Ikke tit nok...

Jeg har kvittet mit hverdags bong-misbrug og erstattet det med et par joints i løbet af ugen. De første to nætter efter rygestoppet fik jeg de mest langt ude drømme og ekstreme svedture. Det er dog de eneste effekter mit rygestop har haft med sig.
Jeg stemte "Flere gange om ugen.." da jeg er begyndt at ryge et par joints i løbet af ugen. Ind i mellem når jeg er sammen med mine bongkammerater ryger jeg selvfølgelig som en gal og drikker et par øl eller fem, og det ser jeg intet galt. (da det sker ik' så tit)
Jeg tager meget sjælent mdma og ecstasy. Sidst jeg tog kiks var fordi jeg skulle prøve en meget speciel batch fra Holland, hvilket resulterede i effekt efter ca. 20min. og en boblesydende opkast efter ca. 45min.
Efter jeg kastede op fik jeg dog den dejligste eufori jeg længe har haft og jeg fyrede den derfor max af. Jeg er begyndt at kaste op hver gang jeg tager mdma eller ecstasy. Det plejer dog ikke at syde og bolbe på den måde, men der kan også have været hva som helst i de piller. Før i tiden tog jeg mdma/ecstasy en gang i måneden. Nu tager jeg det måske en gang årligt.
Jeg har dog planer om at begynde at dyrke svampe om noget tid. Jeg har også tænkt på at prøve rc's som MBDB og 4-Acetoxy-DiPT, men det ligger dog lidt længere ude i fremtiden.
(måske til nytår?)Men denne sommer kommer altså til at bydde på svampetrips og mit jomfu LSDtrip hvis jeg kan finde noget ordenligt syre.
Go' vind.