I den by jeg befinder mig i, saa er der 3-5 sprogskoler. . For det meste er det amerikanere der kommer her, eftersom det jo er lige syd for USA. For det meste rejser folk herned som backpackere, indlogerer sig paa en skole, og faar kost og logi af en lokal familie. Backpacker kulturen er mega nice, alle snakker med alle, alle drikker sig moeglamme, og det er faktisk overraskende hvor mange der er til mere end alkohol, specielt Cannabis bliver roeget hernede i store maengder.
Jeg giver ca. 65-70 kr. for et gram koka, hvilket er saa hysterisk billigt at jeg deler med alle omkring mig! Jeg faar svaert ved at skulle vaende mig til lorte kvaliteten tilbage i DK. Ville sku oenske det skidt var lovligt!
Det er billigst at pakke en rygsaek med masser af toej og andet harbengut, maeske tage en ven under armen, og saa koebe en enkeltbillet herover. Ved at indlogerer sig paa en skole, saa laerer man hurtigt det lokale sprog, plus at man hooker op med alle mulige andre mennesker fra overalt i verden. Naar det er sagt, saa er der ogsaa mulighed for at goere det igennem et rejseselskab. Jeg gjorde sidstnaevnte, men kun fordi jeg ikke vidste bedre

Det skal ogsaa siges at der er masser af gode damer! Indtil videre er det blevet til en tysker, en amerikaner og en guatamalteker ( min laerer, hvor fucked up er det?

*Host* igaar! ) Rigtig niice.
Brugernavn:
1. Jeg tror virkelig at man skal have et enormt forbrug for at det sker. . Nu tager jeg jo kun coke om aftenen, og jeg kan ikke tage mere end 4 baner, ved en rigtig god aften 6, foer jeg er saa blown at jeg ikke kan mere

men indtil videre har min naese ingen skade taget, det er helt sikkert.
2. Kotymen hernede er at politiet skal bestikkes. . For alt. . Hvis du bliver stoppet i bil, bestikkelse, hvis de finder narko paa dig, bestikkelse, hvis du kigger forkert paa dem, bestikkelse! Ja tak! Med hensyn til smugleriet, saa har jeg serioest overvejet det, det er saa fristende, der er sensation white om en maaned, og bare overvej hvordan gutterne tilbage i DK ville nyde 99% pure kokain, jeg ville blive modtaget som en helt jo

Naar det er sagt, saa er det ikke det vaerd, skal igennem USA og Frankrig inden jeg er hjemme, og det sidste jeg har lyst til er at blive taget med kokain i tolden i USA.
3. Det burde jeg, I know! Det sjove er, at naar jeg vaegner op om morgenen, saa er trangen der ikke engang. . Men til gengaeld ser jeg hver dag frem til om aftenen, naar man i beruset og skaev tilstand kan se frem til den hvide dame

For at vende tilbage til selve opholdet her. Mit ophold kommer i alt til at vare 8 uger. I de sidste 6 uger har jeg oplevet saa meget at det er helt ufatteligt. Besteget 2 bjerge, set noget af det mest smukke natur i kan forestille jer, badet i krystalklare laguner, sprunget 20 meter ned fra en bro, set maya pyramiderne, og festet igennem, faaet masser af fisse, hash, alkohol og coke. . Kan varmt anbefales! Har uden tvivl vaeret den bedste periode i mit liv.
PS. Aabenbart, saa har mange af de guatamalere vi haenger ud med, smaa gemte marker et stykke oppe i bjergene. . Saa i naeste uge skal mig og et par stykker op i bjergene og paa svampe jagt. . Bliver mit foerste psycadelic trip, saa det ser jeg sku meget frem til, mange af de andre har proevet det et hav af gange, saa skal jo nok gaa godt