Blæste Nico skrev:
men det er meget groft sorteret, da jeg stadig vil sige det generalt er en sund holdning at have til tilværelsen, at man kan vil prøve og opleve nye ting. Dette er dog alligevel uheldigt når det sættes i forbindelse med heroin, da det ikke bidrager konstruktivt til din tilværelse.

Alt bidrager konstuktivt til din tilværelse.

om det så er godt eller dårligt kan diskuteres...
Jeg forstår virkelig ikke at folk ser så meget ned på heroin, at de nærmest lyncher folk for at prøve det, IMO er det ikke værre en coke.
for de fleste mennesker i dag, sådan som samfundet er skruet sammen er det ikke særligt tiltalende at ta´heroin, i og med at man bliver sløv og doven af det, og det i sig selv gør at de fleste ret hurtigt indser at det ikke går at være doped heletiden.
Der er selvfølgelig de mennesker som på en eller anden måde(som tidligere nævnt i tråden), har noget de gerne vil flygte fra, og det er de mennesker der virkelig skal passe på.
men så længe man har hjernen med sig under sine experimenter, og ellers ikke har nogle store problemer tæt ind på livet, så synes jeg nærmest at det er skam at snyde sig selv for at prøve rusen.
IMO er klart den bedste måde at indtage stoffet på, når man surfer det, der får man stadig lidt af suset, som man også gør ved IV-indtagelse(dog ikke nært så afhængighedsskabende), hvis man sniffer det kan man IMO lige så godt købe noget langt billigere som fx morfin eller oxycodone, da virkningen ikke er ret meget anderledes...