Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Solataris skrev:
Imo er coke også overrated, og det har ikke noget at gøre med, at jeg har fået dårlig eller god coke. Synes bare effekten er så subtil sammenlignet med psykedeliske stoffer, og når man er vant til noget mere smæk for skillingen, så er coke bare en dyr måde at få et dopamin-release på.

Hvorfor sammenligne psykedeliske stoffer med en stimulans som kokain? Det er to vidt forskellige ting. Emnet er kokain, så glem dine psykedeliske stoffer bare lige et øjeblik, når der diskuteres stimulanser.

Well, for at sætte tingene lidt i perspektiv.

I øvrigt, så er tråden vist uddebatteret, så hvorfor åbne den op igen med en lame kommentar, der ikke tilføjer noget nyt til topic?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Brug dog i det mindste noget tid på at rense jeres coke op, nu hvor i har betalt dyrt for det.
Der har været så mange tråde omkring amfetamin-oprensning, men stort set ingen om kokain-oprensning.

Tør jeres coke, hak det helt fint ud, vask det så med rensebenzin (naphta), derefter med acetone, til det er helt tørt og lugtfrit igen.
Det tager de værste cuts med.
Derefter kan man så freebase sit produkt og veje det, hvis man ønsker at vide hvor rent det er.
Herfra kan man så tage det sidste skridt, og omkrystallisere det via Et2O/DCM/Naphta og acetone/HCl.
Der er mange metoder, men de er bedst beskrevet i Europiums topic Omkrystallisering af Kokain.HCl.

En simplere metode ville være at opløse freebasen i IPA eller denatureret sprit, tilsætte et lille overskud af ekvimolær HCl (aq), og langsomt lade det dampe ind på en tallerken eller bradepande i ovenen.

Brug jeres fantasi folkens!
Resultatet i sidste ende kan absolut godt betale sig!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Når jeg somregl har fået god cola kommer " suset " ret hurtigt efter indtagelse, det mærkes helt nede i maven og går sådan op igennem een og gir kuldegysninger, super fedt,
Køber også altid god flæk kun.. gider ik alt det andet snask med tandlægebedøvelse der klæber på posen og stinker af cut !
Og når den gode ( DEN RIGTIGE ) bedøvlse lammer næsebord gane og svæl ( og hvis den er rigtig god ja så er halvdelen af dit fjæs lammet ) så er den bare hjemme hehe

Moderator
Brugeravatar

The-Lizardman skrev:
Og når den gode ( DEN RIGTIGE ) bedøvlse lammer næsebord gane og svæl ( og hvis den er rigtig god ja så er halvdelen af dit fjæs lammet ) så er den bare hjemme hehe

Hehe, det er grunden til, at der bliver puttet lokalbedøvelse i coke. Er du virkelig så garvet, at du kan kende forskel på den lokalbedøvende effekt af kokain, lidokain, xylokain, phenacetin, benzokain og lignende stoffer?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Diltiazem er en vasodilator (http://en.wikipedia.org/wiki/Diltiazem) og hydroxyzin (http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxyzine) er et førstegenerations antihistamin, der tidligere blev brugt som angstdæmpende præparat.

Jeg vil gerne lige informere om at Hydroxizin osse sælges i tablet-form i Danmark. Tænker at det kan være ret vigtigt,i forbindelse med at vurdere risikoen for om der osse cuttes med det herhjemme.

Udover det er det jo ofte bare sociopaters fantasi,der sætter grænsen for hvad folk skal indtage med substanser i pulverform. Behagelig tanke... :shock: .

Info om Atarax (Hydroxyzin.) :

http://medicin.dk/(kpwcio2wv4x53i45ptvy34ia)/show.aspx

Rettelse. Fuck i quote og for noob til at un-fuck´e det. :lol:. Men der bliver osse skrevet at Hydroxizin ikke er offentligt tilgængeligt,i andet end allergi test.

Moderator
Brugeravatar

well, jeg tror ikke danske cokepushere gider at anskaffe sig receptpligtig medicin (der vel og mærket ikke er noget man støder på på det sorte marked) for derefter at sidde og knuse deres cokeblokke, tilsætte hydroxyzin, og så forsøge at komprimere det til blokke igen. Så tror jeg det er mere sandsyneligt, at det er de store udenlandske bagmænd, der har en heftig connection til et firma, der producerer det. Evt køber det i tonssække fra et sted i Asien.

Jeg tror generelt, at de danske pushere og mellemled holder sig til kreatin, traditionelle sukkerstoffer som laktose, sukrose og glukose, og hvis det skal være helt vildt, koffein, lidokain og knuste hovedpinepiller...

Junior medlem

Befinder mig i Latin Amerika lige pt. og tager coke et par gange om ugen, som er direkte fra marken i Columbia. Rusen ved rigtig god coke er rigtig rigtig laekker! Jeg kan ikke tage mere end ca. 1/6 eller 1/5 af et gram over en aften, foer jeg bare foeler: "Daamn, ikk mer nu!" Det er rigtig aergeligt at kvaliteten i DK er saa ringe som den er, for coke er nok noget af det laekreste naar det er pure :)

Forresten, hvis man kan hive 2g op i neaseborene i loebet af en aften, og stadig ikke vaere blown, saa er det serioest daarlig coke!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[quote="nikotin<3"

Jeg sidder her og har søgt i forummer og google og jeg ved ikke hvor.
Men sagen er at jeg ikke den fjerneste idé om hvorfor kokain absolut ingen virkning har på mig?
Jeg har prøvet en 3-5 gange nu uden effekter? Jeg ved dog det er meget stemnings præget.
Men det er ABSOLUT ikke fordi jeg har kedet mig eller noget alle gangene?
Nogle der evt kunne forklare mig hvorfor det bare ingen virkning har på mig?
Eller er jeg bare dum? (Som altid) :-P[/quote]

Bre rolig min ven,du er ikke dum.Men når du får fat i noget ordentlig Coke,så skal dine nakkehår nok rejse sig.Det er simpelthen bare noget inferiør Coke du har haft kløerne i.Og det har intet med stemning at gøre.Selfølgelig er der forskel på om man sidder sammen med ens rigtige venner,eller om man sidder i Istegade,men så snart du sidder med noget ordentlig Coka,vil du ikke være i tvivl. 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Manglende virkning eller sløvende virkning af stimulanser kan osse tyde på ADHD,både type a,h og c,for nogles vedkommende. Jeg kunne personligt lægge mig ned og tage en lur efter min morgen-dosis af Ritalin Uno(60 mg.),hvis ikke der er en enkelt kop kaffe med i spil. Tænker osse at det er EKSTRA pisse-farligt for folk med den forstyrrelse at selvmedicinere med kokain,et tve-ægget sværd af rang. Glad for at jeg er for stor en "tøsedreng" til gadepulver og altid har været det,kender flere voksen-ADHD´ere,der selvmedicinerer med både coke og/eller Amf og Meth-amf,dyr og usund løsning i forhold til hvad lægen kan tilbyde,hvis det er ens problem. Og så er det gåådt at man kan være stats-narkoman,ikk´å? :lol: . Spøg til side,den medicin er ved at hjælpe mig med at redde mit liv,kaos og angst regerer ikke så meget længere. :)

.
noname skrev:
well, jeg tror ikke danske cokepushere gider at anskaffe sig receptpligtig medicin (der vel og mærket ikke er noget man støder på på det sorte marked) for derefter at sidde og knuse deres cokeblokke, tilsætte hydroxyzin, og så forsøge at komprimere det til blokke igen. Så tror jeg det er mere sandsyneligt, at det er de store udenlandske bagmænd, der har en heftig connection til et firma, der producerer det. Evt køber det i tonssække fra et sted i Asien.

Jeg tror generelt, at de danske pushere og mellemled holder sig til kreatin, traditionelle sukkerstoffer som laktose, sukrose og glukose, og hvis det skal være helt vildt, koffein, lidokain og knuste hovedpinepiller...

Owned,men forkerte eller forældede oplysninger forstyrrer min fisk. Can´t help it.
:life: .

Junior medlem

Cola er fedt, og man skal have mindst 2-3 gram for at holde på det et døgn.

Pas lidt på, for det er en vanedanene, hvis man bliver ved mange weekender i træk!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]