http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepineshttp://en.wikipedia.org/wiki/Opiate_comparisonså er benzoer og opiater da vist dækket - så fuck det pille forum - IMO burde der ikke være et pilleforum da de eneste piller man kan få med noget der minder om noget psykedelisk er de sataner som uanset indhold og farve bare hedder ecstasy piller.
Det andet er ren bedøvelse og er da noget rent fuck up - desuden skal der ikke diskuteres piller men derimod det aktive stof i dem, hvilket hører hjemme under syntetisk... sjovt nok ikke

Måske dem der æder de her piller skal tænke på at en pille bare er et medie for et stof - ligesom hashpiben - linen og væsken er det.... Ligesom at RC's ikke skal kaldes alt muligt lort som f.eks fleph og meph så hedder flunitrazepam ikke robber, krydser eller hvad nu ellers folk finder på at kalde det - diskussionen skal vel være saglig og fri for slang, da man allerede nu kan se at slanget ikke længere er korrekt. Ligesom det med meth og meta amf.... Meta er en kraftigere lyserød variant.... hmmm eller måske er det meth som er lavet ud af efedrin piller med et rødtfarvestof enten blandet i eller som coating på efedrinpillerne, disse har så måske ikke været ordentligt rengjorte og dette vil kunne sætte farven af i slutproduktet - ved ikke om tilfældet er det samme med Iod.... Meth er ikke lige det jeg laver mest af, så det ren teori.
Selv dengang jeg var helt fucked up (9-10 år siden) vidste jeg fandme hvad jeg rendte og lavede, og var ellers vild nok skal jeg da hilse og sige - men gik sammen med mange som ikke anede en skid om hvad de lavede og ser det samme idag - de fleste der tager stoffer, ved simpelthen ikke nok om det stof de tager, til at det psykisk er sundt for dem - har mødt folk der har været nervøse efter en enkelt snitte ketamin, fordi man kan jo dø af sådan en - ligge sig ned og stoppe med at trække vejret.... det er det samme når folk sidder og drikker hjernen ud og sniffer keta - hvad helvede sker der for idioterne i det her land? Altså hvor er det fedt virkelig at brænde sin hjerne af og ikke kun føle man gør det.... I rest my case
Så hvad med at kalde jeres piller for det som er i dem, eller hey, i ved måske ikke helt hvad det er i smider i ansigtet og lytter derfor mere til jeres pusher.....
BE INFORMED THEN CHOOSE
hvor fucking svært kan det være - sagt i god ånd:)
P.L.U.R