GhettoMike skrev:
Og 2-cb er bare 2-cb - svampe er bare svampe - det er hvad man gør det til..
Jeg har aldrig haft det ubehagelig på 2-cb heller ikke på lsd.
Men på lsd kan man hurtigt komme langt væk uden at opdage det selv, så tripsitter er klart anbefalet for førstegangsbruger.
Grunden til jeg anbefaler de 2 rusmidler, er at de ikke varer så lang tid, så det er ikke så galt hvis man får det skidt.
2-cb fåes i kapsler i stor stil, hvor det er vejet af. Så kan man hælde det ud og tage små streger af gangen.
Det lyder bare ikke som om gutterne er helt afklaret med, hvilke stoffer der gør hvad.
Har du set nogle papirer på det faktisk er 2c-b du får fat i? og ikke 2c-b-fly - n-ethyl-2c-b eller bare en random 2c-x?
Personligt stoler jeg ikke på noget der kommer i kapsler - det eneste jeg stoler på uden labpapirer er MDMA, METH og Svampe... Alt andet kan der være ret fusket med - selv coke i disse dage - der jo kommet det der syntetiske lorte analog... fluorcocaine mener jeg det hedder.... nasty...
Nå tilbage til det der med at give råd - så er rådet når man leger med kemikalier
Be Informed Then Choose...
Hvad nytter det at være informed, hvis det man vælger ikke har andet label end et verbalt?
Stoffer som 2c-x'erne der må man enten finde en vendor selv, eller også håbe at kende en der med garanti ikke tager røven på en - dvs en man har kendt ret lang tid eller har været igennem de rette ting med...
Det er så let at få 2c-b i kapsler for tiden - true - sjovt nok så har jeg problemer med at finde 2c-b hos mine vendors - dog kan jeg finde næsten alt andet 2c...... så hvis det var mig selv, ville jeg ikke stole på at det var 2c-b..... ikke at der ikke sidder folk derude med vendors på linklisten jeg ikke har, men tror næppe de sælger noget til nogle 17-årige eller andre på gaden i den aldersgruppe..... ikke her i DK... men ok det bare noget jeg tror...
PLUR