noname skrev:
@Resist: Well, det er beskrevet af både DEA og sundhedsstyrelsen i Danmark (formidlere af retskemisk arbejde), at der er en øget frekevens af bla diltiazem og hydroxyzin i kokainbeslaglæggelser. Diltiazem forhandles herhjemme som bla Cardil, mens hydroxyzin ikke er tilgængeligt i andet end priktests til allergi.
Diltiazem er en vasodilator (
http://en.wikipedia.org/wiki/Diltiazem) og hydroxyzin (
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxyzine) er et førstegenerations antihistamin, der tidligere blev brugt som angstdæmpende præparat.
Jeg er målløs. Den havde jeg sku ikke regnet med. Det fremhæver ihvertfald hvor kyniske og ligeglade kokain bagmændende er.
Spørgsmålet er så om det det kommer i inden det når til Danmark, eller efter? Og hvorfor i alverden cutte det op med sådanne substanser til at starte med?
Anyways, har du en kilde til det?
noname skrev:
Et andet almindeligt cutningsstof er phenacetin, et lokalbedøvende stof, der er taget af markedet herhjemme fordi det er både nefrotoksisk (nyreskadende) og kræftfremkaldende. Det er, svjh, at finde i omkring 40% af kokainbeslaglæggelser....
Når stofferne så kommer til Danmark bliver de fortyndet med de mere gængse sager som forskellige sukkerstoffer og kreatin.
Woow scary shit, vækker lidt stof til eftertanke!
LSDrejø skrev:
Resist skrev:
Og hvordan ved du hvornår kokain er 60% rent? Det gør det ikke mere sandt af at pusher brian siger det.
Ellers google "EZ Test White" - det testkit kan angiveligt teste renheden (har ikke prøvet det dog)
Kokain test kittet giver kun en nogenlunde ide om hvor rent dit kokain er.
Desuden skriver de inde på hjemmesiden at deres test kit i et meget snildt omfang udelukker typiske cut midler fra resultatet, men dog opfanger andre substanser fra kokain familien (lidokain og prokain).
tigerfunk skrev:
Resist; Prøv dig frem. Du kan tydeligt mærke forskel den dag du får en streg vild sne, hvis du er vant til lortecoke. Jeg tester ikke det coke jeg får, da det jeg får for det meste er ret godt.
Det gir lidt sig selv at du bliver taget i røvet, hvis du går ned og spørger en tilfældig pusher om han har noget rent coke.
Du svarede ikke på mit spørgsmål.. Medmindre du fortæller mig at du ligefrem kan
føle dig frem til hvornår kokain er 60% og hvornår det er 76%?