Hej jeg er lige startet på mit eget grow med nogle frø jeg fik fra en ven, jeg ved ikke hvad det er for nogle men har tænkt mig at uploade nogle billeder hen af vejen i håb om at nogle af jer kan identificere dem

jeg har et meget begrænset budget så jeg har prøvet at gøre det hele så billigt som muligt. jeg har valgt mit tøjskab som growroom. jeg ved ikke helt hvor stort det er men mig og damen kan begge stå derinde klemt sammen og næsten oprejst og jeg er ca 1,89 høj, nå men nok small talk... jeg har tapet væggene til med sølvpapir, igen stort set ingen penge

.. og bestilt et belysnings startkit. det her kit:
400W HPS Pære GIB Lighting
400W Pro V-T Ballast
High Gloss Reflektor
Kabelsæt for HPS
jeg har købt noget muld i bauhaus med leca nødder tror jeg de hedder og noget plante vækst der hedder hornum næring. håber det er godt nok.. som sagt så behøver det hele ikke at være perfekt for mig første gang har tænkt mig at oprgadere det hele hen af vejen:)
her kommer der nogle af mine spørgsmål som jeg håber i har tid til at hjælpe mig med, bare fyr den af også hvis i har nogle andre gode råd:) jeg har brugt en del tid på forskellige guides så jeg tror jeg er ved at forstå konceptet.
1. hvor dyr er den belysning i el? for jeg en kæmpe elregning næste gang, hvad tror i ca det koster at havde det kørene 18 timer om dagen?
2. er der nogle risikoer ved den belysning, risikere jeg at der går ild i hele lortet?

er der nogle forholdsregler jeg skal tag?
3. når døren til skabet er lukket er der ingen ventilation, er der nogle billige måder jeg kan ventilere det på, som sagt det behøver ikke være perfekt, det skal bare virke, og hjemmet skal heller ikke være brændt ned en dag.
4. hvor ofte og hvor meget skal jeg vande dem?
5. jeg har læst at man skal skifte belysning altefter om planterne vokser eller blomstre, hvor vigtigt er det? er det nødvendigt for et godt resultat? eller kan jeg godt få en udemærket succes ud af en slags belysning om den så er blålig, orange eller rødlig? (det må i godt uddybe så meget som muligt, alt info på det punkt vil blive meget værdsat, jeg er helt blank på området)
nu kan jeg ikke huske hvad jeg ellers skulle spørge om, men poster nok nogle flere spørgsmål hen af vejen, til sidst vil jeg sige at jeg syntes det her er virker som en mega fed kultur, i virker alle sammen cool, hjælpsome og nede på jorden og jeg er mega glad for at joine jer herinde

jeg oploader billeder hen af vejen som mit grow vokser, og så må i meget gerne kommentere og fortælle hvis noget er helt galt eller som det skal være

på forhand tak. og undskyld romanen.