Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Blæste Nico skrev:
Mit værste trip var på E... de blå damer lige da de kom frem i Danmark... Skidt trip imens jeg var til middag med familien.. Min mor syntes jeg skulle få mig nogle andre vaner..

8)

Jeg er enig med din mor!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Cooker skrev:
Blæste Nico skrev:
Mit værste trip var på E... de blå damer lige da de kom frem i Danmark... Skidt trip imens jeg var til middag med familien.. Min mor syntes jeg skulle få mig nogle andre vaner..

8)

Jeg er enig med din mor!

Hehe når ja men så tog jeg det da heller ikke i flere år indtil en enkelt smutter her nylig.... Piller sucks... Så skal man hellere drikke tæt i en 10 timers tid også tage ren mdma så virker det altsammen godt.. Men efter det ihvertfald har jeg holdt mig så vidt muligt fra piller og den dårlige...

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Blæste Nico, du lever sgu op til dit nickname. At drikke tæt i 10 timer er i sig selv noget jeg ikke vil anbefale men MDMA oven i hatten... det er ikke alene spild af god MDMA men også uforsvarligt.

Medlem
Brugeravatar

Når ja men altså når jeg er fuld så tager jeg mig til takke med hvad der er, og hvis der ikke er noget så bliver det jo nogle gange til speed eller mdma...

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Blæste Nico skrev:
Når ja men altså når jeg er fuld så tager jeg mig til takke med hvad der er, og hvis der ikke er noget så bliver det jo nogle gange til speed eller mdma...

8)

Hehe, ja sådan er det sgu en gang imellem. Jeg havde det også selv sådan engang, fordi man sagde til sig selv: Nej nej,
jeg skal sgu nok ikke have noget sjov i aften, selvom jeg skal på druk, eller hvad man nu skal. Nu har jeg bare lært at sige: JO, den skal da ha' gas (Hvis den altså skal det) Og så finde det man vil have før, så man ikke skal tage et eller andet lort man finder kl. 12 inden man skal i byen!

Medlem
Brugeravatar

Hehe det er selvfølgelig smartere men tror altid jeg kan klare den uden, men det holder jo kun en time under druk så man frisk :p

8)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Alkohol is the worst. Malibu + rødvin = lethal combo.

Dog var det uhyggeligeste at få min lejer raidet af Roskilde Civilpoliti på 2 sukkerknalder.
Sad med en 2grams 130krs Joint da lygten ramte mig i synet og pr. reflex smider jeg den.
De gennemroder hele lortet og finder alt den hash jeg havde hentet den dag og al min guarrana???
De troede sku de havde fanget den store fisk en minuts tid: "Jeg tror sku der er gevinst drenge, En stor pose heroin, ca 250g."

Der var 45g guarrana i posen. Siger lidt om osten, men stemte alkohol.
Hvis jeg ikke havde manglet hash resten af trippet(og festivalen) havde det været okay.
Så er det sku værre at knække sig imens ens venner er så lamme at de ikke fatter det. Nej så vil jeg sku hellere ka keta

Medlem

Alkohol er en djævel... Man skal bare drikke nok af det, så kommer det helt af sig selv, og så kan man krydre oplevelsen med en enorm omgang Skunk.....

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Der er mange forskellige. Men en af de væreste nok da jeg åd 25 piller på en nat, og det iteret mig at jeg ikke kunne sove :) hehe ikke noget at sige til :)

Senest rettet af AltRygende 22 mar 2009 15:10, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et godt og holdent emne, eedeolla, der er ikke meget fokus på det forskellige måder entheogener kan skræmme folk, synes jeg.

Jeg stemte "Scrooms". Tredje gang jeg tog svampe var med min daværende kæreste der var meget uligevægtig. Jeg lå og trippede hårdt med et hårspænde på min pande, og da jeg blev forvirret sagde hun og mine andre rejsekammerater at der lå blod på mit hoved. Jeg er ellers meget fattet men jeg gik i panik i et noget der lignede et tredje niveau trip og så en masse blod løbe ned i mine øjne og min "sjæl" så at sige.

Jeg behøver nok ikke at sige at jeg blev meget bange - vi var alle ret unge, men det ændrer ikke på at man bør trippe svampe eller andre tryptaminer med ligevægtige folk der er rare og åbensindede. Jeg prøver ikke at være pisse moralsk her, men jeg vil holde på at hvis man ikke har taget svampe eller syre før så skal man altå gøre det med fornuftige folk man er godt venner med, no lies ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Jeg har ikke prøvet så meget, men det værste var nok da jeg knækkede mig på DXM :D Vidste ikke om jeg skulle robo-runne ud til toilettet, eller tage min skraldespand.. Men var ret blæst (750 mg), så var ikke helt klar over at jeg kastede op..

Har også prøvet noget nøjer, første gang jeg røg fed var jeg bange for at brække mig (har hørt mange gøre det første gang)...
Jeg brækkede mig ikke, men havde lidt kvalme. Men så drømte jeg at jeg brækkede mig :?

Og vågnede kort tid efter og tænkte "fuck, bare jeg ikke har brækket mig" (I kender vel godt det der fra man var lille hvor man drømte at man gik på toilettet for at tisse, og så tissede i sengen).

Jeg hader opkast :mrgreen:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
twisted skrev:
Jeg har ikke prøvet så meget, men det værste var nok da jeg knækkede mig på DXM :D Vidste ikke om jeg skulle robo-runne ud til toilettet, eller tage min skraldespand.. Men var ret blæst (750 mg), så var ikke helt klar over at jeg kastede op..

Har også prøvet noget nøjer, første gang jeg røg fed var jeg bange for at brække mig (har hørt mange gøre det første gang)...
Jeg brækkede mig ikke, men havde lidt kvalme. Men så drømte jeg at jeg brækkede mig :?

Og vågnede kort tid efter og tænkte "fuck, bare jeg ikke har brækket mig" (I kender vel godt det der fra man var lille hvor man drømte at man gik på toilettet for at tisse, og så tissede i sengen).

Jeg hader opkast :mrgreen:

haha, den har jeg prøvet med alkohol, forskellen er bare, at jeg brækkede mig; for så at vågne op og tænke: hvem fanden er det der har brækket sig ved siden af min seng? Selvom jeg godt synes, at jeg kunne huske noget om det, fra en drøm jeg lige havde haft :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm jeg hører nok ellers til blandt de mere forsigtige; men jeg blev alligevel taget røven på for nogen tid siden... Vi havde fået noget 4-FA og jeg havde fået beskrevet det skulle virke som speed med et lille tvist af MDMA - altså første gang jeg prøvede det...

Godt så, efter jeg var færdig med at tude (det lort svier MAX i næsen) skete der ikke rigtig noget og jeg fik et par glas rom og cola... et par steger mere og så gik det egenlig okay... Fik et par glas rom og cola mere og festen var igang stille og roligt..
Der dukker noget GHB op og det har jeg ikke prøvet; men læst meget om og haft lyst til - var endda opmærksom på det er notorisk svært at dosere... Fik en halv coca cola kapsel i et glas juice (nummer 2 ukendt stof på samme aften - flot HR... NOT!).
Gik lidt tid og så havde jeg det super over dejligt - virkelig glad og følte mig som festens midtpunkt... Fik en kapsel mere og fik det som om jeg var fuld - altså bortset fra jeg var helt klar i hovedet... Sådan de velkendte "runde" fødder som alkohol kan bidrage med :-)

Fik sat mig i et mørkt lokale helt alene og nød hvert sekund - det her var virkelig lækkert... På en anden måde end den velkendte (og elskede) MDMA-rus, lidt svært at forklare men jeg følte virkelig jeg havde det godt og nød hvert milisekund...
Nåh fik en kapsel mere lidt senere og så begyndte det hurtigt at blive lidt ubehageligt, svedte som en hest og fik tynd mave... Så begyndte det at være som om jeg var RIGTIG stiv, kunne ikke gå ordenligt, havde svært ved at tale og begyndte at få kvalme... præcis som når man som 17 årig havde drukket en flaske vodka selv hurtigt og nu blev indhentet af de sidste 10-12 shots på rekordtid.
Endte med at kaste op præcis som i ovennævnte situation - og gå/falde op imod byen med de andre og så op til mig selv... Men i modsætning til en kanon brandert, så var hjernen helt skarp - jeg husker alt, hvem der stod hvor, hvem der tørte mit bræk op og hvem der blev ved med at mene jeg skulle med i byen osv. og ikke mindst at jeg ikke kunne styre min krop så en af mine venner gav mig sko på mens en anden holdte mig osv - alt imens jeg prøvede at forsikre dem om jeg var okay, bare lidt omtumlet... men når man ikke kan styre sin mund heller, så er det åbenbart pænt svært... Husker tydeligt turen op til byen, hvor jeg ikke kunne styre mine ben og resten af kroppen bare hang i luften over benene - har set pænt sjovt ud tror jeg.
Nåh men kom hjem, kastede op igen og satte mig på toilettet og faldt i søvn siddende der - heldigvis med bukserne nede for kroppen havde skilt sig af med maveindholdet den naturlige vej... Vågner ved en ven ringer og spørger om jeg er okay, rejser mig så og brækker mig igen... børster tænder og så nogle minutter senere er jeg pludselig 100% frisk igen fra det ene minut til det andet - så går i seng og sover som en engel...
Så heldigvis er det kun stoltheden der blev såret; men skal love for jeg pudset min respekt for stoffer lidt af igen - det var som at være 17 igen, virkelig kamp-hjerne-stiv og helt ude af stand til at kontrollere sig selv... bare med den krølle at hjernen fungerer perfekt imens og hele oplevelsen derfor kunne huskes - ikke rart 8)

Medlem

Min er også lidt sjov syntes jeg :D Jeg var vel lige blevet 14 år og vi havde skaffet noget pot, jeg havde aldrig været skæv før selvom jeg havde røget en 3 gange før.
Så jeg tænkte den her gang skal jeg bare blive skæv(kendte ikke til hvor meget man skulle ryge og hvordan virkningen kom)
Så jeg rullede en pot joint og røg et bong hoved(FOR SATAN HVOR JEG HOSTEDE) så var jeg så basket at jeg ikke engang kunne holde ud at være i normal lys, knækkede mig, blev kørt hjem af en ven på scooter og sov så rusen ud. :P :evil:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alkohol er da godt nok verdens værste stof, hva'? :) Man kan ikke lade være at overveje, om afstemningen måske er drejet lidt ekstra hen på alkohol for at støtte argumentet for, at stoffer ikke er værre end statens lovlige narko.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Minimal skrev:
Alkohol er da godt nok verdens værste stof, hva'? :) Man kan ikke lade være at overveje, om afstemningen måske er drejet lidt ekstra hen på alkohol for at støtte argumentet for, at stoffer ikke er værre end statens lovlige narko.

Eller også er det fordi at sundshedstyrelsen anbefalede 5-6 genstande på én aften, SLET ikke gør det for John på 15 år, som lige har fået lov at drikke et par genstande af far og mor. John trodser derfor både sine forældre og sundhedsstyrelse, fordi hans venner siger, at det er SÅ fedt bare at være max stiv, så John kampdrikker til han knækker sig og får dermed en dårlig oplevelse ud af det... Synes vi skal indføre skræmmekampagner på alkohol også, så kunne det være at folk kunne få et ordentligt forbrug og at der ikke er så mange ulykker med det :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Alkohol har været en bitch over for mig, det har faktisk ødelagt adskillige venskaber fordi jeg har en ærgelige egenskab til blive voldlig på det (har med tiden stort set lært at styrer det). Tilgengæld er det også det stof der har givet mig flest oplevelser, har ikke tal på hvor mange fucket og grineren oplevelser jeg har haft på alkohol.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:

Jeg har selv stemt alkohol (ved godt jeg lige har postet et indlæg om min ghb-tur; men overså lige at jeg havde deltaget i afstemningen for lang tid siden) - og min oplevelse skyldes nok mest af alt jeg var ung, dum og uansvarlig (13år)... Vil tro de fleste prøver alkohol som det første?

Jeg var vel næsten det dobbelte før jeg gik i krig med andre rusmidler og lidt har man da lært i mellemtiden - inklusiv at tænke sig lidt om... Dengang vidste jeg nada og drak bare til det gik galt :oops:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Alkohol, ja de fleste har da prøvet at drikke for meget og brække sig hele natten, men det har også sin charme!

Haha, ej men min værste stofoplevelse har nok været på 270 morning glory frø + en mængde hash der i sig selv også havde været ubehagelig.
Det var faktisk her for nylig, 2 uger siden nu.
Det resulterede i det ondeste mindfuck der varede flere timer. Den kombo skal jeg nok aldrig prøve igen, i så fald i MEGET lavere doseringer!

- Abraham Lincoln

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]