Jeg er før blevet tilbudt at tage på efterskole, for et par måneder siden, men der sagde jeg nej, det ville jeg ihvertfald ikke - da jeg så skulle væk fra min elskede kæreste.
Vi slog op for en måneds tid siden, og JA det er den mest intense kærlighed jeg nogensinde har oplevet, vi havde været sammen i 14 måneder, vi var sammen næsten hver dag - havde lavet alt muligt sammen, bla. taget stoffer sammen (incl. psykedeliske) hvilket nærmest gjorde os i ét, og fik os til at glemme hele verden.
Det er også nu hvor jeg ikke skal tænke på hende mere, at jeg pluselig åbner øjnene mere og mere op for verden og livet, da hun simpelthen optagede hele min bevidsthed.
Nu har jeg så fået plads på en 10 klasses linje i fagene musik og kunst.
Jeg har nu besluttet mig for at droppe det, og så bare smutte på efterskole lige efter sommerferien da det faktisk ER en mulighed.
Det ville helt sikkert også være det bedste jeg overhovedet kunne gøre for mig selv, da der jo ALTID sker noget på en efterskole, man er aldrig alene - hvilket jo for nogle er både en god og en dårlig ting.
For mig - en god ting, da jeg virkelig hader stilhed og hader at være alene!
Dr. Phibes: Nej! Men jeg får dog snart et musikprogram (fruity loops 8 ) så skal jeg til at lave noget elektronisk musik, går tit rundt med alle mulige melodier og beats i hovedet - som jeg bare skal have ud gennem nogle højtalere!

Men alt i alt, så tror jeg min plan skal være: efterskole here i come(skal bare skynde mig at melde mig ind, sansynligvis idag)! - Efterfulgt af gymnasium! Så vil jeg måske finde en slags ekspidition der rejser rundt i verden?
Til at starte med, ihvertfald efterskole i 10 klasse - det skal nok optage mig nok til ikke at syndes det hele er kedeligt - det har nok også noget at gøre med de mennesker jeg omgås, jeg kender nogle virkeligt livlige mennesker fra efterskoler

Så skal jeg jo også til at lave musik, det er virkelig også noget jeg glæder mig til!
Drømmene skal bare realiseres! (Hehe, professionel Dj), uanset hvad skal jeg bare ud og opleve verden!

Så må jeg tage resten til den tid når jeg er færdig med den efterskole jeg så gerne vil ind på