ramte citer istedet for PM til cannachem sorry
men idet at man pludselig må bruge folks rigtige navn her på psy - eller kun mit som det er blevet bevist mange gange...
CannaChem skrev:
Citat:
Nej vi er mennesker, vi metaboliserer alkohol ret ens - ellers vil det være ret svært at forske i vores krop - hvis alles var forskellige fra hinandens - damn.
Der kan være endog temmelig stor variation i alkoholmetabolismen blandt mennesker rundt om i verden - google er din ven, pussy!
Den helt nye æra inden for medicin, er at skræddersy medicin til den individuelle organisme, da praktisk taget hvert individ reagerer forskelligt på et givent lægemiddel...google er din ven, pussy!
Nicklas, Kasper eller hvad du nu kalder dig - i dag...
Du er snart en stor dreng, 29 år om 10 dages tid.
Er det ikke på tide at opføre sig en smule efter alderen, så?
La vær med at ramble mundlort af, når du ikke kan videreformidle, hvad du tror du ved. Først var jeg lidt harm på ER for år tilbage, nu krøller jeg dagligt tæer på vegne af psychedelia´s anstændighed, når det tilsyneladende rambler for en mand i din alder - I pity the fool, pussy!
PLUR og undskyld forstyrrelsen, psychedelia

Sig det der pussylort til mit ansigt, eller hold op med at sige det!
Hadsund er byen.
....min pm til cannachem.... den er på ingen måde ment truende - men vil godt se om han tør sige det til mit ansigt, eller i det hele taget bare sende mig et fucking blik hvis han vidste hvem jeg var når han så mig på gaden... ikke at jeg er nogen speciel - men jeg snakker ikke sådan der til folk uden at de har snakket sådan til mig først og cannachem jeg har da vist ikke snakket sådan til dig... men vi kan jo tage den face to face og se hvem der så snakker pænest...
PLUR
Edit
Ps. grunden til at jeg kalder altædende en pussie - er fordi han sviner cloud9 og alle andre dyreelskere til i et andet topic - så hurra for du har læst mine topics for nyligt.... men nu når ER var oppe og vende - skal du så ikke også have mig med dengang jeg hed EGO og var endnu mere skudt i roen - eller er det nok du kan dømme på fortiden - fedt at hænge sig i fortiden - du da en svækling - men nok om det. Cannachem du fandme slem din lille snotunge.