Child of Aum skrev:
hvad er dine følelser omkring ketamin da?
Undskyld jeg quoter mig selv - men glemte at tilføje et link
http://www.eleusis.us/entheogen-enhance ... herapy.phpFordi innernet har ret et eller andet sted... Jeg er selv megaglad for keta - ikke at jeg rykker det til hverdag, men det hænder da en enkelt lille snitte finder vej til min hjerne.
Keta er virkelig ultimativt. Hader når man kalder det en downer - synes virkelig ikke der er noget downer over ketamin... Det er den sygeste upper i små doser, smider jo ens røv ud at danse ASAP.
Ketamin hører til den entheogene gruppe af stoffer - det er dissociativt psykedelikum... Der er ikke ret meget downer over det. Ja man mister kontakten til kroppen, men i min tid har jeg set op til flere, inklusiv mig selv, bevæge sig i et K-hole, ligefrem bevæge sig rundt, snakker ikke om at gå, men sådan nærmere at "vælte" sig selv fremad. Enten det, eller også er det ketamin vi rykker ikke ketamin.... Og må da indrømme at mine første mange K-Holes tog kontrollen af kroppen til et sted langt væk, men efterhånden er det ikke så vildt.
Til en festival er jeg blevet set rende rundt i det høje græs omkring mit telt igang med at slå kolbøtter sammen med en kammie, det mystiske her er at jeg kan sgu ikke lige huske det, men huske noget helt andet LOL.
Men man skal være efter sig selv med det lort, ellers så rykker man det konstant, fordi psykisk vanedannende indeed it is.
Men handler det ikke bare om at folk skal lære at være tilfredse med deres liv, i upåvirket tilstand*?
Altså personligt tager jeg mere hest når jeg har nederen på. Ikke iløbet af dagen, men inden jeg sover, så lige smide en 80-100mg i snotten, k-hole den i en anden verden hvor problemer er meget lettere at få løst eller hvad man skal sige, ihvertfald har jeg meget mere motivation og energi efter en 4-5 dage med keta-søvn. For noget tid siden havde jeg virkelig problemer med at spise og sove ordentligt, havde det ad helvede til sådan rent psykisk. Følte virkelig alt var noget lort (og det sket før). Ketamin har bare en eller anden funktion i et nederen sind, et sind der er træt af denne her verden, et sind som har brug for at besøge et andet sted, bare for en kort sund, for at hele og slappe af.... Måske lyder det fucked - nok er ketamin ikke naturligt, men det er da ekstremt spirituelt...