Citat:
Det vil jeg prøve

. Drikker du så teen ved solopgang og lægger dig til at sove igen? Og har du kunne se en forandring i dine drømme?
Nej, jeg står op og drikker teen, og så holder jeg mig vågen.
Men det er da også enormt hyggeligt at stå op når solen gør!
Jeg tror nok at jeg har mærket noget. Det er jo svært at sige om det er det.
Men jeg må sige, at jeg har fået en del lucid dreams her for det sidste. Mere end før.
Men det kan også være teknikker jeg gør. Som at kigge på min hånd og se om jeg drømmer.
Men Guayusaen har klart været med til det. Jeg drikker det jo ret ofte.
Citat:
Hvis du har prøvet mugwort og calea kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan det påvirkede dine drømme. Virkede det første nat? Jeg har hørt gode ting om mugwort og overvejer lidt at bestille noget hjem.
Jeg har også gjort lidt i Calea, men syntes ikke rigtig at jeg har mærket noget..
Jeg tror at ligesom med Silene capensis, så skal det tages over en periode før man mærker nået til det.
Og Mugwort er jeg først lige begyndt at få øjene op for.
Jeg fandt ud af at den voksede vildt i hele min have!
Så lige nu er jeg ved at tøre nogle planter. Men jeg har allerede prøvet om jeg ku få noget ud af at bruge friske blade i the. Og jeg syntes at jeg ku mærke en smule "barndomsbriller", som min bror og jeg kalder det.

Og lidt klarsyn.
Men jeg glæder mig til at udforske den mere.
Citat:
Forresten, der er også nogen der mener at valerianerod skulle have en effekt på ens drømme. Nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Det går jeg lige ind og læser om.