Manglende virkning eller sløvende virkning af stimulanser kan osse tyde på ADHD,både type a,h og c,for nogles vedkommende. Jeg kunne personligt lægge mig ned og tage en lur efter min morgen-dosis af Ritalin Uno(60 mg.),hvis ikke der er en enkelt kop kaffe med i spil. Tænker osse at det er EKSTRA pisse-farligt for folk med den forstyrrelse at selvmedicinere med kokain,et tve-ægget sværd af rang. Glad for at jeg er for stor en "tøsedreng" til gadepulver og altid har været det,kender flere voksen-ADHD´ere,der selvmedicinerer med både coke og/eller Amf og Meth-amf,dyr og usund løsning i forhold til hvad lægen kan tilbyde,hvis det er ens problem. Og så er det gåådt at man kan være stats-narkoman,ikk´å?

. Spøg til side,den medicin er ved at hjælpe mig med at redde mit liv,kaos og angst regerer ikke så meget længere.

.
noname skrev:
well, jeg tror ikke danske cokepushere gider at anskaffe sig receptpligtig medicin (der vel og mærket ikke er noget man støder på på det sorte marked) for derefter at sidde og knuse deres cokeblokke, tilsætte hydroxyzin, og så forsøge at komprimere det til blokke igen. Så tror jeg det er mere sandsyneligt, at det er de store udenlandske bagmænd, der har en heftig connection til et firma, der producerer det. Evt køber det i tonssække fra et sted i Asien.
Jeg tror generelt, at de danske pushere og mellemled holder sig til kreatin, traditionelle sukkerstoffer som laktose, sukrose og glukose, og hvis det skal være helt vildt, koffein, lidokain og knuste hovedpinepiller...
Owned,men forkerte eller forældede oplysninger forstyrrer min fisk. Can´t help it.

.