Danielsonny skrev:
Forresten. Nu har jeg læst lidt rundt på nettet og kan ikke finde nogen steder hvor der står at stoffer som Efedrin, Morfin, og N2o Kan have nogen pysykose effekt. At der nogen der kender noget til det?
efedrin blev engang solgt under navnet " cloud 9 " og kan garanteret godt give psykose ved længere tids brug pga manglende søvn og næring
morfin kan også give psykose! n2o ved jeg ikke, men simon spies forbrugte på 1 år mere n2o end rigshospitalet! han havde 2 kendte psykoser som han fik af at spise hash i spanien den ene gang og den anden gang var ifølge ham selv af at spise et "jordbær podet med hash "? om det var gensplejset eller podet ved jeg ikke, men han blev indlagt i 14 dage på riget, han stiftede også " det psykedeliske selskab " som kun havde til formål at tage så mange forskellige stoffer som muligt! han døde 64 år gammel i 84....af leversygdom fremkaldt af...ja ALKOHOL
han solgte også amf under WW2 og udtalte engang at han gerne ville have lov til at sælge lsd, da han mente at en rejse ind i sig selv (for en gammel dame)ikke var værre end at sende hende til malorca! hehe