istedet for at købe danske produkter, som tjener danske arbejds-pladser, går nogen af os til udlandet efter det vi vil ha', til Ulempe for danske arbejds-pladser (pånær i told-væsenet måske, men det er jo det offentlige, så det er ikke til meget gavn for privat-økonomien)

Yderligere så fører det til en tilstand i samfundet hvor folk mister selv-bestemmelse og frihed og ansvar. Det næste bli'r så at slik ska' forbydes for alle, eller kun må sælges i 'system-bolaget' til godkendte personer, for det køber børn jo også og æder i tonsvis som samfundet er i dag.

Forbuds-mentaliteten kender ingen grænser hvis den får lov at hærge os.

Det næste bli'r fedt-produkter. Så ska' sød-mælk forbydes. Så ska' ost forbydes. Så ska' smør forbydes. Så ska' bernaise-sovs forbydes. Så ska' T-bone steak forbydes. Så ska' medister-pølse forbydes. Så ska' stege-olie forbydes. Så ska' vanille-is forbydes. Så ska' kaffe-fløde forbydes.

Til sidst er der 1 hylde hos købmanden hvor der KUN står de teknokratisk udvalgte føde-vare produkter der alle er optimeret, og tilsat vitaminer, til at skabe det mest arbejds-produktive menneske. Alt 'snold' vil være forbudt da det ta'r energi fra mennesket til den frygteligt farlige RUS.

Så vil Tivoli blive erklæret sundheds-farlig og lukket, fordi rutshe-bane rusen bli'r anset for skadelig og gør folk så afhængige at de rent faktisk køber TUR-PAS istedet for enkelt-billetter. Tænk over det; det er da udtryk for afhængighed at folk køber TUR-PAS!! Man køber jo kun et tur-pas hvis man virkelig er efter suset i forlystelserne i tivoli, ikke sandt? Og det er jo kun dårlige Utilpassede mennesker der synes det er sjovt at blive rundtosset i radio-bilerne i tivoli, ikke sandt (det er faktisk farligt at køre i radio-biler, man ka' få whiplash af det, eller det der er værre. Ska' vi ikke også se at få dét gjort forbudt hurtigst muligt? For folk ka' jo ikke selv sige nej til radio-bilerne. Folk er jo for svage og dumme til at tænke selv. Det er vi simpelthen nødt til at ha' myndigheder der gør for os. FRI OS FRA SELV-BESTEMMELSE NU, FOR VI KA' IKKE HÅNDTERE DET. MANNICHE, OG V-K REGERING, KOM NU OG RED OS FRA OS SELV OG VORES UMORALSKE LYSTER)

Ok, det ka' godt være der ikke opstår energi-drik pushere på hvert gade-hjørne hvis cult bli'r forbudt, og at folk ikke ligger i rendestenen med hjemme-lavede cult-sodavand. Den slags skader har du formentlig ret i at et forbud ikke vil skabe.
Men børnehave-samfundet er altså en endnu større skade, og den mentalitet skubber alle forbud til, også dem der virker helt harmløse.

Forbyd det for dig selv hvis du vil, men bland venligst ikke andre ind i det (med mindre de selv be'r om det)

Lorten skrev:
JEL skrev:
Ta' dig dog sammen dit fjols.

Det kan du sgu selv gøre og prøv lige at hold en ordenlig tone herinde, tak.

Overfor en lort som dig? Det tror jeg ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Citat:
Hvad si'r du så her?:

Lorten skrev:

Du snakker da om forbud?

Ja jeg snakker om forbud, som er emnet, det er bestemt ikke ensbetydende med, at jeg er for et forbud. Jeg pointerer det simpelthen bare, hvad som foreslås forbudt, en positiv side ved et forbud og hvad som ellers kunne tænkes et forbud.

Citat:
Lorten skrev:
Jeg har heller ikke på noget tidspunkt skrevet, at der skulle være coca cola forbud, jeg skrev forbud imod sodavand med alkohol.

Hvad si'r du så her?:

Lorten skrev:

Du snakker da om forbud BÅDE mod almindelig energi-drik, uden alkohol, og alkohol-sodavand.

Ja jeg snakker om forbud på både energi-drik (uden alkohol ja) og alkohol-sodavand. Da slet ikke om Coca-cola i den her sammenhæng.

Citat:
Og tidligere har du endda sagt at cocacola er en lige så stor synder som energi-drik:

Lorten skrev:
Loven i Danmark siger at energidrikke højest må indholde 150 mg/l koffein. Hvilket der er i Cult Cola.

I Coca Cola er der 120 mg/l.

Så kan i selv regne ud hvor meget rus man kan få. Jeg forstår slet ikke folk køber energidrik, da mængden af koffein er ret lav i Danmark og da slet ikke at folk får ondt i røven over det, cola er en lige så stor synder.

Find nu lige ud af hvad du egentlig mener. Det er bare en venlig opfordring.

Coca-cola er næsten en lige så stor synder, ja. Du tager dette ud af en hel anden sammenhæng, jeg taler slet ikke om et forbud her.

Og skal jeg finde ud af hvad jeg mener? Jeg beskriver meget klar hvad jeg mener, men du misforstår det helhjertet og prøver derefter at pålægge mig forskellige meninger. Jeg behøves ikke nødvendigvis tale for en mening, det er der da ingen regler for. Jeg skal imodsætning til dig ikke forsvare én bestemt holdning.

Citat:
Lorten skrev:
Udover det er det faktisk ret irriterende, at se på små drenge gå og drikke den ene energidrik efter den anden.

Men hvorfor er det din hovedpine? Ka' du ikke bare kigge den anden vej? Hvis de børn's forældre ikke har noget problem med det, så er det vel ikke noget der vedrører dig? Og eftersom energi-drikke er vanvittig dyre, så må det vel være godt for økonomien at de bli'r købt og drukket. Vi har en regering der si'r "sving dankortet", så de børn er jo nærmest helte når de bruger så mange penge på de energi-drikke der er minimalt ekstra pumpede i forhold til almindelig cocacola og pepsi (30 mg (pr liter) er jo latterligt lidt. I 1 almindelig kop senseo-kaffe er der mellem 70 og 90 mg. Så den ekstra koffein der er i en energi-drik svarer til omkring 1 tår kaffe, ikke engang 1 hel kop kaffe, men kun 1 tår, 1 slurk. Og det hidser du dig op over og snakker om forbud pga???) Kapitalisme er da vidunderlig, når man ka' tjene så mange ekstra kroner på så lidt ekstra indhold!
Måske børnene bare får for meget i lomme-penge, siden de har råd til at tylle så mange at du ligefrem bli'r irriteret over det? (men igen; det rager ikke andre end forældrene, det er deres børn så det er dem der bestemmer over dem. Ikke dig og ikke mig)

Jeg har lov til at lufte min mening om det, jeg siger ikke der skal handles, dermed er det vel ikke min hovedpine? Du er ikke selv meget bedre, da du også kommer med subjektive meninger om børnene.

Og jeg har stadig ikke snakket om forbud på Cola, som faktisk indeholder 100-120 mg/l. Og desuden er det ikke kun koffeinen Cola bliver solgt for, men som læskedrik/sodavand i helhed, dit argument holder ikke helt.

Citat:
Hvorfor ska' jeg feks ikke måtte købe energi-drik bare fordi du ikke ka' passe din snothvalp af en møgunge?

Og igen, har jeg ikke talt for et forbud, men snothvalpen er vist også din hovedpine.

Citat:
Det skader altså mig at jeg ikke selv må vælge hvilke produkter jeg vil købe og drikke.

Det skader virksomhederne at de ikke må fabrikere og sælge de produkter folk efterspør'.
I tyskland må man feks godt sælge energi-drikke med større indhold af koffein, så istedet for at købe danske produkter, som tjener danske arbejds-pladser, går nogen af os til udlandet efter det vi vil ha', til Ulempe for danske arbejds-pladser (pånær i told-væsenet måske, men det er jo det offentlige, så det er ikke til meget gavn for privat-økonomien)

Yderligere så fører det til en tilstand i samfundet hvor folk mister selv-bestemmelse og frihed og ansvar. Det næste bli'r så at slik ska' forbydes for alle, eller kun må sælges i 'system-bolaget' til godkendte personer, for det køber børn jo også og æder i tonsvis som samfundet er i dag.

Forbuds-mentaliteten kender ingen grænser hvis den får lov at hærge os.

Det næste bli'r fedt-produkter. Så ska' sød-mælk forbydes. Så ska' ost forbydes. Så ska' smør forbydes. Så ska' bernaise-sovs forbydes. Så ska' T-bone steak forbydes. Så ska' medister-pølse forbydes. Så ska' stege-olie forbydes. Så ska' vanille-is forbydes. Så ska' kaffe-fløde forbydes.

Til sidst er der 1 hylde hos købmanden hvor der KUN står de teknokratisk udvalgte føde-vare produkter der alle er optimeret, og tilsat vitaminer, til at skabe det mest arbejds-produktive menneske. Alt 'snold' vil være forbudt da det ta'r energi fra mennesket til den frygteligt farlige RUS.

Så vil Tivoli blive erklæret sundheds-farlig og lukket, fordi rutshe-bane rusen bli'r anset for skadelig og gør folk så afhængige at de rent faktisk køber TUR-PAS istedet for enkelt-billetter. Tænk over det; det er da udtryk for afhængighed at folk køber TUR-PAS!! Man køber jo kun et tur-pas hvis man virkelig er efter suset i forlystelserne i tivoli, ikke sandt? Og det er jo kun dårlige Utilpassede mennesker der synes det er sjovt at blive rundtosset i radio-bilerne i tivoli, ikke sandt (det er faktisk farligt at køre i radio-biler, man ka' få whiplash af det, eller det der er værre. Ska' vi ikke også se at få dét gjort forbudt hurtigst muligt? For folk ka' jo ikke selv sige nej til radio-bilerne. Folk er jo for svage og dumme til at tænke selv. Det er vi simpelthen nødt til at ha' myndigheder der gør for os. FRI OS FRA SELV-BESTEMMELSE NU, FOR VI KA' IKKE HÅNDTERE DET. MANNICHE, OG V-K REGERING, KOM NU OG RED OS FRA OS SELV OG VORES UMORALSKE LYSTER)

Ok, det ka' godt være der ikke opstår energi-drik pushere på hvert gade-hjørne hvis cult bli'r forbudt, og at folk ikke ligger i rendestenen med hjemme-lavede cult-sodavand. Den slags skader har du formentlig ret i at et forbud ikke vil skabe.
Men børnehave-samfundet er altså en endnu større skade, og den mentalitet skubber alle forbud til, også dem der virker helt harmløse.

Forbyd det for dig selv hvis du vil, men bland venligst ikke andre ind i det (med mindre de selv be'r om det)

Du kan have ret i det kan skade virksomhederne, men det er jo prisen for at beskytte børn i dette tilfælde.
kan du pålægge børn selv-bestemmelse og ansvar, når de frit kan vælge produkter med højt indhold af koffein, hvis vi f.eks snakker ved forbuddet af energi-drik med over 150 mg/l. I Red Bull som der blev solgt var der 320 mg/l.

Resten af din politiske smørre kan jeg ikke give dig ret i, udover at man selvfølgelig ikke skal forhaste sig med forbud. Resten af den tilstand du snakker om er et urealistisk scenarie, som Danmark ser ud idag. Dog ikke hvis vi snakker om forbudsmentaliteten, nej, se bare kommunistiske Rusland.

Det kan godt være jeg i denne besked har talt for forbud, men det betyder ikke, at jeg personlig går ind for forbud.

Desuden er sådanne her produkter allerede forbudt.
Citat:
teknokratisk udvalgte føde-vare produkter der alle er optimeret, og tilsat vitaminer, til at skabe det mest arbejds-produktive menneske.

Så bare rolig :wink:

ps.

Citat:
Lorten skrev:
JEL skrev:
Ta' dig dog sammen dit fjols.

Det kan du sgu selv gøre og prøv lige at hold en ordenlig tone herinde, tak.

Overfor en lort som dig? Det tror jeg ikke.

Medlem
Brugeravatar

KEYBOARD WARRIORS HARD AT WORK

Relativistisk båthorn

Lorten skrev:
Citat:
Hvorfor ska' jeg feks ikke måtte købe energi-drik bare fordi du ikke ka' passe din snothvalp af en møgunge?

Og igen, har jeg ikke talt for et forbud, men snothvalpen er vist også din hovedpine.

Hvorfor er dit barn min hovedpine?
Jeg er da ligeglad om du la'r dit barn drikke 1 eller 100 cult sodavand. Det kommer da ikke mig ved hvordan du opdrager dit barn sålænge det ikke går udover mig. Og på samme måde må andre forældre vel selv bestemme om de vil la' deres børn drikke koffein-sodavand. Det er ikke noget vi andre ska' blande os i. Hverken manniche eller andre ny-puritanere. Hun ka' bestemme over sine egne børn hvis hun vil, det ka' ikke være nemmere.

Lorten skrev:
Du kan have ret i det kan skade virksomhederne, men det er jo prisen for at beskytte børn i dette tilfælde.
kan du pålægge børn selv-bestemmelse og ansvar, når de frit kan vælge produkter med højt indhold af koffein, hvis vi f.eks snakker ved forbuddet af energi-drik med over 150 mg/l. I Red Bull som der blev solgt var der 320 mg/l.

Såvidt jeg ka' se handler historien om de lovlige energi-drik's man ka' købe i danmark pt. Som allerede er meget mere begrænsede i koffein end de helt lovlige sodavand man ka' købe i feks tyskland. Det er dem der bli'r udpeget som gateway-drug til alkohol.

Du må gerne beskytte dine børn mod koffein-sodavand. Det er dit valg. Men er det god tone at din angst for koffein ska' gå udover mig? Du mener det er acceptabelt at jeg ikke må købe koffein-sodavand fordi du er angst for koffein?

Jeg synes det er dybt skræmmende at du ikke ka' passe dine børn selv, men absolut vil ha' at hele samfundet ska' underlægges begrænsninger så du ikke selv behøver gøre en indsats for at holde øje med dit barn's sodavands-forbrug.

Du vælger den nemme løsning; "forbyd alt det JEG ikke ka' li', også selvom det går udover alle de andre mennesker der GODT ka' li' det.". Det er en eklatant mangel på respekt for dine med-mennesker, at du vil pådutte dem en masse besvær bare for at tilfredsstille dig-selv og dine egne behov.

Lorten skrev:
Det kan godt være jeg i denne besked har talt for forbud, men det betyder ikke, at jeg personlig går ind for forbud.

Så la' os lige få det afgjort; ska' de nuværende lovlige cult-sodavand forbydes, ja eller nej?

Lorten skrev:
Desuden er sådanne her produkter allerede forbudt.
Citat:
teknokratisk udvalgte føde-vare produkter der alle er optimeret, og tilsat vitaminer, til at skabe det mest arbejds-produktive menneske.

Så bare rolig :wink:

Nej, man ska' ta' denne slags ignorante opførsel i opløbet, inden det løber af sporet og forbud bli'r universal-løsningen på alting.

Det er ligesom tør-klæde debatten. Lige pludselig ska' alle tvinges ved lov til en særlig moral fordi nogle få enkelte synes det bør være sådan og ingen sagde fra i tide. Det ska' standses i tide. Frihed er ikke noget man må ta' for givet, det er noget man ska' kæmpe for. HELE TIDEN!

I 90'erne ku' jeg købe hash på CA uden nævneværdig nervøsitet for at blive bustet af policen, og det virkede fint for alle og der var generel fred og ro og godt vejr. Men så kom bulldozer-regeringen i starten af dette årtusinde; NU sku' hash standses, med bulldozere om nødvendigt. Så fik vi christiania-indsats med politi-hetz og gadebrande osv. En masse Uro og ballade til ingen verden's nytte. Nu er det så sodavand, med 30 mg mere koffein i end i almindelig cocacola som vi har drukket i 100 år uden nogen brokkede sig, som er blevet det nye farlige man ska' hade.
Det er en forskruet tendens, og du bidrager til den hvis du ikke si'r fra.

Som COA si'r, næste gang er det måske chokolade der ska' være skurk. De rykker grænsen hele tiden. Og til sidst er alt snold forbudt og dæmoniseret.

Problemet er ikke at du er imod snold, men at du vil tvangs-ensrette alle til at være imod det. Vælg for dig-selv, og la' andre vælge snold hvis de vil. Dét er respekt og god tone :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^^ amen.

Insane psychedelia user!

JEL skrev:
Nu er det så sodavand, med 30 mg mere koffein i end i almindelig cocacola som vi har drukket i 100 år uden nogen brokkede sig, som er blevet det nye farlige man ska' hade.
Det er en forskruet tendens, og du bidrager til den hvis du ikke si'r fra.

Som COA si'r, næste gang er det måske chokolade der ska' være skurk. De rykker grænsen hele tiden. Og til sidst er alt snold forbudt og dæmoniseret.

Tror du virkeligt selv på det? Fat dog at glidebane-argumentet er ugyldigt. BÅT BÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Du kan virkelig ikke stoppe med at fordreje det jeg skriver.

Citat:
Lorten skrev:
Citat:

Hvorfor er dit barn min hovedpine?
Jeg er da ligeglad om du la'r dit barn drikke 1 eller 100 cult sodavand. Det kommer da ikke mig ved hvordan du opdrager dit barn sålænge det ikke går udover mig. Og på samme måde må andre forældre vel selv bestemme om de vil la' deres børn drikke koffein-sodavand. Det er ikke noget vi andre ska' blande os i. Hverken manniche eller andre ny-puritanere. Hun ka' bestemme over sine egne børn hvis hun vil, det ka' ikke være nemmere.

Jeg har ikke noget barn, hvordan har du dog fået det til det?

Jeg skriver:

Citat:
Lorten skrev:

hvorefter du kommenterer:

Citat:

Men de irriterer tydeligvis også dig, så derfor holder dit argument på ingen måde:

Citat:

Dine argumenter flyver ud i det blå, du tolker tingene, som du nu gerne vil. Dit argument kan ikke rettes imod mig, men du tydeligvis tolker mig som hele den nuværende regering. Det jeg skriver ryger jo lige igennem hovedet på dig.

Citat:
Så la' os lige få det afgjort; ska' de nuværende lovlige cult-sodavand forbydes, ja eller nej?

Hvor får du det fra, at jeg skal svare ja/nej, det her er ikke en afstemning for eller imod et forbud. Jeg beskriver ideen bag et forbud, men hvad nu hvis jeg er helt neutral i sagen?

Resten gider jeg slet ikke kommentere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Hold kæft det langt ude - mon ikke bare det viser at de børn keder sig ret kraftigt?
Lige mine ord.

Relativistisk båthorn

Dr. Phibes skrev:
Fat dog at glidebane-argumentet er ugyldigt. BÅT BÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

Interessant: hvis kamelen's næse er inde i teltet, men's kamelen's krop er udenfor teltet... er kamelen så i teltet eller ej? Wiki'en har sine geniale øjeblikke :)

Anyway, glidebaner eller ej, du overser det åbenlyse, nemlig at de-sensibilisering (de-sensitization) er en yderst velkendt faktor. Den ses indenfor næsten alle forhold, hvis ikke alle forhold.
Det er det der gør at folk hele tiden efterspør' mere og mere sikkerhed, og dermed flere og flere forbud. Fordi den til enhver tid gældende grænse aldrig virker tilstrækkelig skrap.

Hvis man først har vænnet sig til at koffein er noget farligt, så virker ting der idag virker harmløse pludselig mere farlige. Det burde du være klog nok til at vide.

Lorten skrev:
Hvor får du det fra, at jeg skal svare ja/nej, det her er ikke en afstemning for eller imod et forbud. Jeg beskriver ideen bag et forbud, men hvad nu hvis jeg er helt neutral i sagen?

Jeg snakker ikke om nogen afstemning, jeg spør' bare DIG om DIN mening. Er du bange for at ta' stilling og svare?

Vil DU gerne ha' forbud mod energi-sodavand der i dag er lovlige i danmark, som feks cult-sodavand? Ja eller nej.

Du er vel ikke en politiker der ikke ka' finde ud af at svare enten ja eller nej, er du? En af dem der er bange for at ta' stilling til tingene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Forbyd alt andet end sødmælk!

Basta 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Skou skrev:

Basta 8)

Sødmælk indeholder tryptofan som metaboliseres til serotonin. Øget indtag af tryptofan menes at kunne give øget aktivitet på det serotonerge nervesystem. Hvor kender vi det fra? ECSTASY. Sødmælk leder til ecstasymisbrug!

Forbyd alt andet end ionbyttet vand!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
spiffeh du har lige svaret på hvorfor jeg elsker at kneppe emma (gud hvor jeg dog hader det udtryk) - det sgu da fordi jeg fik mælk af mors patter da jeg var spæd... det beviser at patter er farlige og dermed skal gøres ulovlige..... BASTA

PLURTNWO

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
spiffeh skrev:
Skou skrev:

Basta 8)

Sødmælk indeholder tryptofan som metaboliseres til serotonin. Øget indtag af tryptofan menes at kunne give øget aktivitet på det serotonerge nervesystem. Hvor kender vi det fra? ECSTASY. Sødmælk leder til ecstasymisbrug!

Forbyd alt andet end ionbyttet vand!

Selv ionbyttet vand giver en vis tilfredshed og velbehag at drikke. Hvor kender vi tilfredshed og velbehag fra? NARKO!!!

FORBYD ALT DER ER RART OG/ELLER IKKE PRODUKTIVT FOR SAMFUNDSØKONOMIEN NU!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Hvad så hvis man er til SM og dårlig behandling? (sry off topic.. men MÅ vide det)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
spiffeh skrev:
Hvad så hvis man er til SM og dårlig behandling? (sry off topic.. men MÅ vide det)

Forbindelsen mellem smerte og nydelse - hvor kender vi den fra? NARKO!!!!
FORBYD FORBYD FORBYD!!!!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Forbyd Mennesket

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]