Alt Ædende Ateist skrev:
Thomhash skrev:
Jeg er meget hellig hvad angår mig selv i trafikken. Fuck jer der kører for stærkt og udsætter os andres liv og lemmer, fordi i vil have det sjovt. Hvad bilder i jer ind!
Flæming du har overtrådt hastighedsgrænsen med 100 %. Føj. Du kan se frem til at miste dit kørekort betinget, men da det er en meget stor overskridelse får du det forhåbentligt frakendt ubetinget i en ubegrænset periode (jeg håber du kan få lov at tage offentlig transport resten af dit liv).
http://www.rfsf.dk/object.php?obj=acb33e80&SearchLogID=411415Hvis i vil køre for stærkt så køb for helved en bil at køre race i på en bane der er lavet til det, og vær ordentlige bilister på vores allesammens veje.
Jeg kan ikke tage sådan nogen hellige personer som dig.
Hvis du kigger på tidspunktet for Flæmmings indlæg kan du se at det er fredag aften, at hastighedsbegrænsningen var på 90 km/t tyder på det har været en motortrafikvej. Hvor mange kører der på en motortrafikvej en fredag aften? Hvis du aldrig har gjort som ham, så lever du et kedeligt og alt for sikkert liv og det burde være dig der skulle skamme dig. Det er sådan nogen som dig der om 80 år sider i en kørestol og ærgrer dig over du ikke levede livet.
Han har godt nok kørt alt for stærkt og det kan ikke forsvares, hvis han havde slået en ihjel ville det være utilgiveligt, men sådan er livet.
Citat:
Og hvis i har tænkt jer at fortsætte med at køre for stærkt, så håber jeg i kører ind i et træ og slår jer selv ihjel, før det går ud over et uskyldigt barn eller for den sags skyld en hvilken som helst anden persen.
Næste gang jeg kører 180 håber jeg at jeg kører ind i dig og ikke et træ.
Btw, jeg har aldrig forstået hvad der er så helligt ved de børn? Har de mere ret til at leve end mig?
Det kan godt være tomhash har reageret kraftigt, men der er ingen og jeg gentager ingen der har ret til at rakke ned på hans indlæg, han er jo tydeligvis den fornuftigste herinde.
Prøv at hør her, vi er jo pisse ligeglade om du køre dig selv ihjel med 180 kmt i en brandert lørdag nat, du skal bare ikke udsætte os andre for unødvendige riscisi.
Det har ikke noget at gøre med at være hellig, men noget med at tænke over sine handlinger og hvad de kan medføre. Selvfølgelig kan du køre 180 i timen hvis du er sikker på at der ikke kan komme andre til skade end dig selv, men der er sjældent en garanti for at dette gør sig gældene på en offentlig vej.
Det er surt for dig ikke at have dit kørekort, det må jeg give dig! Min medlidenhed den får du dog stadig ikke, da det var en velfortjent straf.