Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej psykadelia.dk
Jeg er ny på forummet, og ville lige introducere mig hér, i mangel på et regulært introdutions forum. Jeg hedder Dennis, er 23 år gammel, fra Århus, og af arten homo sapiens:
"Ifølge biologer er mennesket (Homo sapiens) et pattedyr og én af de mest succesfulde dyre-arter Jorden endnu har oplevet. Kun visse insektarter af f.eks. myrer er næsten lige så udbredte. Den store udbredelse skyldes blandt andet menneskets store tilpasningsevne der gør at arten kan leve og formere sig på alle kontinenter undtagen det antarktiske kontinent.

Mennesket har ca. 1,8 m2 hud, ca. 400 muskler, ca. 206 knogler, over 100 led, 90.000 km vener, arterier og kapillærer samt 13 milliarder nerveceller. Hvert minut livet igennem pumpes 4-6 liter blod gennem hjertet. Mennesket har ca. 25 billioner røde, runde blodlegemer a ca. 0,007 mm i diameter. Den samlede overflade menes at være ca. 1.300 m2. Hjernen vejer gennemsnitligt 1.350 gram. Mennesket har op til 5 millioner hår." Fra netleksikon.dk

Jeg har netop bestilt 2x spore prints af arterne hawaii og cambodia, og vil til at starte et gro-hus op til dem :) Så skal på jagt efter vermaculite og de andre ingerdienser en af de følgende dage.
Derudover har jeg bestilt nogle san pedro cactus frø, fra en Amerikansk hjemmeside, og håber nu på de ikke bliver snuppet i tolden :)
-Best regards

Medlem

Det lyder da godt.

og velkommen til

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Enig, det lyder som en spændende hobby du er ved at starte op :) Og velkommen til!

Ps. Rart med nogle flere homo sapiens på dette forum, de fleste er homo sexuals.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
tolden? er det da ulovligt med san pedro frø? de eneste problemer jeg har haft med pakker fra usa, er nogle LED lyspaneler som jeg skulle betale told af fordi de kostede mere end 200 kr var det vidst? ellers er pedro kun ulovlig i sverige!

Junior medlem

Det ville være både billigere og hurtigere, hvis du bestilte dine San Pedro frø fra en dansk shop ;)

Junior medlem

Så er frøene kommet, og plantet :) Glæder mig til at se de første stiklinger titte frem :)
Desværre er svampe sporerne endnu ikke dukket op. Cloud9, Var det LED lyspaneler til svampe dyrkning? Nogle som kan sende mig et link til nogle fine billige LED pærer som kan bruges til svampe dyrkning? Har været på google efter nogle i den blå bølgelængde, men finder ikke de rigtige bølgelængder.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
nej, til cannabis. til sampe kan du da bare bruge en alm sparepære på 7-11w

Junior medlem

Det er nu lykkedes mig at fremelske 17 små elskelige San Pedro'er, og har navngivet dem alle, hver og én skal de hedde: San Pedro :D Billeder følger senere. Svampene er sat lidt i bero, det lykkedes mig at kolonisere 10 syltetøjsglas til perfektion, men kunne ikke sætte dem igang, da jeg skulle på Roskilde festival, da jeg kom hjem igen 10 dages fest senere, var alle de koloniserede glas grønne af fremmed fungus. men jeg har sporer til endnu et forsøg, så det hele skal nok gå. har desuden læst lidt mere op på sagerne :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Velkommen til, og held og lykke med det hele. Der er sku ikke noget som at se disse små dejlige svampe vokse sig store og saftige :D.

Første gang jeg fulgte med i et grow, blev jeg overrasket over hvor hurtigt de vokser når først de kommer igang. Vidunderligt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
Så er frøene kommet, og plantet Glæder mig til at se de første stiklinger titte frem
Desværre er svampe sporerne endnu ikke dukket op. Cloud9, Var det LED lyspaneler til svampe dyrkning? Nogle som kan sende mig et link til nogle fine billige LED pærer som kan bruges til svampe dyrkning? Har været på google efter nogle i den blå bølgelængde, men finder ikke de rigtige bølgelængder.

man må desværre ikke skrive forhandler links ligemeget om det er til lovlige ting, så kan desværre ikke hjælpe dig med at finde led pærer.
jeg ville bare lige fortælle det så du ikke selv kommer til at gøre det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]