hej psykadelia.dk
Jeg er ny på forummet, og ville lige introducere mig hér, i mangel på et regulært introdutions forum. Jeg hedder Dennis, er 23 år gammel, fra Århus, og af arten homo sapiens:
"Ifølge biologer er mennesket (Homo sapiens) et pattedyr og én af de mest succesfulde dyre-arter Jorden endnu har oplevet. Kun visse insektarter af f.eks. myrer er næsten lige så udbredte. Den store udbredelse skyldes blandt andet menneskets store tilpasningsevne der gør at arten kan leve og formere sig på alle kontinenter undtagen det antarktiske kontinent.
Mennesket har ca. 1,8 m2 hud, ca. 400 muskler, ca. 206 knogler, over 100 led, 90.000 km vener, arterier og kapillærer samt 13 milliarder nerveceller. Hvert minut livet igennem pumpes 4-6 liter blod gennem hjertet. Mennesket har ca. 25 billioner røde, runde blodlegemer a ca. 0,007 mm i diameter. Den samlede overflade menes at være ca. 1.300 m2. Hjernen vejer gennemsnitligt 1.350 gram. Mennesket har op til 5 millioner hår." Fra netleksikon.dkJeg har netop bestilt 2x spore prints af arterne hawaii og cambodia, og vil til at starte et gro-hus op til dem

Så skal på jagt efter vermaculite og de andre ingerdienser en af de følgende dage.
Derudover har jeg bestilt nogle san pedro cactus frø, fra en Amerikansk hjemmeside, og håber nu på de ikke bliver snuppet i tolden

-Best regards