Child of Aum, det her er ikke et angreb på dig, så please lad være med at starte et skænderi.
Jeg citerer dig her som eksempel - noget jeg selv har tænkt på.
CoA skrev:
"Men siden du spørger, jo, det kan være ret svært at finde en på sin egen alder når man er så ærlig som jeg er, de fleste stikker af ved ordet psykedelisk - de andre man møder der har ens egen alder, er enten fucked-up - har børn - eller også så er der en ret god grund til de stadigvæk er singler.... Så hvis det var rent fysisk behov, hvilket jeg har en evne til at sætte fuldstændig i bero når jeg er single - nej så det nok let nok at finde en at stikke pikken i - det bare som om det slet ikke er nok - så jo damn - det kan være svært - søger så meget mere end fisse når jeg tænker damer"
Det med at være så ærlig som dagen er lang, har tit sine ulemper ja, men det skaber tit modstand hos kvinder, at man ikke er det. Og det vil de fleste kvinder jo gerne have noget af.
Det med at man søger så meget mere end bare fisse, når man tænker damer, tror jeg hænger sammen med den søgen efter "den store helhed" man render ind i, når man bruger eksempelvis LSD spirituelt.
Min teori lyder så på, at man jo mere man arbejder med/bruger bevidsthedsudvidende stoffer, jo mere udvider man jo bevidstheden (sjovt nok) men også på længere sigt og ikke bare under selve trippet.
Men når man så udvider bevidstheden, forsvinder der jo ligeså meget underbevidsthed, som der udvikles bevidsthed. Og så forsvinder instinkterne, det underbevidste, altså det dyriske i os. Den tiltrækning som fører os sammen, som de dyr vi nu er, er styret af det underbevidste. Forsvinder det, er det fordi vi er blevet fore kloge, eller med andre ord, for oplyste og så er det vi begynder at stille spørgsmål og analysere, hvorfor, hvordan osv.
Det der så gør det svært at finde en partner/mage, er jo at langt de fleste mennesker ikke har udvidet sin bevidsthed ligesom en selv og er derfor ikke styret af det "kontrollerede" forhold.
Derfor er jeg selv begyndt at lade bevidsthedesudvidende stoffer være stoffer og ikke en kilde til universet, hvilket jeg er helt sikker på man kan bruge det til!
Bare en tanke fra Ghettoen