Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 13:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej igen!

Jeg er i stigende grad blevet interesseret i at prøve heroin. Dog vil jeg under ingen omstædnigheder bruge kanyle, og jeg er nærmest alergisk over for røg. Jeg har hørt man kan sniffe heroin, men hvorfor er det ikke mere udbredt? Er det noget der kan anbefales eller ej?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg sniffer det altid.

at ryge det smager af helvedes til, og ved injektion syntes jeg on-set er alt for voldsomt. - ja sågar ubehageligt.

det er et fantastisk stof, men jeg syntes du skal starte med at prøve andre opioider/downers.
heroin er jo ''the godfather of drugs'' så hvorfor ikke slutte af med den? - når man har prøvet alt det andet.

husk ihvertfald at læse om det her hvis du gør det alligevel.

good luck chacing the dragon.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
GG: Tænkte på, er afhængigheds potentialet ikke utrolig stor ved hero? Lige meget hvilken måde man indtager det på?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det kan du læse om her som jeg også skrev ovenover

erowid skrev:
It is known for leading to addiction and difficult physical withdrawal symptoms.

men ja!

Medlem

Mht. afhængighed kunne jeg også godt tænke mig at høre andres erfaringer. Vil dog sige at jeg som udgangspunkt slet ikke er nervøs for afhængighed da jeg har været casual stofbruger i et par år efterhånden og har altid følt at jeg kunne kontrollere det. Selv coke som efter sigende skulle være blandt de mest afhængighedsskabende stoffer, har jeg aldrig haft problemer med. Har altid lyst til mere under selve rosen, men dagen efter har jeg aldrig lyst til at røre noget som helst. Går som udgangspunkt ud fra det samme gælder med heroin selv om jeg ved det er i en lidt anden klasse end andre stoffer.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
jeg har prøvet brun heroin ca 50 gange, de sidste 15 år. brunt er ikke rent ,men affald fra det rigtige hvide heroin. man bliver ikke så hurtigt afhængig med brun som med hvid, kan ikke anbefales! jeg har mest røget det, men har også sniffet et par gange men det smager kvalmende bittert, så jeg har brækket mig nogle gange! jeg tror ikke jeg kommer til at tage det igen! og så kan man føle sig stærkere end dem som havner i afhængihed! hvis jeg var dig ville jeg kun prøve det hvide, og sig til dig selv at det kun er for at prøve det!

Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg har aldrig fattet den med "bare for at pröve". Det er IMO et tegn på at man IKKE skal pröve, når man er nödt til at undskylde sine experimenter.

Hvorfor pröve noget vold fedt éen gang, i stedet for at kende sig selv, og forstå at moderere? Folk som pröver "en" gang kommer somregel altid tilbage. Så begynder undskyldningerne og misbruget.

Hold jer til HR, og afgör med jer selv HVORFOR i vil pröve. Motivationen til ens experimenter, tror jeg, er utroligt vigtig med hensyn til ens misbrugspotentiale.

Jeg forsöger, såvidt muligt, at spörge mig selv "hvorfor" inden hver gang. Motivationen ändrer fra gang til gang, og dette har har (for mig) STOR betydelse for mine oplevelser, og min psykiske velstand.

Er det kedsomhed og spändingsunderskud, så sög alternativer til stofferne. Når du har indhold i dit liv, så kan du spörge dig selv hvad du vil have ud af stofferne, og dernäst tage en beslutning.

My 25 centz. Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm interessant syn på motivationen bag at eksperimentere Fungus. Der er mange der eksperimentere i en tidlig alder, som godt kunne tyde på general teenage-oprørskhed. Så er der andre der ser misbrug af forskellige situationer i løbet af livet, og hvis dette er noget tæt på livet, siger man det er den sociale arv. Men selvfølgelig er holdningen som indgangsvinkel vigtig for det senere misbrugspotientiale, men det er meget groft sorteret, da jeg stadig vil sige det generalt er en sund holdning at have til tilværelsen, at man kan vil prøve og opleve nye ting. Dette er dog alligevel uheldigt når det sættes i forbindelse med heroin, da det ikke bidrager konstruktivt til din tilværelse.

Du kan eksempelvis tænke over om du er i familie med folk som er døde grundet deres misbrug, eller har haft oplevelser i dit liv, som gør du søger væk fra virkeligheden. Hvis det er tilfældet at du kan nikke genkendende til nogen af disse ting, bør du generalt indtage ting med måde, hvis du absolut skal tage narko :) Og ja ville nok være en god idé at starte ud et lidt mildere sted i stedet for lige på og hårdt med heroin. Tror ikke du kan sammenligne trangen ved afhængihed på heroin og på coke. Desuden så hvis du ikke har følt trangen på coke, er det nok fordi du ikke har taget det jævnligt nok, til at din krop fortæller dig den er nød til at have mere. Men held og lykke med det ihvertfald

8)

Insane psychedelia user!

Blæste Nico skrev:
men det er meget groft sorteret, da jeg stadig vil sige det generalt er en sund holdning at have til tilværelsen, at man kan vil prøve og opleve nye ting. Dette er dog alligevel uheldigt når det sættes i forbindelse med heroin, da det ikke bidrager konstruktivt til din tilværelse.

8)

Alt bidrager konstuktivt til din tilværelse. :wink: om det så er godt eller dårligt kan diskuteres...

Jeg forstår virkelig ikke at folk ser så meget ned på heroin, at de nærmest lyncher folk for at prøve det, IMO er det ikke værre en coke.
for de fleste mennesker i dag, sådan som samfundet er skruet sammen er det ikke særligt tiltalende at ta´heroin, i og med at man bliver sløv og doven af det, og det i sig selv gør at de fleste ret hurtigt indser at det ikke går at være doped heletiden.

Der er selvfølgelig de mennesker som på en eller anden måde(som tidligere nævnt i tråden), har noget de gerne vil flygte fra, og det er de mennesker der virkelig skal passe på.
men så længe man har hjernen med sig under sine experimenter, og ellers ikke har nogle store problemer tæt ind på livet, så synes jeg nærmest at det er skam at snyde sig selv for at prøve rusen.

IMO er klart den bedste måde at indtage stoffet på, når man surfer det, der får man stadig lidt af suset, som man også gør ved IV-indtagelse(dog ikke nært så afhængighedsskabende), hvis man sniffer det kan man IMO lige så godt købe noget langt billigere som fx morfin eller oxycodone, da virkningen ikke er ret meget anderledes...

Junior medlem

Geografisk sted: den der ø
jeg tar selv en lille snitte dope engang i mellem når der lige er penge til det, men det er en rigtig dum vane at komme ind i.. det er okay at prøve det men pas på for det fucker med dig hvis du begynder at tænke på det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
ohpeeuhm skrev:
jeg tar selv en lille snitte dope engang i mellem når der lige er penge til det, men det er en rigtig dum vane at komme ind i.. det er okay at prøve det men pas på for det fucker med dig hvis du begynder at tænke på det..

Du lyder som et alvorligt misbrug der er lige ved at ske...

Pas på dig selv, dope er uden tvivl en god kandidat til verdens største tidsrøver. Synes man det er fedt, fylder det lynhurtigt hele ens tid ud. Rusen, jagten, snak om det, socialt liv med andre der deler interessen. Tiden går, måske bliver man gammel, men under alle omstændigheder er der meget dope og pludselig er man død.....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Persinligt kan jeg ikke anbefale det...

Jeg har prøvet heroin små 10 gange, og jeg har overdoseret to gange.
Første gang var netop fordi at jeg sniffede det, i den blåøjede tro at "man overdoserer nok ikke når man sniffer, fordi at jeg har hørt det næsten er umuligt at gøre hvis man ryger det".

Men faktum er, at det skete, så jeg hvis du gør det, så vær enig med dig selv om hvor meget du har tænkt dig at indtage.
Min pointe er, som en ven der tidligere har røget dope i 1 års tid i træk sagde, "Du bliver bare dummere og dummere når du sniffer dope, og så opdager du ikke ulykken før det er for sent..."

Hold det in mente.

Pas på dig selv.

Junior medlem

Geografisk sted: den der ø
Bull Lee skrev:
ohpeeuhm skrev:

Du lyder som et alvorligt misbrug der er lige ved at ske...

Pas på dig selv, dope er uden tvivl en god kandidat til verdens største tidsrøver. Synes man det er fedt, fylder det lynhurtigt hele ens tid ud. Rusen, jagten, snak om det, socialt liv med andre der deler interessen. Tiden går, måske bliver man gammel, men under alle omstændigheder er der meget dope og pludselig er man død.....

det har du helt sikkert ret i.. jeg ved også selv hvor dumt det er og jeg skulle nok aldrig have gjort det første gang, eller hvertfald anden gang.. tror også den eneste grund til at snifferriet ikke har tget til er at jeg ryger tjald stort set hver dag og sagtens kan nøjes med det.. har heller ikke taget dope i en uge imorgem. så det går sku nok ..

men lad vær mand.. tag heller nogle piller..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
ohpeeuhm skrev:
tag heller nogle piller..
Eller overvej at finde noget andet at lave end at "tage piller" :hm:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
phornuphto skrev:
Hej igen!

Jeg er i stigende grad blevet interesseret i at prøve heroin. Dog vil jeg under ingen omstædnigheder bruge kanyle, og jeg er nærmest alergisk over for røg. Jeg har hørt man kan sniffe heroin, men hvorfor er det ikke mere udbredt? Er det noget der kan anbefales eller ej?

Jeg har været stiknarkoman i ca små 4 år , men er heldigvis kommet ud af det skridt. Så jeg vil helt klart fraråde dig det lige meget om du sniffer ryger det eller skyder det.. Heroin er også tit meget overvurderet virknings messigt medmindre man skyder det og det er noget rigtigt godt kval.

Hvis du endelig skal prøve noget som jeg selv synes er ligeså godt og minder om det, så hellere få fat i et par oxycontiner deller ketoganer. Men det er ikke nogen opfordring!
der ved du også hvad du indtager.. Det kan man aldrig vide med heroen..

Medlem

phornuphto skrev:
Mht. afhængighed kunne jeg også godt tænke mig at høre andres erfaringer. Vil dog sige at jeg som udgangspunkt slet ikke er nervøs for afhængighed da jeg har været casual stofbruger i et par år efterhånden og har altid følt at jeg kunne kontrollere det. Selv coke som efter sigende skulle være blandt de mest afhængighedsskabende stoffer, har jeg aldrig haft problemer med. Har altid lyst til mere under selve rosen, men dagen efter har jeg aldrig lyst til at røre noget som helst. Går som udgangspunkt ud fra det samme gælder med heroin selv om jeg ved det er i en lidt anden klasse end andre stoffer.

har du tænkt over hvor meget coke du egentlig får når du går ud og giver 5-9 + kr grammet der er jo så mange penge i det at det bliver total skam cuttet . jeg har selv prøvet fantastisk god kokain noget 60 % rent flake det er alle pengene hver 2000 kr

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]