Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg kunne forestille mig at hjertemeddicinen og det antipsykotiske var for at øge pulsen - så det virker som om man er mere påvirket pga ens puls er højrere.
Ligesom folk også tit cutter det med efedrin.
Men det lyder aligevel lidt underligt at skulle cutte det med antipsykotisk, da man jo bare bliver dødtræt af det.

Jeg syndes selv kokain er et skide godt stof - men samtidig ret kedeligt. Jeg har haft utroligt euforiske øjeblikke på det, men det er aligevel for trivielt.. Det er jo det samme hver gang, samme opførsel, samme oplevelser. Jeg kan ikke kende mig selv mere hvis jeg blander det med alkohol, føler mig som en mega pumpet brian der kunne tæve hvem som helst osv.osv., i ved nok hvad jeg mener :P.. Den følelse kender de fleste der har prøvet den blandning vel

Trådstarter: Jeg tror bare du skal lære rusen at kende. Prøv at tag en streg, og så glem alt om at du har taget den!
Hvis du sidder og prøver at mærke noget hele tiden, så mærker du nok ikke noget.

- Abraham Lincoln

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Resist: Well, det er beskrevet af både DEA og sundhedsstyrelsen i Danmark (formidlere af retskemisk arbejde), at der er en øget frekevens af bla diltiazem og hydroxyzin i kokainbeslaglæggelser. Diltiazem forhandles herhjemme som bla Cardil, mens hydroxyzin ikke er tilgængeligt i andet end priktests til allergi.

Diltiazem er en vasodilator (http://en.wikipedia.org/wiki/Diltiazem) og hydroxyzin (http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxyzine) er et førstegenerations antihistamin, der tidligere blev brugt som angstdæmpende præparat.

Et andet almindeligt cutningsstof er phenacetin, et lokalbedøvende stof, der er taget af markedet herhjemme fordi det er både nefrotoksisk (nyreskadende) og kræftfremkaldende. Det er, svjh, at finde i omkring 40% af kokainbeslaglæggelser....

Når stofferne så kommer til Danmark bliver de fortyndet med de mere gængse sager som forskellige sukkerstoffer og kreatin.

Junior medlem

Citat:
Hvad er "60'er"?

60'er, er hvor rent det er. 60'er er 60%, og som en anden sagde ligger det man køber på gaden for det meste omkring 40%, ofte er det dårligere.

I sten sparker det røv :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
tigerfunk skrev:
Citat:
Hvad er "60'er"?

60'er, er hvor rent det er. 60'er er 60%, og som en anden sagde ligger det man køber på gaden for det meste omkring 40%, ofte er det dårligere.

Ved godt du skriver at ofte er det dårligere, men stadig :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tigerfunk skrev:
Citat:
Hvad er "60'er"?

Og hvordan ved du hvornår kokain er 60% rent? Det gør det ikke mere sandt af at pusher brian siger det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Få en teststreg - hvis pusheren står inde for sit lort - giver han vel gladeligt sådan en.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Og hvordan ved du hvornår kokain er 60% rent? Det gør det ikke mere sandt af at pusher brian siger det.

Ellers google "EZ Test White" - det testkit kan angiveligt teste renheden (har ikke prøvet det dog)

Junior medlem

Resist; Prøv dig frem. Du kan tydeligt mærke forskel den dag du får en streg vild sne, hvis du er vant til lortecoke. Jeg tester ikke det coke jeg får, da det jeg får for det meste er ret godt.

Det gir lidt sig selv at du bliver taget i røvet, hvis du går ned og spørger en tilfældig pusher om han har noget rent coke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
@Resist: Well, det er beskrevet af både DEA og sundhedsstyrelsen i Danmark (formidlere af retskemisk arbejde), at der er en øget frekevens af bla diltiazem og hydroxyzin i kokainbeslaglæggelser. Diltiazem forhandles herhjemme som bla Cardil, mens hydroxyzin ikke er tilgængeligt i andet end priktests til allergi.

Diltiazem er en vasodilator (http://en.wikipedia.org/wiki/Diltiazem) og hydroxyzin (http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxyzine) er et førstegenerations antihistamin, der tidligere blev brugt som angstdæmpende præparat.

Jeg er målløs. Den havde jeg sku ikke regnet med. Det fremhæver ihvertfald hvor kyniske og ligeglade kokain bagmændende er.
Spørgsmålet er så om det det kommer i inden det når til Danmark, eller efter? Og hvorfor i alverden cutte det op med sådanne substanser til at starte med?
Anyways, har du en kilde til det?

noname skrev:
Et andet almindeligt cutningsstof er phenacetin, et lokalbedøvende stof, der er taget af markedet herhjemme fordi det er både nefrotoksisk (nyreskadende) og kræftfremkaldende. Det er, svjh, at finde i omkring 40% af kokainbeslaglæggelser....

Når stofferne så kommer til Danmark bliver de fortyndet med de mere gængse sager som forskellige sukkerstoffer og kreatin.

Woow scary shit, vækker lidt stof til eftertanke!

LSDrejø skrev:
Resist skrev:

Ellers google "EZ Test White" - det testkit kan angiveligt teste renheden (har ikke prøvet det dog)

Kokain test kittet giver kun en nogenlunde ide om hvor rent dit kokain er.
Desuden skriver de inde på hjemmesiden at deres test kit i et meget snildt omfang udelukker typiske cut midler fra resultatet, men dog opfanger andre substanser fra kokain familien (lidokain og prokain).

tigerfunk skrev:
Resist; Prøv dig frem. Du kan tydeligt mærke forskel den dag du får en streg vild sne, hvis du er vant til lortecoke. Jeg tester ikke det coke jeg får, da det jeg får for det meste er ret godt.

Det gir lidt sig selv at du bliver taget i røvet, hvis du går ned og spørger en tilfældig pusher om han har noget rent coke.

Du svarede ikke på mit spørgsmål.. Medmindre du fortæller mig at du ligefrem kan føle dig frem til hvornår kokain er 60% og hvornår det er 76%?

Senest rettet af wEstzIde 25 apr 2009 16:54, rettet i alt 3 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Euforiseret skrev:
Trådstarter: Jeg tror bare du skal lære rusen at kende. Prøv at tag en streg, og så glem alt om at du har taget den!
Hvis du sidder og prøver at mærke noget hele tiden, så mærker du nok ikke noget.
Lige nøjagtigt. På normalt "gadekokain" er det oftest vennerne og ikke dig selv der registrere hvor påvirket man enligt er.

Jeg har kun fået kokain af god kvalitet en enkelt gang, og det var noget mere euforisk end det cuttede lorte coke som er det mest solgte derude i landet.

Mit råd: Hold jer fra coke ved mindre i er sikre på at det er gode vare. Men hvis det så er gode vare, så pas på at i ikke kommer til at sniffe uhæmmet løs fra den gale pose. Det er jo svjv bevist at indtagelse af kokain kan have fatale konsekvenser for hjertet og blodbanerne (i højere grad end andre stimulanser).

Go' vind.
og blæææst :wink:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nede ved søen, for at kysse frøer
Skou skrev:
Coke er et utrolig dejlig stof imo, men det har jo helt klart også noget at gøre med hvor man får det fra, jeg køber ikke andet end "sten" da jeg på den måde har bare en smule vished om at det ikke er 90 % laktose og 10 % cola. Hvis det er rigtig god cola burde du slet ikke lyst til at indtage 2 gram cola!?. Nu hvor du selv siger at du ikke kan mærke det hvad så med at finde en anden dealer og evt prøve det han har? For mig eget vedkommende så er det lykkedes mig og 3 andre venner hver især at få et gram cola til at holde en hel weekend. Det var noget godt cola! :)
Men er klart enig med noname i at når man først har leget med psykedeliske stoffer så virker cola lidt som en meget meget dyr døgnflue, men synes nu alligevel at det er meget rart med lidt cola når man skal i byen og hygge med vennerne 8)
- bare ikke for tit

Ja det lyder som beskrivelsen af god cola. Men du kan ikke sige at det er bedre fordi det er samlet i "sten". Nogle cutter det og presser det tilbage i formen af en hård klump med reskaber dertil. Så selvom det er en sten kan der altså sagtens være andet i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det har du helt ret i, men chancen for at det er kvali er alligevel større imo.

Moderator
Brugeravatar

Well, DEA beskriver hydroxyzin som cutting her: http://www.usdoj.gov/dea/programs/foren ... age17.html
En typisk terapeutisk dosis er 25mg, så hvis du har en pose med 20% hydroxyzin og 80% kokain, så får du dobbeltdosis angstdæmpende ved at sniffe et kvart gram "ren" coke... :S

Her er en artikel fra Boston Globe om et dødsfald forårsaget af kokain og hydroxyzin-komboen: http://www.boston.com/news/globe/city_r ... ine_1.html

Og her er en artikel fra DEA om diltiazem i kokain-sendinger: http://www.usdoj.gov/dea/programs/foren ... age11.html

Mit bud på diltiazem er nok, at det udvider blodkarrene, og derved modvirker kokains karsammentrækkende effekt, der på sigt kan være farligt for kokainbrugeren.

Og hydroxyzin er angstdæmpende. Måske tilsat for at mindske paranoia/negative tanker hos brugeren? Eller for at stilne kvalme fra effekten af for meget kokain?

Anyways, det er noget nasty shit de putter i, og det lader til, at det er tilsat allerede fra afsenderlandet, da DEA finder det i store sendinger, de har beslaglagt.

Junior medlem

Geografisk sted: slagelse
Mit bud er at du har fået noget lorte cola ...

cola vil virke på alle, det er bare et spørgsmål om hvor godt det er..
og du kan også sagtens få "sten" som er det rene lort ........
og mange tror kokain er godt når det bedøver - det er en stor fejltagelse, kokain skal ikke bedøve -
kan ikke huske stoffets navn - men det er et tandlægemiddel det er blandet op med som får det til at bedøve ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

rasmus-coke skrev:
og mange tror kokain er godt når det bedøver - det er en stor fejltagelse, kokain skal ikke bedøve -
.

WRONG. Kokain er lokalbedøvende, period!

Enhver søgning på google vil fortælle dig dette.

Men jeg kan da komme med et hurtigt udklip:

http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Farmakologi/Kokain skrev:
Kokain blev introduceret som lokalbedøvende lægemiddel af den østrigske øjenlæge K. Koller (1857-1944), der i 1894 opdagede, at drypning af øjet med en 1-4% kokainopløsning gjorde dette følelsesløst. Kokain blev herefter også anvendt til lokalbedøvelse af nerver (ledningsanæstesi), men er afløst af nyere lægemidler, hvorimod det fortsat anvendes til overfladebedøvelse af slimhinder.

Jeg vil dog godt give dig ret i at man sagtens kan få lorte coke der er hård som en sten, det kan jeg skrive under på, desværre. Et godt tip er at bruge lugten som indikator. Rent coke har en meget karakteristisk og stærk lugt, lidt henad sur youghurt eller antikke møbler, og skal være markant til stede bare man liger åbner posen og lugter. Nu kan der selvfølgelig være kommet andet i der også har den klassiske kokain lugt, men min erfaring siger mig at jo kraftigere lugten har været, desto bedre har kvaliteten også vist sig at være. :wink:

Senest rettet af wEstzIde 09 maj 2009 22:21, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Yeah, lugten er også den bedste indikator imo. Gælder dog kun for relativ "frisk" coke, for lugten fordamper over tid

@Rasmus-coke: Du tænker på xylokain/lidokain/benzokain og lignende lokalbedøvere, der dog også er ret almindelige i kokain. Men som Resist siger, så er kokain altså lokalbedøvende...

Junior medlem

Geografisk sted: slagelse
Der var jeg lige hurtig nok på tasterne - jo kokain skal bedøve, men det er minimalt , i forhold til det som meget er blandet op med, det lammer jo hele skærmen ...

Psychedelic Witchdoctor- du har helt ret, kunne bare ikke lige komme på navnene...

video med kokain produktion ----------------> http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Imo er coke også overrated, og det har ikke noget at gøre med, at jeg har fået dårlig eller god coke. Synes bare effekten er så subtil sammenlignet med psykedeliske stoffer, og når man er vant til noget mere smæk for skillingen, så er coke bare en dyr måde at få et dopamin-release på.

Hvorfor sammenligne psykedeliske stoffer med en stimulans som kokain? Det er to vidt forskellige ting. Emnet er kokain, så glem dine psykedeliske stoffer bare lige et øjeblik, når der diskuteres stimulanser.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
første gang jeg tog en hurtig streg kunne jeg heller ikk mærke noget.men det var helt sikkert fordi det 1. ikke var nok og ikke alt for rent og 2. forventede jeg for meget.
så omkring en uge senere hvis jeg husker rigtig(long time..) købt jeg et halvt gram hos en m8 i tyskland og JAA der var det..
så det 100% du ikke kunne mærke noget fordi det var dårligt hvis du siger du havde 2g i dig ;)
koke virker selvf på enhver, ligesom alle andre drugs afaik.
defi best shit for en god bytur!

hav det godt

Moderator
Brugeravatar

Solataris skrev:
Imo er coke også overrated, og det har ikke noget at gøre med, at jeg har fået dårlig eller god coke. Synes bare effekten er så subtil sammenlignet med psykedeliske stoffer, og når man er vant til noget mere smæk for skillingen, så er coke bare en dyr måde at få et dopamin-release på.

Hvorfor sammenligne psykedeliske stoffer med en stimulans som kokain? Det er to vidt forskellige ting. Emnet er kokain, så glem dine psykedeliske stoffer bare lige et øjeblik, når der diskuteres stimulanser.

Well, for at sætte tingene lidt i perspektiv.

I øvrigt, så er tråden vist uddebatteret, så hvorfor åbne den op igen med en lame kommentar, der ikke tilføjer noget nyt til topic?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]