Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Vil gi DR-D ret i at krydsere er Rivotril 2 mg. Har hvergang jeg har købt krydser fået Rivotril 2 mg. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo jeg kan godt huske dem Morpheus.
Det er meget muligt at der er krydser på Rivotril,men det originale navn for Rohypnol var og har altid været krydser.At der så er nogen der er begyndt at kalde andre pilller for krydser er meget muligt,men allerede i 80 erne blev Rohypnol kaldt krydser.Sådan er det.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
fuldstændig ening med gonzo.. Kan ikk forstå der ikk er flere her inde der ikk ved hvad en rigtig krydser er..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Dem du kunne få den gang var 2mg ronal og ik rohypnol. samme stof med stadig forskel. alså krydserner den gang var Ronal og nu er de Rivotril(Clonazepam).

Medlem
Brugeravatar

møllehjulene er da også meget større end rivotril er ect.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det var alm Rohypnol.Og Ronal kom til senere.

Medlem
Brugeravatar

Du har sku nok ret..

Dedikeret medlem

Det har han!!
Ronal=flunitrazepam.
Rohypnol=flunitrazepam
flunipam=flunitrazepam
flunitrazepam=flunitrazepam

Og krydsere er de goe gamle 2 mgs Rohypnoler. 1 mgsne er bare en robber eller hvad man nu vil kalde det..

Og alt det der fis med krydsermissiler har jeg hørt mange mange pop drenge snakke om der ikke aner en skid om noget.. "hey det er jo en F-2èr, den slår jo ligesom et krydsermissil!" hehe..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Kaktus Klausen skrev:
Pilleforum NU, så vi kan få noget mere pillesnak om piller.

Jeg er enig. Pilleforum NU! Støt kampagnen!!!

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines

http://en.wikipedia.org/wiki/Opiate_comparison

så er benzoer og opiater da vist dækket - så fuck det pille forum - IMO burde der ikke være et pilleforum da de eneste piller man kan få med noget der minder om noget psykedelisk er de sataner som uanset indhold og farve bare hedder ecstasy piller.

Det andet er ren bedøvelse og er da noget rent fuck up - desuden skal der ikke diskuteres piller men derimod det aktive stof i dem, hvilket hører hjemme under syntetisk... sjovt nok ikke :)

Måske dem der æder de her piller skal tænke på at en pille bare er et medie for et stof - ligesom hashpiben - linen og væsken er det.... Ligesom at RC's ikke skal kaldes alt muligt lort som f.eks fleph og meph så hedder flunitrazepam ikke robber, krydser eller hvad nu ellers folk finder på at kalde det - diskussionen skal vel være saglig og fri for slang, da man allerede nu kan se at slanget ikke længere er korrekt. Ligesom det med meth og meta amf.... Meta er en kraftigere lyserød variant.... hmmm eller måske er det meth som er lavet ud af efedrin piller med et rødtfarvestof enten blandet i eller som coating på efedrinpillerne, disse har så måske ikke været ordentligt rengjorte og dette vil kunne sætte farven af i slutproduktet - ved ikke om tilfældet er det samme med Iod.... Meth er ikke lige det jeg laver mest af, så det ren teori.

Selv dengang jeg var helt fucked up (9-10 år siden) vidste jeg fandme hvad jeg rendte og lavede, og var ellers vild nok skal jeg da hilse og sige - men gik sammen med mange som ikke anede en skid om hvad de lavede og ser det samme idag - de fleste der tager stoffer, ved simpelthen ikke nok om det stof de tager, til at det psykisk er sundt for dem - har mødt folk der har været nervøse efter en enkelt snitte ketamin, fordi man kan jo dø af sådan en - ligge sig ned og stoppe med at trække vejret.... det er det samme når folk sidder og drikker hjernen ud og sniffer keta - hvad helvede sker der for idioterne i det her land? Altså hvor er det fedt virkelig at brænde sin hjerne af og ikke kun føle man gør det.... I rest my case

Så hvad med at kalde jeres piller for det som er i dem, eller hey, i ved måske ikke helt hvad det er i smider i ansigtet og lytter derfor mere til jeres pusher.....

BE INFORMED THEN CHOOSE

hvor fucking svært kan det være - sagt i god ånd:)

P.L.U.R

Junior medlem

Hey -
Krydser er Rohypnol, og det aktive stof er benzodiazepinet Nitrazepam, ikke det stærkere Flunitrazepam som fås under navnene F1 og F2, dvs 1 ell to milligram.

Dedikeret medlem

ja du har ganske ret i at flunipam (F1 og F2er) indeholder flunitrazepam, men det gør er Rohypnol altså også min ven. Nitrazepam er tit kendt under navnet mogadon osv..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Damn, en gammel tråd i har hevet fat i her. Selv buddha er med i den !!!!

Medlem

Butterfly: Tag lige og ta en google, hvis du er skråsikker. Den der var sgu ikke helt god. De to benzoer er i hver sin ende af stofgruppen.

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Tjaeh hvis man ser på flunitrazepam og nitrazepam.. så kunne man godt snydes til at tro.... at flunitrazepam er en Fluor analog af nitrazepam.

Nitrazepam: 9-nitro- 6-phenyl- 2,5-diazabicyclo [5.4.0] undeca- 5,8,10,12- tetraen- 3-one
Flunitrazepam: 6-(2-fluorophenyl)- 2-methyl- 9-nitro- 2,5-diazabicyclo [5.4.0] undeca- 5,8,10,12- tetraen- 3-one

Halftimen er 10 timer lavere ved Flunitrazepam og kroppen optager det ikke nær så godt som Nitrazepam.
Begge stoffer bliver metaboliseret i leveren og udskilt gennem nyresystemt.

Og nitrazepam bliver for det meste brugt mod indslumringsproblemer pga man falder hurtigere i søvn og man sover længere - men det kun til kortvarige behandlinger - de bliver også brugt til andre ting.

Flunitrazepam bliver brugt til ret mange ting, men er i starten udviklet til kroniske og/eller alvorlige søvnproblemer.

Flunitrazepam og Nitrazepam er i familie med Clonazepam da alle disse tre er nitrobenzodiazepiner - så måske grunden ligger begravet her... altså den grund til at alle 3 piller har det med at blive kaldt krydsere - fordi jeg har nemlig oplevet at nitrazepam blev kaldt krydsere - mystisk.

PLUR

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er ikke helt sikker på, om det er blevet fastslået, hvad en 'krydser' er, men her er hvad jeg ved:

Nitrazepam er et nogenlunde kraftigt hypnotikum.
Midazolam er et kraftigere hypnotikum, bygget på nitrazepam molekylet.
Flunitrazepam er et endnu kraftigere hypnotikum, bygget på midazolam molekylet. Altså nitrazepam -> midazolam -> flunitrazepam. Det er ikke nok at tilsætte flour til nitrazepam for at få flunitrazepam.

Forleden gik jeg ud for at købe en F2'er, altså en pille med 2mg flunitrazepam i. Da jeg fik pillen i hånden vidste jeg med det samme, at det ikke var en F2'er, da den var meget mindre og havde et kryds. Det viste sig, at det var en 2mg rivotril. Lidt surt, men jeg fik den billigt fordi jeg havde glemt hvor jeg havde gemt mine penge hehe. En time senere gik jeg ud igen for at konfrontere pusheren, og han sagde, at det var en krydser, og at de var ligeså gode som F2'ere. Det ved jeg de ikke er, da rivotril (clonazepam) - selvom de alle er nitrabenzodiazepiner - ikke er et hypnotikum.

Så vidt jeg kan se, kan en krydser kun være een af fire: F2, møllehjul, rivotril og ketogan. Hver gang, nogen har efterspurgt flunitrazepam, har de brugt udtrykket 'F2er', og det samme gælder for metadon, altså møllehjul. Ketoganer er sjældne og har vist ikke et gadenavn (tror ikke nogen kalder dem ketobemidon), så nu om dage vil jeg tro, en krydser er en rivotril (hvilket giver mening, eftersom der er et kryds på dem). Hermed ikke udelukket, at krydsere har repræsenteret et andet stof år tilbage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den pusher snakker godt for sin syge moster.Rivotril er (som du også siger) absolut ikke lige så godt som Flunitrazepam.Der er en verden til forskel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]