Formentlig bare en advarsel, leder lige efter den tråd hvor det bliver beskrevet.
Her var den, skrevet af Tommyknockers:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=12346&start=0&st=0&sk=t&sd=aQ: Hvad hvis min pakke snuppes i tolden?
A: Så kommer der et fint brev fra Lægemiddel Styrelsen (søg på ’Lægemiddel*Styrelsen’ via søgefunktionen. Husk stjernen i midten, så får du resultater uanset om det er stavet i et eller to ord) der fortæller, at det måtte du godt nok ikke, og her er en kopi af den lov, der forbyder det. Se trygt bort fra første brev men ...
Ritalin er på liste B over den slags ”fy, slemme” stoffer, sammen med bl.a. amfetamin. Så det er noget værre noget, og jeg vil da ikke anbefale at blive snuppet mere end en enkelt gang.
Kommer det fra mig, der er snuppet mindst 3 gange, og bare venter på, hvad de kan finde på med det faktum
Se links-sektionen til sidst i denne post, for links til Retsinfo, lovgivning, Sundhedsstyrelsen og så videre.
Du kan dog trygt kontakte din online-forhandler, og f.eks. bare lige gøre opmærksom på det og anbefale dem, at de skifter deres indpakning.
Hvis det er en ordentlig forhandler, skriver de tilbage med et tilbud om at ”re-shippe” dine varer pr. brevpost. Sig ”Yes, please!” til det tilbud. Du har så rigeligt betalt for det.
Her er der godt nok tale om Ritalin (klasse b), valium (diazepam) er kun et klasse c stof.
Correct me if i am wrong