Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvor ofte indtager du rusmidler?
Afstemning sluttede 27 apr 2009 23:58
Hver dag!! 20%  20%  [ 18 ]
Flere gange om ugen.. 31%  31%  [ 28 ]
Kun i weekenden.. 19%  19%  [ 17 ]
Cirka hver 14. dag.. 11%  11%  [ 10 ]
En gang om måneden.. 9%  9%  [ 8 ]
Et par gange om året højest. 11%  11%  [ 10 ]
Afgivne stemmer : 91
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hver weekend, jeg tager ikke stoffer i hverdagene :)
Så er det ellers tit morfin og nogle gange coke, men lige for tiden er jeg mest på det psykedeliske, stepperude og LSA

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ryger hash hver dag. Joints om dagen, en bang nogle gange og så lidt bong om aftenen.
Så er jeg sådan on/off på ketamin.... bare sådan at resistensen ikke bliver for høj og pisseriet for tit.

Andre stoffer - rører jeg kun fra maj til september... men der tripper jeg også away, hver gang chancen er der, kigger lucy forbi i mit sind.....

Dog er jeg stjerneramt nytårsaften på hvad fanden jeg kan finde af uppers - psykedelikas og ketamin.

Alkohol drikker jeg mig aldrig stiv i - højst fjollet og mega sjældent.

Benzoer (som er den eneste downer jeg rører) bliver kun brugt som downer og sjældne gange (hvis der er ALT ALT ALT for mange af dem) bliver det til 14 dage ud af kalenderen uden hukommelse og en masse handlinger på samvittigheden...

Lige pt er jeg on ketamin... så det hver dag og hash hver dag.... min ketatur stopper næste søndag - så det 3 uger uden keta, derefter snupper jeg 14 dage mere... passer lige med at resistensen er helt oppe til karneval så jeg kan vælte rundt i k-hole og vise "det søde liv" LOL det bliver konge..

Så selvom jeg ret fucked up at høre på til tider - så er der faktisk en plan bag galskaben... selvom jeg nogle gange selv bliver lidt i tvivl... men så ved jeg også jeg lever.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
For tit...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke tit nok... :)

Jeg har kvittet mit hverdags bong-misbrug og erstattet det med et par joints i løbet af ugen. De første to nætter efter rygestoppet fik jeg de mest langt ude drømme og ekstreme svedture. Det er dog de eneste effekter mit rygestop har haft med sig.

Jeg stemte "Flere gange om ugen.." da jeg er begyndt at ryge et par joints i løbet af ugen. Ind i mellem når jeg er sammen med mine bongkammerater ryger jeg selvfølgelig som en gal og drikker et par øl eller fem, og det ser jeg intet galt. (da det sker ik' så tit)

Jeg tager meget sjælent mdma og ecstasy. Sidst jeg tog kiks var fordi jeg skulle prøve en meget speciel batch fra Holland, hvilket resulterede i effekt efter ca. 20min. og en boblesydende opkast efter ca. 45min.

Efter jeg kastede op fik jeg dog den dejligste eufori jeg længe har haft og jeg fyrede den derfor max af. Jeg er begyndt at kaste op hver gang jeg tager mdma eller ecstasy. Det plejer dog ikke at syde og bolbe på den måde, men der kan også have været hva som helst i de piller. Før i tiden tog jeg mdma/ecstasy en gang i måneden. Nu tager jeg det måske en gang årligt.

Jeg har dog planer om at begynde at dyrke svampe om noget tid. Jeg har også tænkt på at prøve rc's som MBDB og 4-Acetoxy-DiPT, men det ligger dog lidt længere ude i fremtiden. (måske til nytår?)

Men denne sommer kommer altså til at bydde på svampetrips og mit jomfu LSDtrip hvis jeg kan finde noget ordenligt syre.

Go' vind.

Medlem

Child of Aum skrev:
Ryger hash hver dag. Joints om dagen, en bang nogle gange og så lidt bong om aftenen.
Så er jeg sådan on/off på ketamin.... bare sådan at resistensen ikke bliver for høj og pisseriet for tit.

Andre stoffer - rører jeg kun fra maj til september... men der tripper jeg også away, hver gang chancen er der, kigger lucy forbi i mit sind.....

Dog er jeg stjerneramt nytårsaften på hvad fanden jeg kan finde af uppers - psykedelikas og ketamin.

Alkohol drikker jeg mig aldrig stiv i - højst fjollet og mega sjældent.

Benzoer (som er den eneste downer jeg rører) bliver kun brugt som downer og sjældne gange (hvis der er ALT ALT ALT for mange af dem) bliver det til 14 dage ud af kalenderen uden hukommelse og en masse handlinger på samvittigheden...

Lige pt er jeg on ketamin... så det hver dag og hash hver dag.... min ketatur stopper næste søndag - så det 3 uger uden keta, derefter snupper jeg 14 dage mere... passer lige med at resistensen er helt oppe til karneval så jeg kan vælte rundt i k-hole og vise "det søde liv" LOL det bliver konge..

Så selvom jeg ret fucked up at høre på til tider - så er der faktisk en plan bag galskaben... selvom jeg nogle gange selv bliver lidt i tvivl... men så ved jeg også jeg lever.

Jeg tror snart du bliver nødt til at gøre noget ved dit misbrug Child of Aum.
Ville det være fuldstændig umuligt for dig at holde dig fra alt andet end hash i et halvt år?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]