Da jeg og nogle venner står for at starte et guerilla grow i nær fremtid ville jeg gerne, ud fra jeres erfaringer, have nogle bud på et evt. udbytte.
Jeg ved godt at dette er svært at sætte tal på, men et minimums tal ud fra værst tænkelige omstændigheder er dog trods alt også et tal
Som i nok har regnet ud er det et førstegangs grow hvilket selvfølgelig også skal tages med i omstændighederne.
Vi regner med at plante 20 planter ligeligt fordelt to forskellige steder.
Sorten bliver under alle omstændigheder sativa omend de præcise frø ikke er helt udvalgt..Vi cirkler omkring noget skunk#1 (skulle være nemt til begynderdyrkning?) eller White Widow. Under alle omstændigheder forholdsvis god kvalitet til en 300kr pr pose frø vel. Måske billigere.
Ud fra det faktum at vi er 4 mennesker til 20 planter, valg af sort, det at nogen af planterne muligvis slet ikke dukker op/dør og at vores manglende erfaring nok vil føre til lavere udbytte (selvom vi dog har nærstuderet og planlagt rimelig godt ud fra forskellige guides) hvor meget ville mindstemålet så være pr. mand? Altså i skunk/pot.
På forhånd tak for hjælpen