Puha
Sikkert en mærkelig og mystik roskilde. Først var det ikke meningen at jeg skulle på roskilde (havde ingen penge, og kun få hjernecller tilbage, og ikke været på roskilde i 5 år) men mens jeg var på fusion i tyskland, lørdagen før mener jeg det var fik jeg jeg et opkald fra et gearfirma jeg før har arbejdet for. Jeg blir så spurgt om jeg vil arbejde på roskilde, og først er jeg sådan hmmmmmmm... men jeg for så at vide at vi får lækker mad, morgen, middag og aftene (hvor bandsne spiser) og et stor værelse jeg skal dele med 3 andre. Teoretisk set ville jeg måske kunne spare penge på at tage med, så jeg siger ja. Desuden kunne jeg jo også bare chille og drikke lidt, men ikke noget vildt nu da jeg skulle arbejde.
Nå men jeg kommer så hjem til DK og "slapper af" i to dage inden jeg tager afsted til roskilde. Første arbejdsdag onsdag blev temmelig hård. 8-23 med at flyde en container, tømmer den igen og teste ca. 60-70 keyboards og synths inden vi var færdige. Næste morgen får jeg så at vide: du kan holde fri ind til lørdag morgen. Mega fedt, da jeg ikke havde regnet med at få så meget fr. Nå men jeg drog afsted for at finde mine venner. Efter en søgen rundt nede i noget der hed camp J fandt jeg endelig nogen af mine venners lejer. Der fra gik der ikke særlig lang tid før de havde fyldt mig med syre, mdma, keta og en masse øl og sprut som kosten åbentbart står på, på roskilde festival nu om dage.
Trentemølle, som var den eneste koncert jeg så den dag var både op og ned synes jeg. Men ind i mellem spillede han noget godt mash-up. Morgen festen på "rave" scenen på anden side af broen var klart højte punktet synes jeg. Men det var godt nok mystik at gå op til dem jeg arbejdede sammen med, som jeg slet ikke kendte efter kun at ha sovet 1-2 timer nede ved søen. Heldigvis tog jeg en ca. 12-timers morfar fra fredag til lørdag morgen hvor jeg skulle arbejde. Søndag var dog slem, da jeg næsten ikke havde sovet og havde tømmermænd efter malk koncerten. Tror aldrig jeg vil arbejde på roskilde igen, også selvom det var noget jeg interessede mig for. Det er simplethen for fuckt at fyrer den max af også skulle være super koncentreret dagen efter uden søvn. For defter at knokle sig ihjel og ende med at gå hjem 3 km midt om natten. Mega hårdt, men også en fed oplevelse. Og tilmed ende jeg også kun med at bruge 3-400 kr. på de 5 dage, så jeg sparede faktisk de penge hehe "gnir" gnir"
Tror måske der går 5 år før jeg kommer på roskilde, indtil da ses vi i tyskland eller et andet land der ikke er danmark