Jordhuga skrev:
Du er vist lidt flabet er du ikk ?

And er adeles ikke flabet og ved hvad han taler om !
OG han taler desværre sandt.
Det bedste du ka bruge din nød til er madlavningen.
Respekter venligst erfarene brugere og lyt til hvad de har at sige !
Og bare skip videre for jeg er ikke en af dem

hehe
Muskatnød er giftig og ikke legetøj- dog vil jeg ikke mene din lille usle muskatnød der - skulle give ret megen virkning-
jeg tænker bare at jeg har hørt at der skal 5 til 10 muskatnødder til før det kan mærkes- og 20 til du kradser af - af det.
Og så har jeg hørt om folk der åd 8 og lå og brækkede sig hele natten og var forvirede og " fulde " at høre på.
Ikke fulde... nærmere små vanvitige..
Lad hellere vær.
Dødlig dosi og rush-dosi ligger ikke ret langt fra hinanden siges det... så hvorfor gøre det ?
altså.. kradser du af har jeg ikke ondt af dig.. tværtigmod.
En sjov ting at bide mærke i er at det er " haram " at drikke ekstrat fra muskatnød ifølge muslimerne - men lovligt i små mængder som kryderi.. hmm `? drikke muskatnød.. har hørt om det et par gange før og det lyder farligt og interrersant.
NOGET JEG MERE INTRESSERRE MIG FOR VED MUSKATNØD ER `? kan den ryges ?
og måske lyder det dobbeltmoralsk men har faktisk røget lidt blomme og lidt skræl fra en muskatnød- oven på et bonghoved idag med en go tjald selføgelig... er du gal en stærk smag... det kunne jeg jo nok ha regnet ud hehe.
Jeg sys ikke jeg mærkede noget lige med det samme- men sys dog jeg blev mere skæv og sløv- og en anelse forvirret... og alt lys syndtes skarpere... ja det lyder som en normal hashrus - men jeg har røget vær dag siden jeg var 14 - og er nu 20- så der burde jeg ik være i tvivl.
Tror mere på det en placebo effekt.. ved det faktisk ikke helt..

ved ivertfald jeg er skæv- og sys mit syn er lidt forværet... en del faktisk... men smagen er ivertfald grim.
Tør ikke at ryge mere af den

tror bare jeg snupper et hoved black afhgan mere .. det ved man da virker hehe
MEN !
pas nu på derude- og både læs en masse og forhør jer hos en masse før i bare kaster jer ud i det.
Jeg er ikke hæftig bruger af stærke sager men dog ved jeg at man altid skal være forberedt på den " nye verden " man springer ind i når man tar nye former for euforiserende stoffer.. ellers riskikere man at få et grimt " chok "
og det knapt så smart.... spørg Sankte hans...
Jeg håber bare noget af det gejl jeg skrev kan bruges- og håber nogle vil lave en tråd eller besvare videre herover- om muskat kan ryges og om det er skræl eller blomme der gir noget der - sys jeg har kigget mange vejne efter det herinde og på google men fandt ikke lige noget

kom så gutter... send 100 link's om " rygning af muskatnød " og bevis jeg er elendig til at bruge google... det vil gøre mig glad haha
på forhånd mange mange tak.
mvh
I AM THE LIZZARD MAN ! ! ! ! !
peace