Jeg er en klassiker.. Jeg begyndte på efterskole.. Mine forældre ved det ikke, og kommer nok heller aldrig til at vide det..
Eller ved nærmere eftertanke, så må min far næsten have en idé om at der foregår noget skummelt.. Men han ignorerer det og siger ingenting.. Han fandt engang en pose LSA frø på mit værelse, og troede det var hash. Jeg sagde bare noget i retning af "Nej, det er det da ikke, det er sgu heller ikke mit", og "smed det ud".
Dengang jeg begyndte havde jeg osse travlt med at blive god til at rulle, så der lå filtertips overalt

Jeg tror mine forældre har det meget forskelligt med det.. De er begge efterskolelærere. De er begge slaver af samfundet og dens "videnskabelig-undersøgelse-siger-at-vi-skal-leve-sådan-så-det-gør-vi" mentalitet.
Min far nævnte engang, sjovt nok efter at en undersøgelse viste at hash var mindre skadeligt end alkohol, at hvis det ikke var for "bivirkningerne" og ulovligheden, så ville han hellere have at jeg røg hash end at jeg drak.
Min mor har et helt andet syn på det. Hun ser på hashrygere som nazister ser på jøder eller sorte. Hun har også sagt at jeg ville blive smidt ud hjemmefra hvis jeg begyndte på den slags..
Hvis de engang finder ud af det, bør det egentlig ikke være den store overraskelse.. Jeg har ALTID, og jeg mener sgu ALTID interesseret mig for rusmidler. Massere af skoleopgaver om slagsen, massere af frivillig læsning om emnet.. Og dengang jeg legede med lego var hovedpersonerne i mine små historier næsten altid narkomaner.
Og sjovt nok har de set mit band live, spille en sang hvor vi synger (råber) om brugen af urter som substitut for fed.
Stadig er jeg 100% sikker på at min mor ikke ved noget..