Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH
Deadmau5 var da fedt, var der andre der lagde mærke til at han spillede temaet fra Ghost In The Shell? http://www.youtube.com/watch?v=CMTKq-bRWc0

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Puha

Sikkert en mærkelig og mystik roskilde. Først var det ikke meningen at jeg skulle på roskilde (havde ingen penge, og kun få hjernecller tilbage, og ikke været på roskilde i 5 år) men mens jeg var på fusion i tyskland, lørdagen før mener jeg det var fik jeg jeg et opkald fra et gearfirma jeg før har arbejdet for. Jeg blir så spurgt om jeg vil arbejde på roskilde, og først er jeg sådan hmmmmmmm... men jeg for så at vide at vi får lækker mad, morgen, middag og aftene (hvor bandsne spiser) og et stor værelse jeg skal dele med 3 andre. Teoretisk set ville jeg måske kunne spare penge på at tage med, så jeg siger ja. Desuden kunne jeg jo også bare chille og drikke lidt, men ikke noget vildt nu da jeg skulle arbejde.

Nå men jeg kommer så hjem til DK og "slapper af" i to dage inden jeg tager afsted til roskilde. Første arbejdsdag onsdag blev temmelig hård. 8-23 med at flyde en container, tømmer den igen og teste ca. 60-70 keyboards og synths inden vi var færdige. Næste morgen får jeg så at vide: du kan holde fri ind til lørdag morgen. Mega fedt, da jeg ikke havde regnet med at få så meget fr. Nå men jeg drog afsted for at finde mine venner. Efter en søgen rundt nede i noget der hed camp J fandt jeg endelig nogen af mine venners lejer. Der fra gik der ikke særlig lang tid før de havde fyldt mig med syre, mdma, keta og en masse øl og sprut som kosten åbentbart står på, på roskilde festival nu om dage.

Trentemølle, som var den eneste koncert jeg så den dag var både op og ned synes jeg. Men ind i mellem spillede han noget godt mash-up. Morgen festen på "rave" scenen på anden side af broen var klart højte punktet synes jeg. Men det var godt nok mystik at gå op til dem jeg arbejdede sammen med, som jeg slet ikke kendte efter kun at ha sovet 1-2 timer nede ved søen. Heldigvis tog jeg en ca. 12-timers morfar fra fredag til lørdag morgen hvor jeg skulle arbejde. Søndag var dog slem, da jeg næsten ikke havde sovet og havde tømmermænd efter malk koncerten. Tror aldrig jeg vil arbejde på roskilde igen, også selvom det var noget jeg interessede mig for. Det er simplethen for fuckt at fyrer den max af også skulle være super koncentreret dagen efter uden søvn. For defter at knokle sig ihjel og ende med at gå hjem 3 km midt om natten. Mega hårdt, men også en fed oplevelse. Og tilmed ende jeg også kun med at bruge 3-400 kr. på de 5 dage, så jeg sparede faktisk de penge hehe "gnir" gnir" :roll:

Tror måske der går 5 år før jeg kommer på roskilde, indtil da ses vi i tyskland eller et andet land der ikke er danmark

Junior medlem

Alcaeus Taktika

Hvordan kan det være du få en bøde på så lidt? En af mine venner blev bustet med 0.50g og fik en bøde på 1000kr xD

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har heller ikke fået tilsendt et brev fra politiet endnu, så ved ikke om den reelle bødetakst er lig med det som panseren sagde... altså 3000. Men er på ferie i norge lige pt. så har ikke lige fået tjekket om det passer. Langsomme trådløse lortenet:) Fortsat god ferie herfra.

@Spaffeh: Jeg fik godt nok også et, for mig, sjældent bodyload at føle da koncerten var forbi. Utroligt hvor godt en lille mængde LSA virker på mig :)

Junior medlem
Brugeravatar

I år sørgede jeg for at komme ud af min lejr og høre noget musik. Sidste år var jeg så skæv, at jeg har svært ved at huske, hvad jeg lavede. Nå, men det var fucking fedt i år, masser af fed af musik og god stemning. De eneste dårlige ting var at jeg sniffede al min kokain under opvarmningen og at civilbetjentene kom og tog to tredjedele af vores skuns :( . Alt andet var nice.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Bedest oplevese på roskilde var helt klart da svigerfar ringede fredag og spurgte om jeg ville med til Rom ugen efter roskilde :D (godt man er sin egen arbejdsgiver, så kan man holde ferie når man vil...)

Med drugs var det da der var en kammeret kom forb i og spurgte om jeg ville lege med nogen "frimærker", også lege med den sæbeboble maskine som nogen fra min lejre havde købt i fætter br. Fuck hvor var det sygt at se på de bobler...

Værtste må nok være da jeg tabt det sidste af min ryger om lørdagen...

Tak for i år

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var mit første år, og kæft hvor var det fedt. Det var da en helt vild fed oplevelse, med masser af gode navne. Jeg takker for en god festival, hvis jeg tilfældigvis skulle være stødt på nogle af jer! ;)

Junior medlem

Fedeste med stoffer. Løb ind i en gammel ven som jeg lå i lejr med sidste år på roskilde, som jeg røg meget med det år. Vi begyndte at snakke om gamle dage og endte med at ryge om kap i 5 timer med troldmandsmix på elskede medbragte bong. Derefter tog vi til trentemoller hvor jeg var i hel ekstase og bassen og den fede stemning. Fed koncert og super fedt at løbe ind i folk man ikke har set i lang tid på roskilde.

Bonusoptur: At bongen rent faktisk overlevede hele roskilde

Værste oplevelse: Havde røget siden morgenstunden en af de dage hvor det var sindsygt varmt, og havde ikke rigtigt fået noget at spise/drikke hele dagen. Da min ven så på et tidspunkt sidder og barbere siden af hovedet på mig (dont ask) begyndte det pludselig at ringe for mine øre og jeg troede jeg sku knække mig. Det resultere i at jeg rejser mig for at gå op til hegnet, da jeg virkelig ikke ville knække mig i lejren. Problemet var at min ven var ikke forberedt og skærer mig i hovedbunden med skraberen så det bløder rimelig kraftigt. Jeg når lige akkurat 1 meter ud af vores lejr inden jeg faceplanter direkte med ansigtet ned i den hårde jord, flækker læben og er derefter besvimet i 20-30 sekunder. Det ender med at jeg vågne ude i midtervejen, med blod fra hovedbunden og læben, med jeg ved ikke hvor mange mennesker der læner sig ind over mig. Men da jeg stadig var ekstremt skæv vågnede jeg med det sygeste grin på :P. Selvom min venner syns det var knapt så underholdende. Den fik jeg godt nok at høre for meget på den festival.

Bonusnedtur: Jeg kom til at vælte min bong da jeg røg 3 dage efter roskilde, hvilket resulterede i en knækket bong :(. Elskede ellers den bong :(

Vidste ikke at politiet gik i civilt på roskilde. Fuck hvor er det nederen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

FromCirclesAllRise skrev:
lidt off-topic:

Er det sandt at roskilde festival 2010 bliver fuldtud vegansk?

Jeg havde allerede planlagt at rende rundt i en lang thrench coat og pushe bacon....

(Baudelaire 1860).

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
eedeolla skrev:
...
Nå men jeg kommer så hjem til DK og "slapper af" i to dage inden jeg tager afsted til roskilde. Første arbejdsdag onsdag blev temmelig hård. 8-23 med at flyde en container, tømmer den igen og teste ca. 60-70 keyboards og synths inden vi var færdige. Næste morgen får jeg så at vide: du kan holde fri ind til lørdag morgen. Mega fedt, da jeg ikke havde regnet med at få så meget fr. Nå men jeg drog afsted for at finde mine venner. Efter en søgen rundt nede i noget der hed camp J fandt jeg endelig nogen af mine venners lejer. Der fra gik der ikke særlig lang tid før de havde fyldt mig med syre, mdma, keta og en masse øl og sprut som kosten åbentbart står på, på roskilde festival nu om dage.
...

Du har ederfløjtme nogle dejlige venner 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]