Seph skrev:
Det er lige præcis det med at passe på helbredet, for det tror jeg nu ikke bliver noget problem i sig selv.
Mit problem kommer når weekenden nærmer sig og jeg muligvis skal i byen, for har det lidt sådan at jeg synes det er kedeligt "bar" at drikke, for jeg bliver langt fra så social, som når jeg har taget et par baner. Og som jeg tidligere sagde har jeg nok aldrig haft nogle feder byture som dem jeg havde de to første dage jeg var i byen.
Så tror den bedste måde er helt at holde sig fra det, er at lade hver med at tage i byen, men så har jeg jo et KÆMPE problem hvis man ikke kan uden feste uden stoffer?
For mig lyder det som om du har for lidt selvtillid. Amfetamin er "fantastisk" i den sammenhæng, fordi det giver et hidtil uhørt overskud når det virker, og dermed højner det midlertidigt selvtilliden. Been there, done that.
Resultatet af at bruge det på den måde bliver så desværre at man, som du så rigtigt siger, pludselig næsten føler at man er nødt til at tage det for at føle sig godt tilpas i sociale sammenhænge. Det er på langt sigt meget nedbrydende for selvtilliden at man er afhængig af noget udefra for at kunne være social, og det er lige præcis det modsatte af hvad der egentlig er brug for.
Jeg vil foreslå at du gør noget seriøst for at forbedre din selvtillid. Det er lidt forskelligt hvad der skal til for forskellige mennesker, men umiddelbart tænker jeg noget sport af en art, hvor du kan få brugt kroppen. Kampsport er formentlig særligt effektivt til dit formål(men pas på dine knæ). Noget yoga eller meditation af en slags ville måske også virke, hvis du er til den slags.
Under alle omstændigheder, så er jeg ret enig med galskabens gardiner når han siger at du virker som en fyr der har let ved at få et problem med amfetamin. Så selvom det virker som en lidt kedelig løsning, vil jeg faktisk foreslå dig at holde igen med byturene, hvis ikke du kan holde dig fra stregerne når du skal feste.